Ledig stilling

Åpen søknad – The Escape Games The Escape Games

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Faglig leder / seniorrådgiver Byggeteknikk & Konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult i Fredrikstad søker sivilingeniør eller ingeniør med erfaring til seksjon for Byggeteknikk & Konstruksjon. Seksjonen tilhører avdeling Bygg og Eiendom Østfold hvor man jobber med tverrfaglige prosjekter tilknyttet alle forretningsområder.Multiconsult Fredrikstad holder til midt i sentrum i moderne, lyse og trivelige lokaler omringet av Storgata og Bryggepromenaden. Kontoret dekker de fleste fagområdene og har over 130 medarbeidere. Link Arkitektur er samlokalisert i våre lokaler. Multiconsult Østfold har i tillegg til Fredrikstad også kontorer i Sarpsborg og Moss.Som Faglig leder i seksjon Byggeteknikk og Konstruksjon vil du få en viktig rolle for videre utvikling av vårt fagmiljø i Østfold. Du vil bli medlem av vårt faglige leder team med ansvar for faglig utvikling av hele vårt bygg- og konstruksjonsmiljø som i dag teller ca. 40 ingeniører. Dine arbeidsoppgaver hos oss vil være faglig ledelse, rådgivning og prosjektering innen byggeteknikk, og du vil jobbe både tverrfaglig og kunderettet med arbeidsoppgaver som: Faglig ledelse seksjon, disiplinledelse og prosjekteringsledelse/oppdragsledelse Bidra med faglige vurderinger og veiledning i oppdrag Bistå i arbeidet med å utvikle kompetanse innen fagområdet konstruksjonsteknikk Bidra med avklaringer knyttet til metoder, fremgangsmåter, verktøy og hjelpemidler Statiske beregninger og dimensjonering betong, stål og tre Globale analyser i FEM-Design / Autodesk Robot / Sofistik Modellering, design og konstruksjon i Revit Anbudsbeskrivelser i G-prog Utarbeidelse av tilbudsforespørsler, kontraktsoppfølging For den som er interessert vil tverrfaglig oppdragsledelse være en mulighet. Kvalifikasjoner I kraft av din erfaringsbakgrunn har du blant annet opparbeidet deg en grunnleggende forståelse av gode byggetekniske løsninger og detaljer. Du har jobbet mye med, og kan betong- og/eller stålkonstruksjoner godt. For oss er det derfor viktig at du: Er sivilingeniør eller ingeniør med minimum 6 års erfaring fra rådgiverbransjen Har god kjennskap til tegne- og modelleringsverktøy Har god kjennskap til de mest vanlige dimensjoneringsverktøyene Har god kjennskap til myndighetskrav og standardverk Har god kjennskap til FEM analyse Har erfaring med utarbeidelse av tilbudsgrunnlag til entreprenør (NS3420 / funksjonsbeskrivelser) Har kjennskap til de mest brukte norske kontraktstandardene Har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi ønsker at du som søker til denne stillingen er: Faglig sterkt engasjert Resultat- og løsningsorientert Nytenkende og nysgjerrig på morgendagens løsninger Trives med tekniske utfordringer Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. I Multiconsult blir du en del av vårt totale konstruksjonsmiljø med over 350 ingeniører. Hos oss kan du få jobbe med noen av de beste RIB'erne i Norge med spisskompetanse innenfor alle områder av vårt fagområde. Denne stillingen er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen byggeteknikk, oppdrags- og disiplinledelse i et godt tverrfaglig miljø. Det er også en fantastisk mulighet for deg som gjerne ønsker å delta i store nasjonale oppdrag så vel som regionale og lokale oppdrag – en flott variasjon der en kan få jobbet i kreative og kompetansetunge miljøer. Forøvrig tilbyr vi deg: Konkurransedyktige lønn og øvrige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Tilgang på firmahytter i hele landet Moderne lokaler sentralt i Fredrikstad Et aktivt bedriftsidrettslag Sist men ikke minst et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø Søknadsfrist 28/10/2019 Sted Fredrikstad, NO (Primære) Generell informasjon For nærmere informasjon om stillingen kontakt:Seksjonsleder Faton Hoti 478 92 407 eller e-post faton.hoti@multiconsult.no 
02.10.2019 Fredrikstad
Vi søker engasjerte senior BI-konsulenter til vårt kontor i Oslo.Vi bygger videre på Analytics- og BI-satsningen, og søker dyktige konsulenter. Vi søker deg som ønsker å være «gründer» innenfor et innovativt fagområde i et solid selskap med sterk vekst!Digitalisering er den 4. industrielle revolusjon. Digitalisering bygger på informasjon og innsikt. Vår ambisjon er å levere framtidens analyseløsninger. Sammen omgjør vi data til innsikt og handling, og benytter Digitale Assistenter. Stikkord er maskinlæring (ML), Robotics Process Automation (RPA), CRM, IoT, Service Design og samhandling. Med oss på veien tar vi med Acando Groups internasjonale erfaring og referanser fra 200+ Analytics-konsulenter, inkludert egne software-akseleratorer og metodikk for raskt å bringe forretningsverdi. Vi har bygget et tungt seniorteam bestående av rådgivere og tekniske konsulenter (arkitekter og utviklere) som realiserer fremtidens innsiktsløsninger. Vil du bli del av teamet vårt? Your future duties and responsibilities Delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av:•Analytics og Business Intelligence-løsninger, primært på Microsoft-plattformen.•Sette seg inn i kundens utfordringer og levere innovative tekniske løsninger som gir kunden økt forretningsverdi.•Sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av brukerflater.•Jobbe i agile team med kunder og kollegaer for å tilrettelegge for innovasjon.Hva kan vi friste med?•En spennende jobb i et solid firma og en enhet i rask vekst•Spennende kundeportefølje og attraktive karrieremuligheter•Et godt og sterkt fagmiljø med fokus på deling•Stor takhøyde og aktivt sosialt miljø•Fokus på å bygge et sterkt kollektiv•Flotte lokaler midt i sentrum Required qualifications to be successful in this role •Høyere teknisk/økonomisk utdannelse.•Erfaring som Analytics/BI-konsulent (min 3-5 år) med dokumenterte resultater.•Praktisk erfaring med Microsoft-plattformen (Azure, Cortana Intelligence Suite, Power BI, SQL Server; SSIS/SSAS/SSRS). •Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Ønsket profil:•Du har stor interesse for faget og et ønske om å stadig videreutvikle din kompetanse.•Ønsker å jobbe med Big Data, IoT, ERP og CRM.•Du ønsker å dele din kunnskap både internt og eksternt.•Du er nysgjerrig og lærevillig, og blir giret av utfordringer.•Du er selvstendig og strukturert, med gode kommunikasjonsevner.•Du er en lagspiller som liker å jobbe med kunder og er opptatt av å se resultater.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Direktør Microsoft Snorre Meland snorre.meland@acando.no eller via telefon 92844993Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
We are looking for a highly skilled and ambitious visual designer to join our Webex Devices Design team in Oslo. We are building workplace transformation with our award-winning hardware and software solutions for team collaboration. Our goal is to transform the connections between people and the information they need to share, between the physical and digital, - locally and globally.  What you will do  • Join an enthusiastic, high-performing team • Create high quality visual designs from concept to specs to final product • Lead/contribute to our design process and principles, and coordinate design work in larger groups • Work closely with other visual designers, UX designers, service designers, industrial designers, product managers and engineers in the process of building the right user experiences • Understand our customers and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team • Contribute to a consistent visual experience within Cisco’s Webex brand   Who you are  • An experienced digital and/or graphic designer who loves to make the complex simple, and have the ability to effortlessly flex between the bigger picture, concrete problems and attention to detail • You have a deep understanding of visual system methodologies, principles and process  • You are able to create, adapt and follow design principles and guidelines • You have a stunning portfolio of visual design for mobile, web, desktop, embedded system applications or print that demonstrates end-to-end thinking from insight to concept sketches to finished shipped product • Able to explain your design choices intelligently and iterate efficiently • Proficient in Sketch, the Adobe suite and the like • You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real  • You are up to date on trends and theory within the profession, and passionate about design, technology and human collaboration  • You aim high, but can be pragmatic when needed Who you will work with You will be a part of the Webex Devices Design team. We are dreamers and doers who aren’t afraid to challenge, and we work closely with software developers and product managers in our Oslo office.   In Cisco, design is its own global organization and represented in our Business Leadership team. We have every breed of designers in The Design Group, and run several cross-team activities, workshops, trainings and events with our design peers in San Francisco, Seattle, Galway-Ireland and Shanghai. Check us out at webex.design   Your opportunities - why Cisco • Have your design efforts reach millions of users around the world, and simplify their everyday work life • Build unique experiences in a Fortune 500 company • Reach for a level of perfection you only get when hardware and software is designed together • Broaden your design perspective by working with users in any industry, such as energy, fashion, education, finance, social media, car industry and IT • Pursue a career path either as a domain expert or as a design leader • Grow as a designer through our mentoring program, internal and external training events and attend conferences  • Work in a climate-friendly business, sharply reducing the need for business air travel • Have a flexible work-life balance, our job is to create the tools for that   Required qualifications • 3-5+ years of experience designing for user interfaces • Relevant education (bachelor or higher) in graphic or digital design or related field • Proficient in visualization and prototyping tools such as Sketch, Adobe suite, InVision, etc.  • Ability to live and work in Norway • Must be fluent in English
17.09.2019 Oslo
Bravida sin avdeling for Rør og Ventilasjon i Telemark/Vestfold har over lang tid vært en av de mest veldrevne og lønnsomme i selskapet. Avdelingen har 50 ansatte og omsetter for ca. 120 mill. innen prosjekt og service. Årsaken til denne suksessen ligger i et sterkt fagmiljø, bærende relasjoner til lokalt næringsliv og et godt arbeidsmiljø hvor samarbeid og en “dette får vi til” - innstilling gjennomsyrer organisasjonen. Avdelingen vil ved nyttår samlokalisere med Bravidas Elektroavdeling på Nenset, noe som ytterligere vil forsterke den samlede slagkraften i regionen. Dagens avdelingsleder søker seg etter mange år i selskapet over i nye utfordringer, og vi ser derfor etter en ny avdelingssjef.Som avdelingsleder har du et totalansvar, og en sentral rolle i hvordan avdelingen utvikler seg både operativt og strategisk. Du vil være avdelings frontfigur i markedet og sørge for synlighet og kjennskap der dette er naturlig og nyttig. Leder vil stå i spissen for en kompetent og dedikert gruppe ansatte som hver dag gjør det de kan for å gi kundene markedets beste kundeopplevelse. Målet er å bygge videre på den veksten selskapet har opplevd de siste årene, forvalte og sikre det eksisterende og utvikle selskapet videre. De ansatte opplever sitt arbeid som meningsfylt og motiverende og ditt ansvar vil være å inspirere til fortsatt utvikling og engasjement hos disse. Et uvanlig lavt sykefravær forteller også en del om de ansattes opplevelse av det å jobbe i selskapet. Historisk har Avdelingsleder vært en sterk fagperson med bakgrunn fra bransjen. Det å snakke “stammespråket” har vist seg å være svært nyttig, både internt og eksternt. Vi ser derfor gjerne at du har kompetanse innenfor områdene rør/ventilasjon, har erfaring med kalkulasjon av større og komplekse prosjekter og aller helst prosjektledererfaring.  Arbeidsoppgaver: Overordnet ansvar for avdelingen, herunder økonomi, personal, marked og salg Bidra til at avdelingens krav til lønnsomhet i alle prosjekter ivaretas Bistå i kalkulasjon og tilbuds/anbuds-bearbeidelse samt delta i kontraktsforhandlinger Bygge gode relasjoner til både eksisterende og nye kunder. Bidra til aktiv oppfølging og salg Være aktiv og synlig til stede i de ulike prosjektene og ute på byggeplassene Sørge for god samhandling og økt synergi mellom de ulike fagområdene. Særlig gjelder dette under, og etter samlokaliseringen med elektro Bidra til at Bravidas “best-practice” blir implementert i avdelingen Sikre optimal kostnadsstyring og ressursbruk Ansvar for at virksomheten drives i tråd med lover og forskrifter samt i samsvar med Bravidas kultur og merkevare    Kvalifikasjoner: Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med merkantil tilleggsutdannelse. Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen og ideelt også lokal tilhørighet God økonomiforståelse, god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy Det er ingen ulempe om du har god prosjekterfaring   Personlige egenskaper: Du er tydelig, strukturert og profesjonell Du er fremoverlent og ser kontinuerlig etter forbedringsområder og nye forretningsmuligheter Endringer motiverer deg og du kan raskt sette deg inn i komplekse problemstillinger  Du evner å stole på dine medarbeidere og gir spillerom og tillit i forhold til andres kompetanse  Du er trygg og inngir pondus i egenskap av den du er og din kompetanse, men er raus og blir begeistret når andre kommer med gode ideer du ikke selv har tenkt på Du liker å bevege deg rundt i organisasjonen, stiller spørsmål og lytter til hva dine medarbeidere mener og hvordan de har det   I Bravida får du: Jobb i et kjent Nordisk selskap med markedsledende produkter og tjenester Muligheten til å lede og videreutvikle en av de mest lønnsomme avdelingene i selskapet Motiverte og hardtarbeidende medarbeidere som trives i hverandres selskap Spennende faglige utfordringer og muligheten til å gjøre en forskjell i en spennende region Muligheten til å utvikle deg som leder gjennom ulike kurs og programmer Gode lønns, forsikrings- og pensjonsordninger   For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte Senior Rådgivere i Dfind Executive Atle Sæther på telefon 91 91 39 99 evt. atle.sather@dfind.no eller Hallgeir Bakken på telefon 90 55 12 02 evt. hallgeir.bakken@dfind.no. Søk på stillingen her: https://www.dfind.no/karriereutvikling/sok-jobb/sok/avdelingsleder-a0w0N00000BwzyFQAR/ Søknader behandles fortløpende og vil bli behandlet strengt konfidensielt.  
25.09.2019 Skien
What you will do  Join an enthusiastic, high-performing team Identify customer needs and turn those into new product and user experience concepts that are constantly refined through rapid ideation, prototyping and evaluation iterations, until product launch Help define project approach and design methodology to create the best possible product Work closely with other design disciplines, engineers and product managers in the process of building the right products and user experiences Understand our customers and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team   Who you are A designer who loves to leverage both engineering and creative skills and that can easily move between working in the physical and digital domain to realize new user experiences, using methodology from both product and interaction design disciplines You are great at zooming from big picture thinking to detailed design and love doing both You are able to build prototypes demonstrating user experiences at all stages of the development process, from early smoke and mirror mock ups to functional experience demonstrators You are not afraid to get your hands dirty and pants wrinkled You have a keen interest in high tech and strong conceptual skills as well as an analytical approach to design and design thinking You appreciate working in teams and are well aware of how your team’s deliveries are part of the whole end to end customer journey.  You are passionate about technology and communication, you have the ability to engage people around you, and you embrace new ways of working You are self-propelled and not afraid to take lead responsibility  You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real  You aim high, but can be pragmatic when needed   Desired qualifications Master’s degree from relevant design education Practice in design driven product development Experience doing rapid prototyping. Good intuition in making time vs. complexity tradeoffs. Experience using tools like Raspberry Pi, Arduino, HTML/JavaScript, Python or similar for building functional prototypes. C++, C#, Java, etc. experience is a plus. Strong analytical skills and an affinity for problem solving, alone and with peers Ability to work closely with engineering disciplines ranging from mechanical to HW and SW engineering, finding solutions to challenging problems, and balancing user experience and feasibility tradeoffs. Experience working on design projects from concept to implementation in multidisciplinary teams Ability to live and work in Norway Must be fluent in English #LI-PB2
02.10.2019 Bærum
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.   Er du en SoMe-entusiast med gode evner innen grafikk og design? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? Vi har ledig et 12 måneders engasjement som Grafikk- og SoMe-ansvarlig. I denne stillingen vil du bli vår hovedstemme på Facebook, Instagram og LinkedIN og sørge for at vi publiserer godt innhold i våre SoMe-kanaler. I tillegg vil du få oppgaver innen annonseplanlegging og -utforming, trendspotting, analyser og intern rådgivning. Til stillingen ligger også forvaltning av grafisk profil og rammeverk, grafisk produksjon av trykksaker, roll-ups og lignende. Det kan også bli aktuelt med produksjon og innkjøp av video. Stillingen hører til avd. Markedskommunikasjon i JM Norge ved vårt hovedkontor på Lysaker. Du vil ha en faglig tilknytning våre boligprosjekter, og derfor samarbeide tett med gode kollegaer både i Oslo, Bergen, Tønsberg, Trondheim og Stockholm. KVALIFIKASJONER For å lykkes i rollen ønsker vi at du Har erfaring med produksjon og publisering av organisk innhold på Facebook, Instagram og LinkedIN Har Bachelorgrad i markedsføring/grafisk design eller annen relevant utdanning Er godt kjent med bruk av ulike formater i SoMe, herunder video Har noe erfaring med grafisk annonseutforming Har jobbet med Facebook Business Manager og Ad Manager Kan bruke programmer som Adobe InDesign, Photoshop og Illustrator. Er en erfaren bruker av Windows Office-programmer. Kjenner til metodikk for kontinuerlige forbedringer Vi ser etter deg som Er metodisk og strukturert Utfordres av å jobbe kreativt innenfor et rammeverk Har evne til å jobbe selvstendig i jobbutførelsen Er pedagogisk anlagt og god til å prioritere Liker en uforutsigbar hverdag med mange ad-hoc oppgaver og konkurrerende behov VI KAN TILBY Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter INFORMASJON OG SØKNAD For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med sjef markedskommunikasjon Alina Krogstad, alina.krogstad@jm.no Søknadsfrist: snarest - søknader behandles fortløpende      
07.10.2019 Bærum
Vil du jobbe med lederstøtte og koordinering til klinikkdirektør og ledergruppen i Barne- og ungdomsklinikken ved Ahus?Vi søker en dyktig medarbeider til ledig fast stilling som konsulent/rådgiver i klinikkens stab. Den vi søker vil få en sentral rolle i å koordinere og utføre administrative oppgaver tett på ledelsen i klinikken og med et særskilt ansvar for lederstøtteoppgaver til klinikkdirektør og avdelingsleder stab. Den rette kandidaten har erfaring innenfor administrasjon og organisasjon i helsetjenestefeltet og evner å jobbe både selvstendig og i team. Hovedoppgaver i stillingen vil være praktisk og administrativ lederstøtte, koordinering av møter, prosesser og leveranser for ledere, sekretariatsoppgaver for klinikkens ledergruppe, samt kunne bistå med administrativ støtte i forbedringsprosjekter i Barne- og ungdomsklinikken. I stillingen inngår også selvstendig saksbehandling, sammenstilling av presentasjoner og innlegg for klinikkdirektør og ledergruppen. Stillingen tilhører klinikkens stab som har hovedoppgave å understøtte lederlinjen i virksomhetsstyring og bidra til å styrke måloppnåelse for klinikken som helhet. Vi søker en proaktiv medarbeider og lagspiller som trives i et hektisk arbeidsmiljø, og som motiveres av å bidra i en serviceinnstilt stab med varierte oppgaver tett på ledelsen i Barne- og ungdomsklinikken.Er du interessert og ønsker mer informasjon, så ta gjerne kontakt. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Lederstøtte til klinikkdirektør og avdelingsleder stab Koordinering av møter, seminarer, arrangementer Sekretariat for ledergruppen - herunder selvstendig saksbehandling, sammenstille presentasjoner, innlegg  Koordinere prosesser og leveranser i styring av virksomheten Administrativ støtte i forbedringsprosjekter Diverse kontorfaglige praktisk oppgaver, bestillinger, booke reiser, administrere IKT utstyr Support i saksbehandlingssystem (P360), andre relevante systemer Kontaktperson til enhet kommunikasjon, bistå utarbeide enkle informasjon/nyhetssaker  Bistå i stabens øvrige områder  Rapporterer til avdelingsleder stab Kvalifikasjoner Relevant bachelorgrad/administrativ utdanning/annen relevant utdanning. Erfaring kan erstatte formell utdanning Minst 2 års relevant erfaring fra tilsvarende oppgaver Erfaring fra sykehus/helsetjenester er ønskelig God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Gode IKT/digitale ferdigheter Erfaring med forvaltningspraksis offentlig virksomhet Organisasjons- og rolle forståelse  Personlig egenskaper/ egnethet vil vektes Personlige egenskaper Serviceinnstilt og løsningsorientert Proaktiv og selvstendig Strukturert, ryddig  Gode samarbeids- og relasjonelle evner Solid arbeidskapasitet, trives med en travel hverdag og varierte oppgaver God på lagspill Helhetstenkende og utviklingsorientert Vi tilbyr Varierte og utfordrende oppgaver med mulighet for utvikling Et godt tverrfaglig miljø med engasjerte kollegaer Opplæring og veiledning Diverse velferdstilbud Lønn etter avtale  
17.10.2019 Lørenskog
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABB er markedsleder på mange produktområder innen lavspenning som bidrar til økt effektivitet og lønnsomhet for våre kunder. I dagens marked er dette budskapet mer aktuelt enn noensinne og vi søker en Product Marketing Specialist med ansvar for våre DIN-modulære produkter og løsninger.Vi skal styrke vår produktgruppe for Smart Buildings med en ny Product Marketing Spesialist for våre DIN-modulære produkter, med ansvaret for support, prosjektering og salg av disse.I hovedsak innebærer stillingen å:- Sikre sunn forretningsmessig kvalitet og riktig markedstilpasning av DIN-modulære produkter fra ABB.- Sikre informasjonsflyt i hele organisasjonen slik at produktkunnskap og varemerke oppnår maksimal prioritering.- Generere aktiviteter ut mot markedet for en god og effektiv markedsføring.Aktuell kandidat vil jobbe i tett samarbeid med det øvrige produktapparatet som jobber både mot industri og installatør/grossistsegmentABB er et anerkjent varemerke. Trives du med salg og har et sterkt resultatfokus? Da er det kanskje nettopp deg vi søker! Ditt ansvar • Budsjettansvar for DIN-modulære produkter • Diverse og varierte salgs- og markedsaktiviteter • Kommunikasjon med distributører • Produktopplæring av selgere og kunder. • Salgssupport – bistå selgerne ved kundebesøk • Kommunikasjon med leverandører i Europa • Tilrettelegge for inn/utfasing av produkter • Definere standard/lagerført sortiment samt oppfølging av dette • Utarbeide/vedlikeholde FDV dokumentasjon samt oppdatering av diverse databaser • Teknisk support – bistå kundeservice/support • Behandle reklamasjoner Du vil samarbeide og jobbe tett med salgsorganisasjonen. Din bakgrunn Dine kvalifikasjoner: • Ingeniør/fagskole elektro/elektronikk eller høyere • Erfaring fra elektrobransjen, grossistsegment eller installasjonsbedrift • Erfaring innen markedsføring/salg er positivt • God kjennskap til Excel som arbeidsverktøy Personlige egenskaper: • Målrettet og resultatorientert • Utadvendt med god kommunikasjonsevne • Ryddig og strukturert • Stor arbeidskapasitet • Et ønske om å utvikle deg i jobben • Godt humør • Gode engelskkunnskaper • Må beherske norsk både skriftlig og muntlig • Interesse for teknologi   Mer om oss Vi kan tilby :• Grundig opplæring – både lokalt og på våre fabrikker• Tekniske og personlige utfordringer i et positivt og innovativt miljø• Ulike og utfordrende arbeidsoppgaver i et internasjonalt miljø• Fleksibel arbeidstid• Entusiastiske kolleger som er ivrige etter å dele sin kunnskap med deg• Arbeidsted er Billingstad.• Det må påregnes noe reising i jobben (ca 20-30 dager pr år).• Stillingen har ordning for bilgodtgjørelse.For mer informasjon om stillingen, vennligst kontakt Manuel Carreno på mobil +47 45280895 eller e-post manuel.carreno@no.abb.comSøknadsfrist; 27.10.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.   ReferansenummerNO69372332_E5 Publication date2019-10-09
17.10.2019 Oslo
Vis alle 19.010 ledige stillinger
Les mer om The Escape Games

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter