<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Norsk Fagutdanning AS Norsk Fagutdanning AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi ser etter deg som har et sterkt ønske om å utvikle deg innen salg til privatmarkedet. Vi selger høykvalitetsprodukter for et sunt og rent innemiljø og finner frem til gode løsninger for våre kunder. Vi ønsker at du liker å sette deg mål og jobber systematisk for å oppnå resultater, er selvdreven og viljesterk, er entusiastisk og utadvendt, er ærlig og opptatt av god moral og etikk                                                                                                                                                        Søkere må ha førerkort, disponere bil og snakke flytende norsk.            Vi tilbyr grundig opplæring, løpende oppfølging og coaching, gode utviklings- og karrieremuligheter, et levende og energisk arbeidsmiljø, svært gode inntektsmuligheter og garantilønn i oppstarten, pensjons- og forsikringsordning                     
14.09.2020 Asker
Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og ønsker å lære mer om teknologi? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Intility. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.Intility er i sterk vekst og vi søker flere dyktige Management Trainees. Vi er på jakt etter deg som er sulten og initiativrik, og som ønsker å jobbe hardt for å bli en sentral ressurs i den videre utviklingen av selskapet. Rette kandidater ser muligheter fremfor problemer, og drives av et ønske om kontinuerlig forbedring og utvikling i samarbeid med de beste på sine felt.I Intility jobber alle inhouse, og teknologi er kjernevirksomheten vår. Som Management Trainee betyr dette at du vil bli en del av et tverrfaglig miljø der kunnskapsdeling står i fokus, og der du har mange dyktige kollegaer å lære av. Man behøver ikke å ha en teknisk utdannelse for å starte som Management Trainee hos oss, men vi ønsker at du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Intilitys traineeprogram har en varighet på 18 måneder. Som Management Trainee hos oss får du prøve deg fra dag én, som et fullverdig medlem av Intility-teamet. Vår flate organisering gir dynamiske arbeidsforhold med store muligheter for selvstendig initiativ og individuell utvikling. Gjennom traineeperioden vil du få verdifull erfaring fra ulike områder og inngående kunnskap om selskapet. For riktige kandidater er det gode karrieremuligheter også etter endt Traineeperiode. Vi søker etter deg som har interesse for ett eller flere av følgende områder:  Data Science  Analytics  Project Management  Program Management  Service Level Management Finance & Business Controlling Product Management Advisory Sales & Marketing Customer Relationship Management  Vi ser etter deg som:      Har mastergrad Har gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, og engelsk Har gode analytiske egenskaper og forretningsforståelse  Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Liker organisering og planlegging fordi det gjør hverdagen så mye enklere Evner å få med deg andre for å løse utfordringer    Blir motivert når du får en arbeidsoppgave du ikke helt vet hvordan du skal løse Ønsker å være med på å skape noe og få noe ut av din arbeidskarriere Hos oss: Representerer du et konsept du er stolt av  Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én   Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings  Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.Søknader behandles fortløpende.  Vi gleder oss til å lese søknaden din!
16.09.2020 Oslo
Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Stor mulighet for egen utvikling i rollen: Din hverdag vil være variert da du jobber både med kundebesøk og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Arbeidsdagen kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet, og arbeidstid vil i utgangspunktet være fleksibel etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse på Ringerike, med base i området rundt Hønefoss, Jevnaker, Hallingby og/eller Sokna. Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye rolle. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på kommunikasjon og salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med kommunikasjon og salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss gjerne på instagram: sectoralarmhverdag Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Iver Grinaker på telefon 99336388 eller epost: iver.grinaker@sectoralarm.no.
07.09.2020 Ringerike
Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Stor mulighet for egen utvikling i rollen: Din hverdag vil være variert da du jobber både med kundebesøk og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Arbeidsdagen kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet, og arbeidstid vil i utgangspunktet være fleksibel etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse i Telemark, med base i Skien- og Porsgrunnsområdet.  Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye rolle. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på kommunikasjon og salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med kommunikasjon og salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss gjerne på instagram: sectoralarmhverdag Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Iver Grinaker på telefon 99336388 eller epost: iver.grinaker@sectoralarm.no. 
07.09.2020 Porsgrunn, Skien
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i TietoEVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg. Hvordan vi jobber Vi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Stillingen som Customer Executive omfatter blant annet: Du er ansvarlig for kunderelasjonen mellom den respektive kunde og hele TietoEVRY  Du skal bidra til at Kunden oppnår sine ulike målsettinger gjennom utnyttelse av TietoEVRYs tilbud og tjenester  I tett dialog med Kunden skal du videreutvikle relasjoner og identifisere muligheter for digitalisering, effektivisering og kvalitetsforbedringer i kundens organisasjon  Du skal sikre at det skapes stort engasjement for dine kunder internt i TietoEVRY, og sikre god samhandling med de ulike fagmiljøer  Du vil lede og gjennomføre tilbudsprosesser og forhandlinger  Å være rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder Vi stiller høye krav til resultater Er du den vi ser etter? Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvgående, ambisiøs og har høy arbeidskapasitet. Som Customer Executive må du ha en profesjonell fremtoning og opptre tillitsskapende. Du er god til å skape og utvikle relasjoner, og se helheten og konkretisere problemstillinger og løsninger. God kunnskap om og interesse for teknologi og digitale trender er en forutsetning, og du er en teamspiller som er interessert og lærevillig når det gjelder andre fagområder. For å lykkes i stillingen trenger du gode kommunikasjons- og presentasjonsevner (både norsk og engelsk), samt være strukturert, analytisk anlagt og resultatorientert. Du evner å håndtere et hektisk miljø med mange baller i luften samtidig.  Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Høyere utdannelse, gjerne innen IT eller økonomi   Vi er åpne for ulike bakgrunner og ønsker å tilpasse stillingen til rette vedkommende. Du kan gjerne ha  ledererfaring og nyutdannede med relevant bakgrunn oppfordres også til å søke. Det forutsettes at du har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner  Et stort ønske om å jobbe med salg og forretningsutvikling i en av Norges beste kompetansebedrifter    Stort kundefokus og evne til å identifisere og forstå kundens behov Forståelse og interesse for hvordan den enhver tid relevante teknologi kan benyttes for å understøtte kundens forretning, til det beste for kunden og kundens kunder Sterk forretningsforståelse og erfaring fra tilbud og kontraktsforhandlinger  Erfaring fra offentlig sektor er en fordel  Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I TietoEVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling. TietoEVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. TietoEVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk. Arbeidssted Stavanger  Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!
26.08.2020 Stavanger
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Vis alle 19.565 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Norsk Fagutdanning AS