Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Elkjøp & Lefdal søker Retail Operations Coordinator Elkjøp Norge

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Elkjøp er Nordens største aktør innen forbrukerelektronikk og har butikker i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og på Færøyene og Grønland. I Norge har vi varehus over hele landet, fra Lyngdal i sør til Hammerfest i nord.
Selskapet har lang tradisjon og ble dannet helt tilbake i 1962. I dag er vi totalt 2.500 ansatte som alle jobber mot et felles mål: Å gi våre kunder god verdi for pengene sine, samt en enkel og hyggelig handel.
Elkjøp-konsernet er eid av britiske Dixons Carphone, som er en av verdens største forhandlere innen forbrukerelektronikk.

Elkjøp & Lefdal har som visjon å gjøre den utrolige verden av ny teknologi tilgjengelig for alle, og vi søker deg til å hjelpe oss med dette. Du setter kunden først og bidrar positivt i en kundefokusert organisasjon. Avdelingen Aftersales Operations har blant annet ansvar for å skape og beholde verdens mest lojale kunder. Vi skal utføre førsteklasses service og gi våre kunder den servicen og behandlingen våre servicekunder fortjener, i alle kjeder alltid. Vårt ansvar er også oppfølging av rutiner for Repair & return, ansvar for produksjon av egne tjenester og oppfølging av rutiner for kasse.

Vi søker etter en person som vil være med å sikrestille vårt mantra Kundebehandling i verdensklasse . Vi skal videreutvikle måten vi behandler kunder på som besøker vår servicedisk i samarbeid med våre varehus. I denne stillingen er det viktig å være en god koordinator som evner å forankre, implementere og kvalitetssikre hvordan vi på best mulig måte tar imot kunder i servicedisken på tvers av alle kjeder i Norge.

Stillingen er en operativ koordinator stilling, med fokus på Aftersales. Stillingen krever både teknisk kunnskap opp imot våre interne systemer, samt at det må påberegnes reising ifm med butikkbesøk i Norge.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for oppflg av kjedens KPI-er på mottak av kunder i servicedisk, sammen med Aftersales Operations Manager.
  • Vedlikeholde og oppdatere verktøy som brukes ifm oppfølging av kundebehandling.
  • Tilrettelegge og støtte inn mot produksjon av våre egne servicetjenester på Aftersales Operations.
  • Ansvar for oppflg av Repair & Return (herunder TAT-oppfølging mot verksted og leverandør, samt sikretsstille rutiner i butikk opp mot Logiq og RFC i alle kjeder).
  • Støtte og hjelpe konsernets salgskanaler, holde kurs & opplæring ifm Tone of voice i servicedisk og måten vi møter våre kunder som trenger service på, og andre relevante temaer fra Aftersales Operations.
  • Gi innspill og behov til utvikling av IT-systemer for oppfølging av kundebehandling og serivce.
  • Følge opp prosjekter på tvers av alle kjeder.
  • Være forberedt på en del reiseaktivitet

Kvalifikasjoner vi er ute etter:
  • Målrettet, strukturert og lysten på å gjøre jobben inn mot dagens servicekunder til en enda større suksess i Elkjøp & Lefdal.
  • Erfaring og kunnskap fra service og aftersales opp mot sluttkunde kreves.
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (Skandinavisk og Engelsk)
  • Kremmerskap og god økonomisk forståelse
  • Analytisk med evne til å skape entusiasme
  • Gode datakunnskaper
  • Initiativrik og ansvarsfull
  • God gjennomføringsevne

Vi tilbyr:
  • En spennende jobb innen et av konsernets viktigste satsningsområder
  • Erfarne medarbeidere
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Bonusavtale og personalkjøpsordninger
  • Mulighet for karriere og egenutvikling i ett internasjonalt selskap

Stillingen rapporterer til Aftersales Operations Manager Norge

Spørsmål vedr stillingen sendes pr mail: arnstein.lynnebakken@elkjop.no

Søknadsfrist: 22.10.2017

Arbeidsgiver: Elkjøp Norge AS

Sted: Lørenskog

Bransjer: Butikk og varehandel

Tiltredelse: Snarest

Hentet fra: FINN

Se annonse

Medium: Finn




Adresse: 1473 LØRENSKOG


Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 15.609 ledige stillinger
. Les mer om Elkjøp Norge

Stillingsbeskrivelse

Elkjøp er Nordens største aktør innen forbrukerelektronikk og har butikker i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og på Færøyene og Grønland. I Norge har vi varehus over hele landet, fra Lyngdal i sør til Hammerfest i nord.
Selskapet har lang tradisjon og ble dannet helt tilbake i 1962. I dag er vi totalt 2.500 ansatte som alle jobber mot et felles mål: Å gi våre kunder god verdi for pengene sine, samt en enkel og hyggelig handel.
Elkjøp-konsernet er eid av britiske Dixons Carphone, som er en av verdens største forhandlere innen forbrukerelektronikk.

Elkjøp & Lefdal har som visjon å gjøre den utrolige verden av ny teknologi tilgjengelig for alle, og vi søker deg til å hjelpe oss med dette. Du setter kunden først og bidrar positivt i en kundefokusert organisasjon. Avdelingen Aftersales Operations har blant annet ansvar for å skape og beholde verdens mest lojale kunder. Vi skal utføre førsteklasses service og gi våre kunder den servicen og behandlingen våre servicekunder fortjener, i alle kjeder alltid. Vårt ansvar er også oppfølging av rutiner for Repair & return, ansvar for produksjon av egne tjenester og oppfølging av rutiner for kasse.

Vi søker etter en person som vil være med å sikrestille vårt mantra Kundebehandling i verdensklasse . Vi skal videreutvikle måten vi behandler kunder på som besøker vår servicedisk i samarbeid med våre varehus. I denne stillingen er det viktig å være en god koordinator som evner å forankre, implementere og kvalitetssikre hvordan vi på best mulig måte tar imot kunder i servicedisken på tvers av alle kjeder i Norge.

Stillingen er en operativ koordinator stilling, med fokus på Aftersales. Stillingen krever både teknisk kunnskap opp imot våre interne systemer, samt at det må påberegnes reising ifm med butikkbesøk i Norge.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for oppflg av kjedens KPI-er på mottak av kunder i servicedisk, sammen med Aftersales Operations Manager.
  • Vedlikeholde og oppdatere verktøy som brukes ifm oppfølging av kundebehandling.
  • Tilrettelegge og støtte inn mot produksjon av våre egne servicetjenester på Aftersales Operations.
  • Ansvar for oppflg av Repair & Return (herunder TAT-oppfølging mot verksted og leverandør, samt sikretsstille rutiner i butikk opp mot Logiq og RFC i alle kjeder).
  • Støtte og hjelpe konsernets salgskanaler, holde kurs & opplæring ifm Tone of voice i servicedisk og måten vi møter våre kunder som trenger service på, og andre relevante temaer fra Aftersales Operations.
  • Gi innspill og behov til utvikling av IT-systemer for oppfølging av kundebehandling og serivce.
  • Følge opp prosjekter på tvers av alle kjeder.
  • Være forberedt på en del reiseaktivitet

Kvalifikasjoner vi er ute etter:
  • Målrettet, strukturert og lysten på å gjøre jobben inn mot dagens servicekunder til en enda større suksess i Elkjøp & Lefdal.
  • Erfaring og kunnskap fra service og aftersales opp mot sluttkunde kreves.
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (Skandinavisk og Engelsk)
  • Kremmerskap og god økonomisk forståelse
  • Analytisk med evne til å skape entusiasme
  • Gode datakunnskaper
  • Initiativrik og ansvarsfull
  • God gjennomføringsevne

Vi tilbyr:
  • En spennende jobb innen et av konsernets viktigste satsningsområder
  • Erfarne medarbeidere
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Bonusavtale og personalkjøpsordninger
  • Mulighet for karriere og egenutvikling i ett internasjonalt selskap

Stillingen rapporterer til Aftersales Operations Manager Norge

Spørsmål vedr stillingen sendes pr mail: arnstein.lynnebakken@elkjop.no

Søknadsfrist: 22.10.2017

Arbeidsgiver: Elkjøp Norge AS

Sted: Lørenskog

Bransjer: Butikk og varehandel

Tiltredelse: Snarest

Hentet fra: FINN

Se annonse

Medium: Finn




Adresse: 1473 LØRENSKOG


Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Elkjøp Norge