Ledig stilling

Åpen Søknad - Region Nord Lerøy Seafood Group ASA

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Hovedaktivitet:
I region Nord har vi aktivitet innen både hvitfisk og havbruk. Innen hvitfisk har vi over 500 ansatte, og kjøper årlig mer enn 50 000 tonn villfanget fisk fra over 600 fartøy. Innen havbruk i region Nord har Lerøy Aurora produksjon på sjø i Troms og Finnmark, i tillegg til eget slakteri, foredling og emballasjeproduksjon på Skjervøy. Selskapet er selvforsynt med smolt gjennom det heleide datterselskapet Laksefjord AS, og med rensefisken rognkjeks gjennom Senja Akvakultursenter AS.

Lokasjoner:
Nordland, Troms og Finnmark.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen prosjektering av bygg i en stilling hvor du blir engasjert i spennende byggeprosjekter i regionen. For denne rollen trenger du utdannelse innen bygg og konstruksjonsfag. Erfaring fra prosjektgjennomføring og bygningsteknisk prosjektering er en fordel. Er du vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Drammens avdeling Som vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk blir du en del av Rambøll Norge AS, avdeling Drammen som består av ca. 150 dyktige medarbeidere innenfor fagområdene Byggeteknikk, Bro og anlegg, Plan- og arkitektur, Veg, Tekniske systemer, Prosjektledelse, Urban water, Miljø og helse, Risk management og Treatment. Kontoret vårt er sentralt plassert i Drammen sentrum med moderne fasiliteter. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi har mål om kontinuerlig vekst innen etablerte fagområder. Vi samarbeider med flerfaglige Rambøll-miljøer på tvers av landet og i Norden, og vi er engasjert i flere store byggeprosjekter og planoppdrag i Drammen og i Norge for øvrig.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Byggteknisk prosjektering Oppdragsledelse Rådgivning og uavhengig controller 3D-modellering og tegninger 3D-analyser og beregninger   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad i konstruksjonsteknikk Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Erfaring med modelleringsverktøy som eksempelvis Revit, FEM-design eller Tekla.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er selvstendig og initiativrik og trives med faglige utfordringer. Du innehar god teknisk innsikt og evne til å se helhet og samspill mellom alle fag og aktører i et prosjekt.     Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22.09.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Nina Merethe Wiley, nina.wiley@ramboll.no, 91 14 07 07
20.08.2019 Drammen, Kongsberg
Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon som har hovedansvarsområder innen strategi, langtidsplanlegging og porteføljestyring. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 22 av disse jobber i Strategi. Vi er på jakt etter en ny medarbeider for å styrke porteføljeteamet vårt. Det å jobbe hos oss vil gi deg muligheten til å jobbe med helheten i Skatteetaten, og du vil få jobbe med en av de største prosjektporteføljene i offentlig sektor. I tillegg får du en unik sjanse til å bidra i arbeidet med å bygge den nye Skatteetaten gjennom ansvarsområdene lagt til seksjonen. Er du nysgjerrig og fremoverlent? Har du god forretningsforståelse og erfaring fra arbeid med strategi og porteføljestyring? Da er dette stillingen for deg! Arbeidsoppgaver delta i arbeidet med å videreutvikle porteføljestyringsprosessen i Skatteetaten jobbe for å heve kvaliteten på prioriteringsgrunnlaget med utgangspunkt i Skatteetatens mål og strategier, herunder balansere porteføljen basert på knappe innsatsfaktorer sammenstille materiale til og forberede diskusjoner i ledergruppen og organisasjonen være prosessdriver for å sikre fremdrift i prosessene og sørge for god og tydelig kommunikasjon rundt etatens utviklingsportefølje utviklingsoppgaver innen metodikk, prosesser, rutiner og maler bidra med intern opplæring og støtte i etatens porteføljestyringsprosess delta i seksjonens arbeidet med strategi og langtidsplanlegging i Skatteetaten bidra i dialogen med Finansdepartementet på ansvarsområdene lagt til seksjonen Kvalifikasjoner relevant utdanning på bachelor eller masternivå erfaring fra arbeid på relevante områder kan kompensere for utdannelseskravet god teknisk forståelse – digitalisering erfaring fra å lede arbeidsgrupper eller workshops kjennskap til beslutnings- og styringsprosesser i en stor organisasjon meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne – kunne fremstille og formidle komplekse data- og informasjonsgrunnlag på en enkel måte fordel med kompetanse og erfaring innen økonomistyring fordel med kjennskap til offentlig forvaltning Personlige egenskaper evne til å tenke helhetlig og strukturert strategisk og analytisk tenkning og vurderingsevne høy arbeidskapasitet og leveranseevne svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner engasjert og endringsorientert          Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Noe reisevirksomhet må påregnes? Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 500 000 – kr 650 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
12.09.2019 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent to join our Consulting team in Oslo and Copenhagen. We offer an international, results driven and fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. Our ambition is to develop future world-class consultants who will work across industries and over time have the opportunity to specialize in functional or industry skillsets. Your role as Graduate Consultant:     As Graduate Consultant you will contribute from day one on real projects. You can expect to be part of a team of more experienced consultants working together to solve complex challenges for key clients. Your role could typically be to perform primary and secondary research, gather requirements, perform analysis, facilitate workshops and develop presentations, reports and business cases. You will frequently interact with colleagues across Cognizant and leverage an international network of subject matter experts. In addition to your project role, you can expect to be part of other teams who are working on business development activities and you will also be encouraged to contribute towards development of Cognizant local and global thought leadership. Key Requirements:          Higher academic education. Relevant Master’s degree or equivalent in business, finance, engineering, organizational psychology, strategy etc.        Genuine motivation for building industry skills sector, with special focus on industries like Energy, Utilites, Renewables, Insurance and Banking as well as Retail and Consumer Goods.  An understanding of business processes and structure.        Commercial understanding and able to act professional in client facing situations           Analytical mindset (i.e. solid quantitative skills, ability to think strategically, good attention to detail, etc.)       Interest and capability to work with basic finance, strategy development and execution, process improvement, change management, and digitalization       Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Personal attributes we are looking for in our graduates:        You are curious and self-driven with a willingness to learn           You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment ·      You have an eye for detail and are focused on quality standards           You take initiative and proactively identify opportunities for improvement     You are able to implement structure and process         You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment           You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation ·         A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad      Access to top ranked learning and development opportunities       Competitive salary and pension  A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important:         All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written          Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). ·         Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)        We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible           Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  02.10.19  
04.09.2019 Danmark, Oslo
Skatteetaten har ansvar for forvaltning og utvikling av Folkeregisteret, som en rekke aktører i privat virksomhet og offentlig forvaltning, er brukere av. Et folkeregister med høy kvalitet er en forutsetning for at alle borgere skal motta informasjon fra offentlige myndigheter, og for at deres rettigheter og plikter blir ivaretatt. Folkeregisterområdet har en betydelig endringsagenda med nytt lovverk og modernisering av registeret. Folkeregisterkontorene jobber med landsdekkende oppgaveløsning, og kontoret i Hammerfest har ansvar for blant annet navn/navnendringer, prøving/vigsel, separasjon/skilsmisse, fødested, sivilstandsendringer og utlevering av folkeregisteropplysninger. Vi søker deg som vil være en aktiv bidragsyter til utvikling av fagmiljøet, og som er opptatt av å levere god kvalitet i en hektisk hverdag. Arbeidsoppgavene vil være varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke din faglige kompetanse. Du vil samarbeide tett med saksbehandlere og andre fagpersoner i folkeregisteravdelingen. Arbeidsoppgaver registrere, behandle og følge opp meldinger saksbehandling og vedtak innen fagområdet kvalitetssikre og kontrollere opplysninger være en aktiv bidragsyter til utvikling av fagmiljøet og gruppens oppgaveløsning stor grad av samspill med interne og eksterne samarbeidsaktører Kvalifikasjoner høyere utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå, fortrinnsvis innen administrasjon /offentlig forvaltning eller samfunnsfag relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning god forståelse og interesse for bruk av digitale verktøy god muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk fordel med erfaring fra tilsvarende oppgaver fordel med gode engelskkunnskaper Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner strukturert og nøyaktig kvalitets- og løsningsorientert jobber selvstendig, effektivt og har høy gjennomføringsevne imøtekommende og serviceinnstilt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som har en av Norges beste pensjonsordninger Stillingene lønnes som førstekonsulent (kode 1408), fra kr 428 500 – kr 480 600 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Hammerfest ligger i tiltakssonen med blant annet skattelettelse og nedskriving av studielån (inntil 25.000,- per år).   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   
10.09.2019 Hammerfest
Innovasjonsavdelingen i Utvikling søker nå medarbeidere som brenner for strategisk kunnskapsutvikling og risikostyring i en stor og spennende etat. Vi trenger deg som forstår nye trender og hvilken risiko dette kan skape for etatens oppgaveløsning fremover og kan fasilitere prosesser for å få frem et helhetlig grunnlag for prioritering av risiko. Innovasjonsavdelingen har ansvar for å bygge kunnskap om endringer i omverden, forstå nye risikoområder og være pådriver for nytenkning, innovasjon og utprøving av nye ideer. Avdelingen har løpende og tett samarbeid med interne og eksterne fagmiljøer for å kunne levere kunnskapsgrunnlag for sentrale veivalg i etaten. Arbeidsoppgaver Innhente, sammenstille og formidle kunnskap for å forbedre etatens evne til å levere på samfunnsoppdraget Fasilitere prosesser for helhetlige risikovurderinger på tvers av divisjonene i etaten Utvikle beslutningsgrunnlag for strategisk prioritering av risikoområder Bidra i mulighetsstudier Tett samarbeid med andre enheter internt og eksternt    Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Forstår samfunnsutviklingen Evne til å sammenstille og formidle kunnskap, særlig skriftlig Gode norsk og engelskkunnskaper           Personlige egenskaper Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team Evne til å skape fremdrift  Vi tilbyr En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme framtidens skatteetat Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 630.000 til 800.000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
10.09.2019 Oslo
Innovasjonsavdelingen i Utvikling søker nå medarbeidere som brenner for å få til innovasjon i en stor og spennende etat. Vi trenger deg som har lyst til å drive innovasjonsprosesser for å utnytte nye digitale muligheter, men også kunne bidra i utvikling av strategiske kunnskapsgrunnlag Innovasjonsavdelingen har ansvar for å bygge kunnskap om endringer i omverden, forstå nye risikoområder og være pådriver for nytenkning, innovasjon og utprøving av nye ideer. Avdelingen har løpende og tett samarbeid med interne og eksterne fagmiljøer for å kunne levere kunnskapsgrunnlag for sentrale veivalg i etaten. Arbeidsoppgaver Ledelse og design av innovasjonsprosesser og andre kreative tverrfaglige prosesser i tidlig fase Være pådriver og støtte i divisjonenes arbeid med nye ideer Samarbeide tett med andre internt og eksternt   Være oppdatert på endringer i næringslivet, nye trender og teknologiske muligheter Utarbeide kunnskapsgrunnlag for strategiske veivalg Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov Erfaring som prosessdriver/prosjektleder og god metodisk forståelse God innsikt i digitalisering Ønskelig med gode norsk og engelskkunnskaper  Personlige egenskaper Selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team   God til å bygge relasjoner og ta andres perspektiv Positiv utfordrer av etablerte tankesett Evne til å skape fremdrift Vi tilbyr En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme framtidens skatteetat Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden Raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 630.000 til 800.000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
10.09.2019 Oslo
Vil du være med på å bygge Norges sterkeste konsulentmiljø innen maskinlæring og kunstig intelligens? Fundator er en avdeling i Norconsult Informasjonssystemer AS (NoIS) som leverer konsulenttjenester innen maskinlæring, kunstig intelligens, systemutvikling, systemintegrasjon, prosjektledelse, rådgivning og arkitektur. Vi er et konsulenthus med meget dyktige ansatte og tungt fokus på faglig utvikling. Våre konsulenter bruker 10% av tiden sin på kurs, konferanser, hobbyprosjekter, sertifiseringer, og andre fagaktiviteter. Vi søker deg med en lidenskap for maskinlæring og kunstig intelligens. Du verdsetter et sterkt faglig miljø hvor trivsel og egenutvikling står i sentrum. Du ønsker å jobbe med maskinlæringsprosjekter innen offentlig og privat virksomhet hvor du får muligheten til å skape verdi og samfunnsnytte. Vi har spennende prosjekter innen energi, olje/gass, bygg og konstruksjon, samferdsel, digital læring og finans. Våre kunder er ofte de mest betydningsfulle og tankeledende innen sine respektive bransjer. Vi arbeider med både store og mindre store datamengder, alt fra tidsserier og sensordata til kontobevegelser og fysiske bevegelser i geodata. Vi opererer både on-premise og i skyen, og er med hele veien fra idé og konseptfase til deployment og operasjonalisering av maskinlæringsmodeller. Ta kontakt, så skal vi fortelle deg om både tidligere, pågående og kommende prosjekter. Ta gjerne en titt på våre websider også for mer detaljer om hva vi gjør innen maskinlæring og kunstig intelligens. For oss er det viktig at du: Er nyutdannet i 2020 innen datateknologi, informatikk, kybernetikk, IKT & Ingeniørvitenskap eller tilsvarende med hovedprofil innen maskinlæring og kunstig intelligens. Har sterke akademiske resultater. Er utadvendt og glad i å jobbe med mennesker. Har sterk muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk. Hos oss får du: Et ledende konsulentmiljø med svært kompetente medarbeidere. Varierte, utfordrende og innflytelsesrike arbeidsoppgaver hos engasjerte kunder. Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Eget fora for yngre medarbeidere med direkte tilgang til konsernets toppledelse (Yngres Råd) Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 936kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
10.09.2019 Bærum
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. I forretningsenhet Vest har vi et innovativt arbeidsmiljø med ca. 300 medarbeidere. Til sammen representerer vi de fleste fagmiljøer, og jobber både enfaglig og tverrfaglig. Multiconsults regionskontor i Bergen ligger på Nesttun langs bybanetraséen, omtrent 10 minutters kjøretur fra Bergen sentrum. Forretningsenhet Vest har også kontorer på Voss og Stord. Avdeling Bygg og Industri omfatter ca. 80 rådgivere med kompetanse innen elektro, VVS, og konstruksjoner. Våre medarbeidere arbeider primært med rådgivning og prosjekteringsoppdrag fra tidligfaseutredninger til detaljprosjektering og oppfølging i byggefase innenfor bygg- og eiendomsmarkedet, industri og samferdsel. Til seksjonen VVS er vi er på jakt etter en ny medarbeider som har erfaring med sprinkler. VVS består i dag av 25 faglig dyktige medarbeidere, hvorav tre jobber med arbeidsoppgaver knyttet til sprinkler. Stillingen byr på varierte arbeidsoppgaver innen rådgivning, planlegging og prosjektering. Vi ønsker å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling. Vi jobber sammen med kunder over hele landet, innenfor privat og offentlig sektor. Våre oppdrag spenner fra leilighetsbygg til store, komplekse industriprosjekter. Oppdragene varierer fra enkeltfaglige til multidisiplin prosjekter. Multiconsult har blant flere målinger vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgiver, både blant studenter og erfarne – er du nysgjerrig på hvorfor?   Arbeidsoppgaver: Prosjektering 3D Modellering (REVIT) Rådgivning Oppfølging Kvalifikasjoner Kompetanse, erfaring og interesse for prosjektering av tekniske systemer og installasjoner Du bør helst ha dokumentert erfaring med sprinkelanlegg, eller andre rørinstallasjoner Gode skriftlige og muntlige framstillingsevner på norsk og engelsk   Personlige egenskaper: Solid gjennomføringsevne Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Strukturert og pliktoppfyllende Initiativrik og faglig engasjert Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Gode pensjons- og forsikringsordninger Moderne lokale sentralt på Nesttun, rett ved Bybanen Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken, og fleksibel arbeidstid En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med:Seksjonsleder VVS Ole Døsvik, på epost: ole.dosvik@multiconsult.no eller telefon: 932 43 084EllerKjell Audun Flåten, på e-post: kjell.audun.flaten@multiconsult.no eller telefon: 911 96 053
10.09.2019 Bergen
Vis alle 22.187 ledige stillinger

Lerøy Seafood Group ASA er ett av verdens ledende sjømatkonsern med hovedkontor i Bergen. Konsernet hadde i 2016 en omsetning på 17,3 milliarder og har mer enn 3500 ansatte nasjonalt og internasjonalt.

Les mer om Lerøy Seafood Group ASA

Stillingsbeskrivelse

Hovedaktivitet:
I region Nord har vi aktivitet innen både hvitfisk og havbruk. Innen hvitfisk har vi over 500 ansatte, og kjøper årlig mer enn 50 000 tonn villfanget fisk fra over 600 fartøy. Innen havbruk i region Nord har Lerøy Aurora produksjon på sjø i Troms og Finnmark, i tillegg til eget slakteri, foredling og emballasjeproduksjon på Skjervøy. Selskapet er selvforsynt med smolt gjennom det heleide datterselskapet Laksefjord AS, og med rensefisken rognkjeks gjennom Senja Akvakultursenter AS.

Lokasjoner:
Nordland, Troms og Finnmark.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Registrer en åpen søknad til Lerøy - Region Nord via søknadsskjemaet på våre hjemmesider.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
5 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om Lerøy Seafood Group ASA