Ledig stilling

Åpen søknad – Frico AS Frico AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Arbeidssted: GK Elektro Oslo Søknadsfrist: 25.08.2019   Vil du være en del av Norges ledende elektroentreprenør, med stor påvirkningskraft og skape noe av betydning? GK Elektro er i stadig utvikling, og søker i den anledning en Controller/Prosjektcontroller. Vi ser etter deg som vil sikre fokus på bunnlinjen gjennom god rapportering og økonomisk oppfølging i prosjekter og avdelinger, samt øke økonomiforståelsen i organisasjonen. Arbeidssted vil være Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes. Stillingen rapporterer til økonomisjef i GK Elektro AS. Arbeidsoppgaver: Ansvar for økonomisk oppfølging av tildelte distrikter, avdelinger og prosjekter Prosjektcontroller i utvalgte prosjekter, med fokus på timeverk, innkjøp og oppfølging av kontrakt Kvalitetssikre prosjektestimeringer og periodiseringer Bistå linjeledelsen med utarbeidelse av budsjetter, driftsregnskap, handlingsplaner, estimater, prognoser og ad hoc analyser Løpende økonomisk oppfølging, med spesielt fokus på periodeavslutninger i linjen Være en proaktiv støtte og diskusjonspartner for ledere på alle nivåer for å løfte økonomiforståelsen og dermed bedre lønnsomhet og økonomisk styring Identifisere risikoområder og iverksette forebyggende tiltak for å sikre best mulig lønnsomhet, i tillegg til å identifisere muligheter for oppsider Være delaktig i utvikling, implementering og effektivisering av rutiner, systemer og prosesser Være en inspirator og pådriver for sterkt økonomifokus i linjeledelsen, herunder å fremskaffe relevant beslutningsunderlag Bidra til kompetanseutvikling av linjelederne innen økonomiforståelse Ønskede kvalifikasjoner: Høyere økonomisk eller teknisk utdannelse. Relevant erfaring fra bygg-, anlegg-, eller eiendomsbransjen kan kompensere for manglende formell utdannelse God skriftlig og muntlig formidlings- og kommunikasjonsevne Evne til å opprette gode relasjoner i alle ledd internt og på tvers av organisasjonen Ha evnen til å jobbe selvstendig, samt bidra i team God Excel kompetanse, og god forståelse for og erfaring med bruk av moderne ERP og økonomisystemer Fordel med erfaring og forståelse av kontraktsrett (NS) og andre relevante lover, forskrifter og prosjektstyringsverktøy benyttet i byggebransjen Analytisk tilnærming og solid forretningsmessig forståelse Vi kan tilby: En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   
13.08.2019 Oslo
Forretningsområdet NCC Infrastructure er en nordisk organisasjon som har spesialisert seg på bærekraftige løsninger innen infrastruktur, anleggsarbeid og grunnarbeid. Gjennom kundetilpassede konsepter og moderne arbeidsmetoder kan vi tilby en spennende jobb i et utviklende miljø. Divisjon Civil Engineering Norway er en del av forretningsområdet NCC Infrastructure, og er en betydelig aktør innen utvikling og gjennomføring i alle typer anleggsprosjekter. Våre prosjekter omfatter blant annet veianlegg, jernbane, broer, kaier, tunneler, industri-/kraftanlegg og idrettsanlegg. Vi har også mindre prosjekter innenfor anlegg, VA og drift- og vedlikehold. Vår stikningssjef for Civil Engineering i Norge går av med pensjon ved årsskiftet, og vi søker derfor en ny ansvarlig for å drifte og utvikle dette viktige fagområdet. Denne stillingen passer for deg som har en sterk teknisk interesse og som liker å jobbe med både utvikling av medarbeidere og fag. Dine nye utfordringer: Som stikningssjef er du divisjonens fagansvarlig for stikning, masseberegning og dokumentasjon, samt ansvarlig for å skaffe tilveie og forvalte riktig utstyr og programvare. Vi er per i dag ca. 40 stikningsingeniører i divisjonen, fordelt på stikningsledere og stikningsingeniører. Stikningssjefen skal være en proaktiv tilrettelegger og diskusjonspartner for stikningsmiljøet i divisjonen og holde tett kontakt med regionsjefer og prosjektledere relatert til fagressurser. Dette betyr også involvering i rekruttering, samt å arrangere kurs og nettverkssamlinger og generelt være en pådriver for faglig utvikling. Ansvar for innkjøp og forvaltning av måleutstyr som kikkerter, lasere, maskinstyring og annet spesialutstyr hører inn under stillingen. Hvilke instrumenter som skal brukes for å løse oppgavene ute i prosjektene er stikningssjefens ansvar, i samspill med våre dyktige stikningsledere og stikningsingeniører. Oppstartsfasen av våre prosjekt er en avgjørende fase hvor stikningssjefen skal engasjerer seg, både faglige og vedrørende bemanning av stikningsressurser. Dine kvalifikasjoner: Vi søker en person som har flere års erfaring med anleggsstikning og som stikningsleder, eller annen ledelse på anleggsprosjekt. Minimum ingeniør eller bachelorutdannelse. God kjennskap til BIM, bruk av modeller og de stikningsprogrammer som er vanlige i Norge, som for eksempel Gemini Terreng. Vår fremtidige stikningssjef må ha erfaring med masseberegning og dokumentasjon, samt god erfaring med bruk av relevante dataverktøy. Vi ønsker en strukturert og motiverende leder som kan drive og utvikle stikningsfaget på en fremtidsrettet måte, ved å utvikle kompetansen til stikningsingeniørene, ta i bruk ny teknologi og sikre at prosjektene våre får høy kvalitet på leveransene.  Vi søker deg som er engasjert og har gode lederegenskaper. Hos NCC tilbys du en plass i en organisasjon med et gjennomtenkt verdigrunnlag, høy miljøbevissthet og en sterk vilje til å lykkes. Vi er stolt av å kunne tilby våre medarbeidere gode utviklingsmuligheter, konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig spennende arbeidsmiljø. Rollen vil være tilknyttet NCCs hovedkontor på Brynseng i Oslo, men vil kreve noe reising og tilstedeværelse ute i prosjekter og regioner. Interessert? Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål vedrørende stillingen: Marianne Brudevold Eek, Leder strategi og utvikling, tlf. +47 911 41 834, Trond Håvard Brunes, HR Sjef, +47 922 61 122, eller Christina Johansen, HR-spesialist, tlf. +47 976 67 111. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem. Søknadsfrist: 25. august 2019 NCC er ett av Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning på SEK 57 milliarder og over 16.500 ansatte i 2018. NCC er børsnotert på Nasdaq Stockholm I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss!   Kontaktpersoner: Marianne Brudevold EekLeder strategi og utvikling, Division Civil Engineering+47 911 41 834 Trond Håvard BrunesHR Manager, Division Civil Norway+47 922 61 122
07.08.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Ingeniør innen vannkraft, bygg eller konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Vil du være med å drive utviklingen av BIM og tegningsløse prosjekter til neste nivå? Multiconsult er i dag helt på verdenstoppen med våre tegningsløse prosjekter, hvor vår seksjon Kraftverk utgjør selve spydspissen av dette området. Nå er vi på jakt etter deg som sammen med oss kan finne morgendagens effektive løsninger! I dag jobber vi med blant annet sømløs 4D-simuleringer, parametrisk design, utvikling av egen Forge-plattform, gamification, VR og AR. Spesielt ser vi på samspillet mellom Revit, InfraWorks/Lumion og Gemini, og hvordan vi kan få alle våre medarbeidere til å jobbe på en sømløs og effektiv måte for å levere topp kvalitet i alle våre prosjekter.Denne stillingen vil gi deg spillerom til å teste nye programvarer og muligheter, reise på seminarer og konferanser rundt i verden og binde alt dette sammen til beste praksis. Vi har en grunnleggende tro på at den beste utviklingen skjer gjennom våre prosjekter, og stillingen vil i stor grad medføre arbeid på konkrete prosjekter. Intensjonen med vår utvikling handler om å bedre prosjektenes arbeidsprosesser, bruke mindre tid på repetitive oppgaver og mer fokus på å skape merverdi for prosjektene.En arbeidshverdag hos oss bærer preg av stort engasjement og tett samarbeid mellom unge talenter og senioringeniører med lang erfaring og faglig tyngde. Fagmiljøet er bransjeledende innen bruk av digitale verktøy og er en spennende mulighet for deg som trives med moderne arbeidsmetodikk og faglige utfordringer. Hovedfunksjon og ansvar Drive utviklingen på BIM og tegningsløse prosjekter videre til de neste nivåene Prosjektering og rådgivning for dammer og vannkraftverk i Norge og internasjonalt Kvalifikasjoner Master- eller bachelorgrad innen byggeteknikk, konstruksjonsteknikk eller vassdragsteknikk Minimum 2 års erfaring fra vannkraftbransjen eller nærliggende bransjer Interesse for bruk av digitale modelleringsverktøy Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner Språk: Norsk og engelsk   Personlige egenskaper Viser interesse for og nysgjerrighet på ny teknologi Selvstendighet til å dykke ned i nye programvarer Engasjert, målrettet med et ønske om å utvikle seg selv og kollegaer Evnen til å se detaljer så vel som helheten Strukturert og gode samarbeidsevner Vi tilbyr Den mest attraktive prosjekterende rådgiverbedriften i Norge Norges ledende miljø innen vannkraft Det fremste miljøet i Norge på BIM og tegningsløse prosjekter Utfordrende oppgaver og store muligheter for utvikling og ansvar for de som ønsker Komplekse og høyt profilerte oppdrag både nasjonalt og internasjonalt Moderne lokaler sentralt i Oslo Konkurransedyktige betingelser Fem ukers ferie samt fri mellom jul og nyttår samt i påsken Gode pensjons- og forsikringsordninger Søknadsfrist 21/8/2019 Sted Oslo, NO (Primære) Generell informasjon Multiconsult er et av Norges ledende selskaper innen rådgivning og prosjektering innen fornybar energi. I Fornybar Energi har vi totalt ca. 220 ansatte fordelt på kontorsteder i Oslo, Steinkjer, Trondheim, Ashford, Nairobi, Bangkok og Singapore. En viktig del av Fornybar Energi er seksjon Kraftverk som står for både oppdragsledelse og prosjekteringsledelse for tverrfaglige vannkraftoppdrag, i tillegg til rådgivning og prosjektering knyttet til byggfaget i vannkraftprosjekter.Virksomheten vår knyttet til vannkraft er delt mellom prosjekter i Norge og i utlandet. Prosjektene omhandler alt fra tidligfasevurderinger til detaljprosjektering og byggeplassoppfølging. Seksjonen jobber også med internasjonale oppdrag, hovedsakelig i land i Afrika og Asia. Hvis du ønsker det, legger vi også til rette for spennende utfordringer i internasjonale prosjekter.Er du klar for en karriere innen et innovativt og nytenkende fagfelt? Da vil vi oppfordre deg til å sende en søknad til oss!For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Seksjonsleder Fredrik Walstad, tlf: 98649277, epost: fredrik.walstad@multiconsult.no Vi gleder oss til å høre fra deg! 
16.07.2019 Oslo
Ønsker du å bli en del av Norges foretrukne rådgiver innen vindkraft? Her er en spennende mulighet for deg som ønsker å virkeliggjøre vindkraftprosjekter sammen med et erfarent, tverrfaglig vindkraftteam. Du får jobbe i et selskap som har fulgt vindkraftprosjekter fra melding til driftsettelse. Sammen med topp kvalifiserte kolleger, som har jobbet med vindkraft i mer enn 25 år, får du muligheten til å følge vindkraftprosjekter fra både byggherresida og som underkonsulent til entreprenører. Multiconsult er den foretrukne rådgiveren innen landbasert vindkraft i Norge med erfaring fra alle prosjektfaser. For øyeblikket er vi involvert i over 30 ulike norske vindkraftprosjekter for over 20 ulike kunder. Prosjektene strekker seg fra Finnmark i nord til Agder i sør. Vår mangfoldige portefølje består av både kystnære prosjekter og innlandsprosjekter med alt fra nylig meldte prosjekter til andre som er i drift. Multiconsults satsning på vindkraft gir også muligheter for vekst i det internasjonale markedet. Økt oppdragsmengde gjør at vi ønsker oss flere dyktige kollegaer som kan bidra til å utvikle våre vindkraftprosjekter. Vi søker spesielt etter deg som har erfaring innenfor: Vindressurskartlegging, produksjon-, skyggekast- og støyberegninger Prosjektledelse/disiplinledelse/kontraktledelse/prosjektering innen bygg, elkraft/elektro og vindturbin/maskin Tilstandsvurderinger og drift av vindkraftprosjekter   Stillingen er en spennende mulighet for deg som vil være med å realisere vindkraftprosjekter i et av Norges største rådgivingsselskap. Du vil tilhøre enheten Fornybar Energi som har kontorer med vindkraftmiljø i Oslo, Steinkjer og Trondheim. Arbeidsoppgaver Bidra til utvikling av vindkraftprosjekter innen alle faser Kommunikasjon med og relasjonsbygging mot kunder Kvalifikasjoner Master/sivilingeniør Minimum fem års erfaring fra energiprosjekter Erfaring fra rådgiverbransje/entreprenør teller positivt Kjennskap til onshore/offshore vindkraft er en fordel God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk God digital kompetanse   Personlige egenskaper Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser og god kundeoppfølging Selvstendig, fleksibel, strukturert og faglig engasjert God tverrfaglig forståelse mot tilgrensende fagområder Utmerkede kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Evne til å dele kunnskap og kompetanse Relasjonsbygger Vi tilbyr Utviklende og interessante arbeidsoppgaver med muligheter for faglig og personlig utvikling Mulighet for deltakelse i landsdekkende kompetansenettverk Godt arbeidsmiljø og sosiale arrangement Konkurransedyktige betingelser med aksjeprogram Gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid Fem uker ferie og fri mellom jul og nyttår samt i påsken Aktivt bedriftsidrettslag og sosiale aktiviteter Firmahytter Søknadsfrist 1/9/2019 Sted Oslo, NO (Primære)Trondheim, NO Generell informasjon For å søke på stillingen, registrer deg i vår rekrutteringsdatabase og legg ved CV, karakterutskrifter og eventuelle attester. For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med: Avdelingsleder Vegard Willumsen vegard.willumsen@multiconsult.no, tlf 922 51702Seksjonsleder Silje Aunehaugen silje.aunehaugen@multiconsult.no, tlf: 95788066. 
04.07.2019 Oslo, Trondheim
Vi søker erfarne og resultatorienterte prosjektledere til å lede nettanleggsprosjekter (både utbyggings- og reinvesteringsprosjekter). Stillingene har organisatorisk tilhørighet i enhet Prosjektledelse (BP) i divisjon Bygg og anlegg.  Divisjonens hovedoppgave er å gjennomføre Statnetts utbyggingsprosjekter innenfor Stasjon, Ledning, Kabel og Bygg og inneha rollen som byggherre. Enheten er Statnetts kompetansesenter for prosjektledelse og skal levere godt kvalifiserte prosjektledere fra tidligfase til prosjektavslutning. Prosjektleder vil rapportere til prosjekteier. Reisevirksomhet på påregnes. Sentrale ansvarsområder: Ledelse av prosjekt- og byggherreorganisasjon Lede og styre mot prosjektets mål innenfor besluttede rammer Sikre at prosjektet jobber systematisk med prosjektutvikling i tidlig fase for å sikre et samfunnsøkonomisk best mulig resultat Profesjonell kontraktsoppfølging for å sikre at Statnett får det produktet som er avtalt, både med hensyn på SHA, miljø, kvalitet, fremdrift, omfang og kost Ansvarlig for å sikre et godt og effektivt samarbeid i prosjektteamet, og med prosjektets leverandører og interessenter Personlige egenskaper: Strukturert Omgjengelig Evner å motivere medarbeidere og utvikle team  Vi stiller i denne stillingen spesielt store krav til kommunikasjons- og samarbeidsevner Kvalifikasjoner: Sivilingeniør /Ingeniør/ (elektro/bygg og anlegg) eller annen relevant bakgrunn Bred erfaring som prosjektlederav infrastrukturprosjekter (transformatorstasjoner, kraftledninger, vann/vindkraft, veier, bruer og tuneller)   Evner å igangsette og implementere endringer Erfaring som byggherre  vil bli foretrukket God kjennskap til kontraktstandardene NS 8402/05//07 God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Kunnskap om beste praksis innen prosjektledelse Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. Våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med:Carsten Dovland – 917 67 068, avdelingsleder BPPLars Erik Johansen – 902 18 464, avdelingsleder BPL For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere  
26.06.2019 Oslo
Vil du lede vår entrepriseavdeling på Hamar og tilby de beste energieffektive løsningene i bygg til et marked i vekst? Som avdelingsleder vil du lede din avdeling gjennom målsetninger, budsjetter og markedsplaner. Som avdelingsleder er du overordnet ansvarlig for alle prosjekter i din avdeling og du må sørge for oppfølging av dine medarbeidere i deres hverdag. Du bygger tillit og gode relasjoner til ulike aktører både internt og eksternt, samtidig som du også besitter en faglig tyngde og har god innsikt i markedet. I GK legger vi vekt på en helhetlig totalteknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi ser etter deg som er resultatorientert med gode kommunikasjonsevner, har faglig interesse og vil jobbe for et bedre miljø. Arbeidsoppgaver: Aktiv kundebehandling og markedsbearbeiding Utøve operativ ledelse av avdelingen Personal, budsjett, økonomi og resultatansvar Ansvar for å definere, prioritere, iverksette og følge opp tiltak i forhold til handlingsplaner Ønskede kvalifikasjoner: Ideelt sett rørleggerbakgrunn, alternativt VVS-kompetanse fra rørbransjen (lederfunksjon/ingeniør) Minimum 5-10 års bransjeerfaring og helst ledererfaring Jobbet med kalkulasjon av entrepriseoppdrag (prosjekter/avtaler) Lederegenskaper, god IT- og økonomiforståelse med utpreget kremmerånd/salgsgen Gode kommunikasjonsevner og god til å bygge nettverk/team, tydelig og rettferdig, takler høyt arbeidspress, motiverende Godt nivå norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning Godt arbeidsmiljø
13.08.2019 Hamar
Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling søker tekniske prosjektutvikler som kan støtte våre utviklings- og samspillsprosjekter med å utvikle optimale, tverrfaglige tekniske løsninger og bistå i kontrahering av leverandører.  Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling er en sentralt organisert enhet i Forretningsområde Bygg som støtter vår lokale byggvirksomhet rundt omkring i landet med markedsarbeid, tilbudsledelse, prosjektutvikling og teknisk prosjektutvikling. Skanskas oppdragsmengde øker, og i den forbindelse søker vi en kunnskapsrik og engasjert teknisk prosjektutvikler.  Som teknisk prosjektutvikler hos oss vil du være en del av et svært kompetent teknisk fagmiljø i Skanska Norge. I tillegg til prosjektutviklere består vårt tekniske fagmiljø av prosjekt- og produksjonsledere, ITB rådgivere, rådgivende ingeniører på VVS, elektro, klima, energi og bygningsfysikk. Prosjektutvikler tekniske fag   Vi kan tilby:  En attraktiv rolle som prosjektutvikler for tekniske fag i Skanska Norge Mulighet til å være med å utvikle tekniske løsninger i de største og mest komplekse byggeprosjektene i Norge Et sterkt fagmiljø med en utpreget delekultur som gir store muligheter for faglig utvikling Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram Ansvar: Utvikle tekniske løsninger i tett samarbeid med kunde, arkitekt og rådgivere, samt bistå i kontrahering UE og leverandører   Kvalifikasjoner:  Erfaring med utvikling og kontrahering av tekniske fag i byggeprosjekter, ev lengre erfaring som prosjektleder for tekniske fag i gjennomføringen av prosjekter eller erfaring som RIV, RIE eller ITB Ingeniør/sivilingeniør elektro- eller VVS- fag, lang erfaring/realkompetanse kan erstatte universitets-/høgskolegrad Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig Egenskaper: Handlingsorientert og helhetstenkende Åpen, ydmyk og evner å etablere gode relasjoner Forretningsorientert, identifiserer muligheter for organisasjonen Evner å lede gjennom andre og tilpasse seg skiftende omstendigheter Stillingen rapporterer til direktør for Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, og vi søker etter medarbeidere med arbeidssted Oslo eller Trondheim.   Kontakt: Direktør Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, Fredrik Dæhli, tel 982 10 338 HR-sjef, Dag Vanberg, tel 911 34 156  
08.07.2019 Oslo
Har du erfaring fra utvikling av bolig-, helse-, skole- eller næringsprosjekter?  Skanska Norge søker prosjektutviklere til vår byggvirksomhet med base på vårt hovedkontor i Oslo eller i Trondheim.   Skanska er et av verdens ledende eiendomsutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 37.500 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.   Som prosjektutvikler vil du være en del av et kreativt og svært kompetent fagmiljø i Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling. Enheten er sentralt organisert i Forretningsområde Bygg og støtter vår lokale virksomhet i utviklingen av prosjekter rundt omkring i landet. Du vil få ansvar for å lede utviklingen av prosjekter i samarbeid med våre kunder, utvalgte rådgivere, arkitekt og vårt interne tilbudsteam. Avdelingen består av 14 meget kompetente medarbeidere.  Prosjektutvikler     Vi kan tilby:  En svært attraktiv og viktig prosjektutviklerrolle i Forretningsområde Bygg Store muligheter for faglig utvikling gjennom arbeid med spennende prosjekter over hele landet Et selskap som er et forbilde innen digitalisering og utviklingen av miljøvennlige og bærekraftige løsninger Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram   Ansvar: Lede utviklingsprosesser i samarbeid med kunde, arkitekt, rådgivere og resten av vårt interne tilbudsteam     Kvalifikasjoner:  Erfaring fra utvikling av bolig-, skole-, helse- eller næringsbygg som prosjektutvikler, arkitekt eller byggherre  Relevant operativ erfaring fra overnevnte segmenter som prosjektleder eller prosjekteringsleder Erfaring fra tilbudsarbeid Utdanning fra høyskole eller tilsvarende, eller erfaring i henhold til ovennevnte punkter Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig     Egenskaper: Gjennomføringsevne Kostnadsforståelse Forretningsorientert og kreativ Helhetstenkende Samarbeidsvillig, åpen og ærlig   Stillingene rapporterer til direktør for Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, og vi søker etter medarbeidere med arbeidssted Oslo eller Trondheim.   Kontakt: Direktør Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, Fredrik Dæhli, tel 982 10 338 HR-sjef, Dag Vanberg, tel 911 34 156
08.07.2019 Oslo, Trondheim
Vis alle 22.066 ledige stillinger
Les mer om Frico AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Personalsjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter