<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Inovera AS Inovera AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Ønsker du å være med å bidra over hele landet og bidra til utvikling innen arkitektonisk utforming, organisasjonsutvikling, pedagogisk utvikling og strukturelle planer? Vi søker deg med solid kunnskap om offentlig forvaltning og interesse for utvikling og planlegging av fremtidsrettede formålsbygg, og som har lyst til å være med å utvikle våre tjenester.  Som leder for denne avdelingen i Norconsult vil du få bl.a. kunne få følgende roller og oppgaver:  Være rådgiver og prosessleder i prosjekter som omhandler undervisningsbygg, helse- og omsorgsbygg, andre offentlige bygg, strukturutredninger, pedagogisk utvikling, fysisk læringsmiljø i skolebygg og barnehager m.m. Skape gode utviklingsløp for planlegging, utvikling og utredning i rehabilitering og nybygg av formålsbygg Bidra til en god dialog med brukere, eiere og andre parter i prosjekter Lede, organisere og administrere avdelingens virksomhet, kombinert med å jobbe i oppdrag Være en del av kontorets ledergruppe og bidra til kontorets samlede utvikling og drift Skrive, utrede, analysere og lede prosjekter Du har kompetanse og kvalifikasjoner på et eller flere av disse områdene: Arkitektur, pedagogikk, helse- og omsorg Ledelse innen offentlig forvaltning, bygg og eiendom, opplæringssektoren eller helse- og omsorg Samfunnsøkonomi og tverrfaglig kommuneplanlegging Gjerne tilleggsutdanning innen organisasjonsutvikling eller ledelse For oss er det viktig at du: Er utviklingsorientert, er glad i å lede prosesser, har gode kommunikasjons- og formidlingsevner, er strukturert og ryddig, har god arbeidskapasitet og skaper engasjement Er faglig dyktig, liker å arbeide selvstendig og ta ansvar, er god og tydelig bidragsyter i tverrfaglige team. Er markeds- og kundeorientert, utadvent og en god relasjonsbygger. Er positiv, løsnings- og resultatorientert  Trives med tidvis reisevirksomhet Hos oss får du: Lede et landsledende fagmiljø innen planlegging av fysisk læringsmiljø Inkluderende, faglig dyktige og engasjerte kollegaer   Tverrfaglig arbeid, teamarbeid og kunnskapsdeling Et innovativt fagmiljø med internasjonal oppmerksomhet Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Gode utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser   Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi En hyggelig arbeidsplass i utvikling og vekst i flotte lokaler i Bergen sentrum Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet.
16.09.2020 Bergen
Motiveres du av å bidra til utvikling i offentlig sektor? Tolletaten er i spennende utvikling, og ferdigstiller en fullstendig omorganisering fra 1. oktober 2020. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft.   Kompetanseseksjonen har koordinerings- og forvaltningsansvar for tollfaglig utdanning, samt fagansvar for strategisk kompetansestyring, kompetanseutvikling og lederutvikling i etaten. Enheten skal bidra i langtidsplanprosessen innenfor alle ovennevnte områder. Vi søker deg som er fremoverlent, nytenkende og har erfaring innen utvikling av digitale læringsprosesser. Sammen med kompetanseseksjonen vil du være med og utvikle, administrere og gjennomføre aktiviteter knyttet til opplæring og kompetansehevende tiltak. Du er derfor oppdatert på pedagogisk metodikk og kan omsette komplekse fagområder til opplæringstiltak som skal understøtte Tolletatens kompetansebehov. Gjennom arbeidet som rådgiver i kompetanseseksjonen får du innsikt i mange spennende områder og en arbeidshverdag preget av samarbeid på tvers av divisjoner og fagområder.   Sentrale arbeidsoppgaver: forvaltningsansvar for etatens Learning Management System (LMS) koordinerende ansvar for Office365 i HR-avdelingen produksjon av digitale læringsmoduler utvikle, administrere og gjennomføre opplæringstiltak for ledere og medarbeidere. andre oppgaver i HR-avdelingen kan være aktuelle avhengig av behov og kompetanse.   Kvalifikasjonskrav:  mastergrad innen relevante fagområder, fortrinnsvis pedagogikk med fokus på læring i arbeidslivet eller pedagogikk og IKT erfaring fra etablering og forvaltning av Learning Management Systems (LMS) erfaring med kompetanseutvikling i en større og sammensatt virksomhet erfaring med produksjon av digitale og fysiske læringstiltak erfaring med prosjektarbeid erfaring fra innføring av nye tekniske verktøy kjennskap til offentlig forvaltning Det er nødvendig at du:  har en utviklingsorientert tilnærming og at du liker å ta initiativ til å finne løsninger og svar på faglige spørsmål jobber strukturert, selvstendig og er opptatt av kvalitet i dine leveranser har god organisasjonsforståelse og gode samarbeidsevner har høy serviceinnstilling og evne til å bygge relasjoner til øvrige avdelinger, divisjoner og brukere evner å tenke strategisk og arbeide praktisk   Vi tilbyr:  godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer   gode utviklingsmuligheter i en viktig samfunnsetat  stillingen lønnes som rådgiver/seniorrådgiver kr 500 000,- - 650 000,- avhengig av kvalifikasjoner. For svært godt kvalifiserte kan høyere lønn vurderes. gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden  arbeidssted i nyoppussede lokaler sentralt i Oslo sentrum    Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Kompetanseseksjonen er underlagt HR-avdelingen, som er en del av administrasjonsdivisjonen som er ansvarlig for etatens prosesser knyttet til økonomi og rapportering, HR, strategi og plan, bedriftshelsetjeneste samt anskaffelser og fellestjenester.  HR skal legge til rette for tolldirektørens utøvelse av arbeidsgiverrollen, herunder ivareta medbestemmelse etter Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen på virksomhetsnivå. Avdelingen skal sikre enhetlig praksis, bidra til langtidsplanprosessen innenfor HR-området samt utvikle og forvalte standarder for prosesser og kvalitet på sentrale leveranser for HR i hele etaten og legge til rette for digital HR.   Inkludering og mangfold I tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.  Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte avdelingsdirektør HR Hilde Simenstad på tlf 90 54 27 06. For mer informasjon om å jobbe i tolletaten, se toll.no/jobb  Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. 
10.09.2020 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter stort faglig ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver• Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål• Aktivt miljøarbeid i institusjonene• Saksoppfølging• Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem• Være en trygg voksenperson i miljøet• Lytte til ungdommen• Motivere og være med ungdommen på aktiviteter• Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner• 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk• Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant• Førerkort kl. B er et kravEgenskaper • Du er god på å skape og opprettholde relasjoner tuftet på samarbeid både med ungdom og kollegaer• Du er trygg og har autoritet• Du er faglig interessert og kreativ i utførelsen din av arbeidet• Du er lærevillig, effektiv, pålitelig og ansvarsfull og du byr på deg selv• Du er robust og utholdende og innehar stor grad av endringsvillighet og endringsevne• Du tåler å stå i krevende uttrykk og kriser, og du er god på å gi omsorg• Har du fritidsinteresser som kan bringes med inn i arbeidet med ungdommen er det en fordel Det tilbys• Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning• Veiledning/opplæring• En fleksibel og variert arbeidsdag• Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern • Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. • Eller medleverturnus med 7 døgn arbeid – 14 døgn fri. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted. Alle søknader vil bli lest og behandlet og aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.   Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
26.08.2020 Møre og Romsdal
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Hvem søker vi? Vi søker konsulenter som trigges av å skape varige verdier for kunden. Realisering av gevinster er krevende, men med fokus, lidenskap, kunnskap og integritet – og en god dose hardt arbeid – har vi bidratt til dokumenterte gevinster hos våre kunder på over 6 milliarder siden 2011. Det er derfor vi kaller oss Norges ledende forbedringsmiljø! Vi er i sterk vekst, og vi trenger flere flinke kolleger som deler denne lidenskapen, og som vil bli med på vår forbedringsreise. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet, som er kjekke å jobbe sammen med! Hvis det er deg, ønsker vi at du legger inn en søknad! Typiske arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder Bistå med å bygge Karabin som selskap i vekst Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Etablere gevinstplaner og måleparametere for våre kunder Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Pluss med et par års relevant arbeidserfaring Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Takle en hektisk hverdag Nøyaktig og strukturert Kundefokusert Hva kan vi tilby? Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
23.01.2020 Trondheim
Vis alle 20.857 ledige stillinger
Les mer om Inovera AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Inovera AS