T
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Telia Norge
Registrer deg i CV-database
.
Vi søker engasjerte kundekonsulenter til OneCall og MyCall!
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Vi er et kundeservicemiljø med sterk lagånd, og nå ønsker vi oss flere kollegaer! OneCall og MyCall er nære slektninger, og har for eksempel felles kundeservicesenter. OneCall er i dag den raskest voksende mobiloperatøren i Norge. Vi er her for å skape gode kundeopplevelser, og vårt fokus ligger på lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene våre. MyCall knytter deg nærmere venner og familie i andre land, med gode priser på utenlandssamtaler. Vi er del av Telia Norge, og er stolte av å tilby kundene våre det som ifølge TEK.no er landets aller beste dekning!

Motiveres du av å hjelpe andre og gi gode råd til den beste løsningen for kunden? Da er sjansen stor for at det er nettopp deg og din innsats vi behøver på laget vårt. Vi søkerRådgivende kundekonsulenter i OneCall og MyCallsom elsker å skape resultater og fullstendig fornøyde kunder!
Arbeidsoppgaver

  • Kundekontakt gjennom telefon, chat, e-post og sosiale medier på både norsk og engelsk
  • Bidra til gode resultater på kvalitet og effektivitet
  • Være vår ambassadør for OneCall og MyCall
  • Jobbe med merservice som innebærer å gi kunden den beste løsningen og overgå kundens forventninger

Vi er spesielt ute etter deg som:
  • Har kundenes beste i fokus-- Du er god til å sette deg inn i andres situasjon, tenke løsninger og argumentere for dem, og du er opptatt av å levere de aller beste kundeopplevelsene.
  • Har god teknisk forståelse --Du forstår deg på tekniske duppeditter og kan derfor enkelt hjelpe kundene våre når de lurer på noe teknisk
  • Motiveres av å jobbe etter mål, og som er engasjert i og har egendriv til å oppnå resultater --Både overordnede mål for avdelingen, men også delmål for din egen innsats og prestasjon
  • Er ryddig og ansvarsfull -Det kommer til syne i at du holder orden i det du jobber med, du er punktlig, presis og pliktoppfølgende, og du er i stand til bevare fokuset i hektiske perioder

Vi er sikre på at du kommer til å trives hos oss!
Vi som jobber her er en sammensveiset gjeng, og vi gleder oss alltid til å bli kjent med nye kollegaer. Hos oss får du først og fremst flinke folk rundt deg og tett kontakt med kundene våre. Vi tilbyr også god opplæring og støtte fra både medarbeidere og nærmeste leder. Vi engasjeres av å kunne påvirke hvordan vi jobber og leverer service.
Kundesenteret har åpningstid fra mandag - fredag kl. 08:00 - 20:00, samt lørdag kl. 10:00 - 16:00. Noe skiftarbeid må derfor påberegnes, du jobber 1 lørdag i måneden. Engasjement 6 måneder med mulighet for forlengelse. Ønsker du å søke stillingen, vennligst benytt linkenSØKtil høyre på siden. Søknad via andre kanaler vil ikke bli vurdert. Søknader behandles fortløpende.

Søknadsfrist:Snarest, søknader behandles fortløpende

Arbeidsgiver:Telia Norge AS

Sted:Oslo

Bransjer:IT

Tiltredelse:Snarest, etter avtale

Hentet fra:FINN

Se annonseMedium: Finn




Adresse: 0484 OSLO


Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/948349
Søknadsfrist : 24.01.2018

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 5

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Oslo