Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Symfoni ESM er nå en del av Fujitsu, og sammen er vi den mest erfarne ServiceNow partneren i Europa på Service Management løsninger for hele organisasjonen. Vi bidrar til å forenkle og forbedre IT og forretningsprosesser, som igjen skaper mer verdi for din bedrift. Symfoni ESM og Fujitsu har rundt 350 ServiceNow eksperter fordelt på 16 land globalt. Totalt har vi levert mer enn 500 ServiceNow prosjekter i Nord-Europa. Våre konsulenter er eksperter på strategi, rådgivning, implementering og integrasjon, etter å ha jobbet med kunder på tvers av alle bransjer i mange år. Vår partner, ServiceNow, har på svært kort tid etablert seg som en global markedsleder i verden, og har i dag ca 25% av det totale markedet for Service Management løsninger.
Symfoni ESM er nå en del av Fujitsu, og sammen er vi ledende i Europa på ServiceNow. Vi er stadig i vekst og har et stort behov for flere dyktige tekniske konsulenter som ønsker å jobbe med ServiceNow. Vi har mange spennende kunder rundt i Europa og du vil være en del av et stort konsulentmiljø med høy kompetanse. Vi har behov for konsulenter på vårt hovedkontor i Oslo, samt i Stavanger og Trondheim. Arbeidsoppgaver:Delta i alle tekniske aspekter av en ServiceNow implementering og leveranse, som blant annet inkluderer:
Fungere som teknisk ekspert i ServiceNow implementeringer
Konfiguerere, tilpasse og fobedre ServiceNow konfigurasjoner
Engasjert og rådgivende i kundens tekniske, så vel som forretningsmessige utfordringer
Løse tekniske utfordringer på tvers av ulike ServiceNow domener og applikasjoner
Konfigurere og tilpasse ulike aspekter av ServiceNow (workflow, UI, client scripts, business rules, discovery etc)
Konvertere kunders forretningsbehov til tekniske løsninger på ServiceNow platformen
Utvikle/konfigurere integrasjonskomponenter for tilgang (SSO, LDAP)
Integrere ServiceNow med andre verktøy og applikasjoner ved bruk av web baserte teknikker
Samarbeide i et teknisk team for å utvikle ledende plattformteknologier
Vi ønsker personer med følgende kvalifikasjoner:Den ideelle kandidaten har erfaring med ServiceNow i et teknisk perspektiv. I tillegg er følgende erfaringer foretrukket:
ServiceNow System Administrator
ITIL V3 sertifiering
Implementeringsspesialist sertifisering
Dokumentert konsulenterfaring (løsningsorientert med fokus på detaljer, ressurssterk, evnen til å stille kritiske spørsmål på en positiv måte og forståelse av forretningsdriverne bak teknologien)
Evnen til å jobbe med og benytte SLDC/SCRUM som leveransemodell
Sterk kunnskap og forståelse av JavaScript
Erfaring med webteknologier som XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON and Web Services
Kjennskap til tekniske komponenter som LDAP, VPN og SSN, SAML
Gode kommunikasjonsferdigheter: aktiv lytter samt svært gode muntlige og skriftlige ferdigheter i norsk og engelsk
Ytterligere foretrukne kvalifikasjoner:
Erfaring med rådgivning og leveranser på andre ESM-løsninger (IBM Tivoli, BMC Remedy, HP Service Manager, CA Servicedesk)
Kunnskap om infrastruktur og applikasjonsovervåkning
Motivert og engasjert
Evenen til å jobbe selvstendig
Vi tilbyr:
Et godt fagmiljø i en virksomhet med solid vekst i Norge og Europa
Trening og sertifiseringer, samt coaching fra markedets mest erfarne ServiceNow konsulenter
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.