Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Ettermarkedsavdelingen i region Oslo søker serviceleder.
I rollen vil du anvende din kompetanse innen kundebehandling, ledelse, kommunikasjon og byggeteknikk. Du vil være ansvarlig for å planlegge, koordinere og gjennomføre befaringer og utbedringer av reklamasjoner. Arbeidsstedet vil være prosjekter levert av JM Norge, region Oslo, med kontortilknytning til regionskontoret i Oslo.
Viktige Arbeidsoppgaver
Planlegge og gjennomføre arbeid iht. JM’s krav til HMS og kvalitetssikring
Planlegge, tilrettelegge og gjennomføre ettårsbefaring i boliger, på fellesareal og utomhus
Planlegge, tilrettelegge, samt lede utbedringsarbeidet av eventuelle reklamasjoner med hensyn til kundene, fremdrift, logistikk og økonomi
Innkjøp av materiell og tjenester
Ønskede kvalifikasjoner
Du har fokus på HMS og kvalitet
Relevant fagbrev innenfor bygg og anlegg, eller tilsvarende
Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdannelse
Ønskelig med erfaring fra direkte kundekontakt
Du er punktlig, samvittighetsfull og trygg i ditt samarbeid med kunder, leverandører og kollegaer
Du har gode skriftlige- og muntlige kommunikasjonsevner
Du har gode lederegenskaper
Du har en strukturert og ryddig arbeidsform
Grunnleggende IT-kunnskaper
Behersker engelsk muntlig og skriftlig
Arbeidstid
Kl 07:00 - 15:30 mandag t.o.m. torsdag
Kl 07:00 – 13:30 fredag
Vi tilbyr
Utfordrende og spennende oppgaver
Hyggelige og dyktige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
JM konsernet er en av Nordens ledende prosjektutviklere av boliger og boligområder. Virksomheten fokuserer på nyproduksjon av boliger med attraktiv beliggenhet i ekspansive storbyområder og universitetsbyer i Norge, Sverige og Finland. Konsernet omsetter for ca 17 milliarder svenske kroner og har ca 2500 medarbeidere. Virksomheten i Norge drives gjennom JM Norge AS, som er en av Norges største boligutviklere. I tillegg til utvikling av boliger i egenregi, har JM både i Norge og Sverige en betydelig entreprenørvirksomhet for eksterne oppdragsgivere. JM Norge har hatt markedets mest fornøyde kunder 3 år på rad iflg Prognosesenterets kundemålinger for 2014, 2015 og 2016.