Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Koordinator teknisk kundeservice
Arbeidsoppgåver
- Kundeservice og rådgivertjeneste ved tekniske spørsmål til selskapet. - Mottak av meldinger om strømstans, feil, eller skader på anlegg og linjer, og sørge for reparasjon. - Gravemeldingstjeneste og påvising. - Planlegge og følge opp arbeid knyttet til daglig drift av strømnettet.
Kompetanse Det er ønskelig med ingeniørhøgskole eller teknisk fagskole elkraft. Energimontør og relevant erfaring kan veie opp for manglende formelle kvalifikasjoner.
Vedkommende må regne med mye kontakt med kunder/abonnenter, installatører og entreprenører, i tillegg til andre ansatte i Mørenett.
For mer informasjon om stillingen kontakt Arve Hovdenak (917 32 223) eller Arild Sæterås (924 05 583).
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.