RELEX Solutions provides an integrated retail and supply chain planning system that delivers impressive results for customers around the world. Through precise demand forecasting, automated replenishment, revolutionary space planning and assortment optimization, RELEX helps businesses plan better, sell more and waste less however fast the market changes. RELEX Solutions is trusted by leading brands including WHSmith, Morrisons, AO.com, Coop Denmark and Rossmann. We are a group of over 400 employees with offices in the UK, Germany, Sweden, Norway, Denmark, France, Italy, in the US and our Helsinki headquarters.
Sted:Oslo
Type stilling:vikariat, 100%
Oppstart:Snarest
Lengde:1 år, mulighet for fast stilling for rett kandidat
Ønsket bakgrunn:Nylig fullførte studier eller noen års relevant erfaring
RELEX Norge ser etter en entusiastisk og norsktalende administrasjonskoordinator til å fungere som <> til vårt Oslo-kontor. Du må være ivrig og klar for å ta på deg mange forskjellige ansvarsområder og besitte mange ulike egenskaper. Dette høres kanskje utfordrende ut, men vår markedsansvarlig vil sørge for at du er godt forberedt til å ta fatt på utfordringene før hun går ut i permisjon i mai.
Dine oppgaver vil innebære å støtte vårt salgs- og prosjektteam, utføre lokale admin- og markedsaktiviteter i nært samarbeid med det sentrale markeds-/adminteamet i Helsinki. Du er kanskje allerede en administrasjonsekspert eller en stjerne innen salg, men dersom du ikke er dette forventer vi ikke at du skal kunne alt med en gang. Vi forventer heller at du har evner til disposisjon og et sterkt ønske om konstant utvikling og læring. Noe vi krever tilbake er at du allerede kan utarbeide tekster feilfritt og raskt, er god på multitasking i en (til tider) travel hverdag, er utadvendt og samtidig ser mennesker og sørger for god stemning på kontoret.
Du vil bli del av et sammenknyttet, ambisiøst team med smarte og talentfulle mennesker som alle jobber sammen for at RELEX skal oppnå enda mer suksess. Tilbake gjør RELEX sitt beste for å ta vare på og utvikle sine ansatte.
Som del av team Norge vil noen av dine oppgaver være:
- Administrere kontoret: sørge for at daglige oppgaver blir gjort, samt innkjøp av utstyr og utvikling av kontoret
- Koordinere reisevirksomhet og bistå med møtebooking
- Fakturahåndtering
- Innhold (produsere, oversette, redigere og publisere): emails, landings sider, reklameannonser, case-studier, nyhetsbrev, pressemeldinger, kampanjer etc.
- Planlegging og gjennomføring
Ønskede egenskaper og personlighet- Positiv, utadvendt, uredd og en <> attitude
- En utdanning innen business, kommunikasjon, salg, markedsføring eller industriell ledelse
- Utmerkede skriveferdigheter på norsk
- Engelsk muntlig og skriftlig (høyt nivå)
- Høy arbeidskapasitet og samtidig sørge for at viktige detaljer er på plass
- Er organisert og tenker analytisk
- Motivert og en stadig driv for å lære mer
- Humor, morsom å jobbe med!
- Arbeidserfaring med administrative oppgaver, salg eller B2B markedsføring
- Erfaring med CRM systemer, samt Office-pakken
- BONUS: Erfaring og forståelse av retail, supply chain management, og ERP-systemerer
Hva vil tilbyr:- Et levende, internasjonalt og ambisiøst, men likevel avslappet og morsomt arbeidsmiljø
- Utfordrende og varierte oppgaver
- Gode muligheter for personlig utvikling og en mulighet for fast ansettelse for rett person
- Mer enn 400 energiske, ambisiøse og morsomme kollegaer internasjonalt
- Konkurransedyktige betingelser, subsidiert lunsj og treningsabonnement
Hvordan søke?Send ditt søknadsbrev og CV gjennom søknadskjemaet så snart som mulig, men ikke senere enn 26. februar. Stillingen vil bli tildelt straks vi finner riktig person, så ikke vent for lenge!
Dersom du har noen spørsmål angående stillingen er det bare å kontakte Karoline Wiig på
Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller per email
Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist:Snarest
Arbeidsgiver:RELEX SOLUTIONS AS
Sted:Oslo
Bransjer:IT,Konsulent og rådgivning,Transport og logistikk
Adresse: 0164 OSLO