Ledig stilling

Åpen søknad – Myrens Sportssenter Myrens Sportssenter

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du vår nye kollega? Vi søker etter engasjert og dyktig seksjonsleder for seksjon Intervensjon!Bildediagnostisk avdeling er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen har en moderne maskinpark som kontinuerlig oppdateres og opprettholdes. Avdelingen er seksjonert i 9 seksjoner; Radiologi overleger, Radiologi LIS, Radiografi, Intervensjon, Nukleærmedisin, Brystdiagnostikk, Kontor, Seksjon Ski og Seksjon Kongsvinger. Vi søker etter en ny leder for seksjon Intervensjon. Seksjonen er i en rivende utvikling, og starter opp med nevrotrombektomi fra september 2019. I tillegg har seksjonen ansvaret for et bredt undersøkelsesspekter som inkluderer blant annet PTA, EVAR, PTC, perifer trombektomi, abdominal coiling og andre intervensjonsradiologiske undersøkelser. Seksjonen disponerer to intervensjonslaboratorier i avdelingen, i tillegg til én hybridstue på sentraloperasjon. Hybridstuen brukes først og fremst til EVAR-behandling og abdominale coilinger.  Seksjonen består av svært engasjerte medarbeidere- 7 intervensjonsradiologer og  11 intervensjonsradiografer. Begge yrkesgrupper går i bakvaktsturnus tilknyttet seksjon Intervensjon. Som seksjonsleder på Intervensjon inngår du i ledergruppen ved Bildediagnostisk avdeling. Du vil få en spennende hverdag med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Du må være løsningsorientert og fleksibel person som liker å lede og som er glad i å jobbe med og motivere andre mennesker. Faget er i stadig utvikling, så du må også ha evne til nytenkning og være komfortabel med endringer.Alle søkere må søke elektronisk Arbeidsoppgaver Seksjonsleder har samlet fag-, budsjett-, personal- og resultatansvar for seksjonens samlede virksomhet, herunder ansvar for seksjonens planlagte aktivitetsnivå og iverksettelse av tiltak for måloppnåelse Ansvar for at seksjonen følger forskrifter og andre gjeldende lovverk og prosedyre knyttet til virksomheten Sørge for at seksjonens personell innehar nødvendig kompetansenivå gjennom aktiv fagutvikling og rekruttering Jobbe for et godt arbeidsmiljø og være brobygger mellom seksjon intervensjon og avdelingen for øvrig Bidra i det kliniske arbeidet i seksjonen  Samarbeide med andre seksjoner i avdelingen Lede og engasjere medarbeidere Kvalifikasjoner Minimum 4 års erfaring som radiograf/radiolog Erfaring fra intervensjonsradiologisk virksomhet.  Klinisk driftsforståelse Personlig egnethet i stillingen Lederutdanning/ledererfaring er en fordel, men ikke et krav Personlige egenskaper Initiativrik  og ansvarlig Evne til konstruktivt samarbeid Effektive og gode kommunikasjonsevner Evne til god personalledelse Evne til god veiledning og motivasjon av medarbeidere Interesse for forskning og fagutvikling Resultatorientert  Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for bolig og barnehageplass i nær tilknytning til sykehusområdet Sentral beliggenhet med kort reisevei fra Oslo
11.09.2019 Lørenskog
Vi har ved Kvinneklinikken, avdeling føde og barsel behov for seksjonsleder for legene.   Stillingen fordeles med 40% administrasjon og 60% klinikk. Tiltredelse snarest.  Arbeidsoppgaver Seksjonsleder har totalansvar for den faglige og administrative driften i seksjonen. Seksjonsleder har personalansvar for alle ansatte i seksjonen. Er økonomiansvarlig i egen seksjon. Dette innebærer at man deltar i avdelingens årlige strategi, - plan – og budsjettarbeid, og er ansvarlig for avstemming av budsjett i egen seksjon. Seksjonsleder har, i samarbeid med forskningsavdelingen, for å tilrettelegge slik at klinisk forskning kan utøves. Seksjonsleder skal bidra til dialog og samhandling med tillitsvalgte og verneombud. Seksjonsleder har ansvar for kvalitetsutvikling og systematisk helse-, miljø og sikkerhetsarbeid i seksjonen, og at tiltak foreslått fra KAM-gruppen følges opp, gjennomføres og dokumenteres . Kvalifikasjoner Spesialist i kvinnesykdommer og fødselshjelp. Ha lederutdannelse og ledererfaring - gjerne fra en kvinneklinikk. Kjennskap til GAT. Søker må ha gode samarbeidsevner, være strukturert og ha evne til helhetstenkning. Personlige egenskaper Søker må ha gode samarbeidsevner. Være strukturert og ha evne til helhetstenkning. Vi tilbyr Lønn etter avtale.  Gode velferdstilbud for ansatte. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud.
11.09.2019 Lørenskog
Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38.000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. Region Bygg Midt/Nord har i dag 270 dyktige medarbeidere som utvikler og gjennomfører byggeprosjekter i Møre & Romsdal, Trøndelag og Nordland.. Vi søker etter leder ettermarked til å følge opp garanti- og reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter. Leder EttermarkedArbeidsoppgaver:-Følge opp garanti-/reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter-Kundekontakt og oppfølging av kunder i overleverte prosjekter-Følge opp underentreprenører og leverandører i garanti- og reklamasjonssaker-Koordinere og lede garanti- og reklamasjonsarbeider-Systematisk dokumentasjonshåndtering av reklamasjonsarbeid. Kvalifikasjoner:-Fag-/Svennebrev med meget god fagkunnskap-Teknisk Fagskole/Mesterbrev vil være foretrukket-God kunnskap om kontrakter, Norsk Standard, Bustadoppføringslova-Gode IT-ferdigheter-Erfaring med kundebehandling Egenskaper:-Gode kommunikasjonsferdigheter – muntlig og skriftlig (norsk og engelsk)-Samarbeide godt med andre, dele kunnskap, erfaringer og informasjon-Håndtere pressede situasjoner-Jobbe systematisk og gjøre klare prioriteringer Vi kan tilby:-Spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og    entreprenørkonsern-Et sterkt fagmiljø med store muligheter for personlig utvikling-Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for  medeierskap gjennom vårt aksje-programHøy etisk standard er en selvfølge for oss. Du må også kunne identifisere deg med våre verdier; Vis ansvarlighet, Vær åpen og ærlig, Bli bedre – sammen og Skap kundeverdi Kontakt:Leder Egenproduksjon, Dag Tore Fleischer tlf. +47 91 37 36 61HR-sjef Anne Mette Moen, tlf. +47 91 67 44 59Søknadsfrist 30. september 2019Tilleggsopplysninger Sted: Trondheim, Sør-Trøndelag, Norge Tidsplan: Full-time Ansattstatus: Regular Uttalelser Om Skanska: Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38 000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.
10.09.2019 Trondheim
I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. DST bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. Vi er nå på jakt etter en ny leder for vår avdeling innen Digital Strategi og Transformasjon (DST). Your future duties and responsibilities Vi søker Director for avdeling Digital Strategi og Transformasjon:Vår nye director DST vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for DST, og du vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Du får en sentral rolle i å synliggjøre CGI og vårt arbeid med digital strategi og transformasjon i markedet. I rollen får du personalansvar for en gjeng på ca. 15 dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med kunder i både privat og offentlig sektor, og på prosjekter av ulik størrelse. Leveransene våre omhandler strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Stillingen rapporterer til Vice President for Business Consulting, Trygve Bjørnstad. Business Consulting består forøvrig av sterke fagmiljøer innen arkitektur, sikkerhet og prosessoptimalisering.Her er noe av hva vi kan tilby deg:-Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å videreutvikle DST. Du vil også være en brobygger internt for å koble DST sammen med våre øvrige miljøer i tverrfaglige prosjekter. Hos oss blir du en del av et av verdens fem største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby konkurransedyktige betingelser med blant annet aksjeprogram for alle ansatte og gode pensjons-, forsikrings- og velferdsordninger. Required qualifications to be successful in this role Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følgende punkter:•Relevant høyere utdanning, for eksempel innen IT, ledelse, organisasjonspsykologi og/eller økonomi•10+ års arbeidserfaring med endrings- og omstillingsarbeid, og/eller prosjektledelse innen IT-bransjen.•Ledererfaring og erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne innen konsulentvirksomhet.•God kompetanse innen fagfeltet endringsledelse.•Lengre erfaring og sterk kompetanse innen strategi/analyse og forretningsutvikling.•Det er en forutsetning at du har nysgjerrighet, interesse og forståelse for teknologi, og ikke minst mulighetene dette gir for verdiskapning hos våre kunder. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for faget; transformasjon som akselererer med teknologi, strategi som girer innovasjon, prosesser som dannes og støttes av teknologi. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Til slutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Recruitment Lead Daniel Horn daniel.horn@acando.no eller via telefon 906 24 062Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer. I’m interested
04.09.2019 Oslo
  Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse i en stilling hvor du vil være med å bygge opp vårt unike og internasjonale område innenfor RST (Road Survey Technology) i Norge . For denne rollen trenger du høyere utdanning og et ønske om å være med på å bygge opp et unikt konsept. Er du vår nye Avdelingsleder Vegteknikk RST? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.Inviting bright mindsVil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.Bli en del av vår Samferdsel avdelingSom vår nye Avdelingsleder Vegteknikk RST blir du en del av Rambøll RST som er en av Europas ledende konsulentmiljøer innenfor planlegging og vedlikehold av veier. Til nyopprettet stilling søker vi etter deg som ønsker å bli ansvarlig for å bygge opp RST området i Norge på samme måte som vi har gjort i Sverige og Finland. Du kommer derfor til å jobbe tett sammen med dine kollegaer i Norge, Sverige og Finland. Du vil rapportere til divisjonsleder RST Sverige, og være en del av ledergruppen der, samtidig som du vil samarbeide med og rapportere til Bru, Konstruksjon & Infrastruktur. Samtidig som du skal bygge en avdeling i Norge som skaper resultater, skal du som personalleder ha ansvar for å lede og inspirere dine medarbeidere.Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Sikre at Rambøll vinner oppdrag Følge opp gjennomføring av ulike prosjekter slik at Rambøll når sine forretningsmål Forankre Rambølls verdier og strategier hos medarbeiderne Utvikle virksomheten med vekst i oppdragsmengde og engasjement av nye medarbeidere Initiere og lede forbedringsprosesser samt delta i felles faglige nettverk med andre Rambøll kontorer nasjonalt og internasjonalt Vi støtter den faglige utviklingen dinMedarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Markeds- og forretningsorientering og evne til å skape merverdi for kunden Jobbe målrettet for at Rambøll skal være blant landets fremste innen planlegging og vedlikehold av veier Faglig tyngde og integritet       God skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk Erfaring med organisasjonsutvikling og endringsledelse er en fordel Har et bredt nettverk i bransjen I denne rollen vil det være en fordel om du også er en inkluderende leder som er troverdig, ærlig og real, resultat- og løsningsorientert og er en utpreget lagspiller. Som person drives du av å finne tekniske og langsiktige løsninger på kundenes utfordringer. Du er kreativ og har en sterk drivkraft i forhold til utvikling, både teknisk og kommersielt og du ønsker å være med å bygge opp noe nytt. Det forventes stor grad av mobilitet i hverdagen da avdelingen vil stille krav til tverrfaglig samarbeid på tvers av lokasjoner.Velkommen til vår samferdselsdivisjon Rambølls 3000 samferdselseksperter samarbeider med myndigheter, entreprenører og kunder for å skape helhetlige samferdselsløsninger - fra flyplasser og broer til tunneler og jernbane. Vi jobber for å sikre at varer og mennesker kan transporteres så effektivt og bærekraftig som mulig. Vi har fokus på Smart Mobility, som løser transportutfordringer ved å integrere byplanlegging, digitalisering og samferdselsløsninger.Rambøll i NorgeRambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.Slik søker duSøk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 29.09.2019.Har du spørsmål?Kontakt Trond Cato Johansen, trond.cato.johansen@ramboll.no, +47  90536505 eller Peter Ekdahl (peter.ekdahl@ramboll.se, +46 706 617826)
20.08.2019 Drammen
Skanska søker Regiondirektør for Skanska Eiendomsutvikling, Region Midt, Vest og Sør.   Skanska Eiendomsutvikling er et heleid datterselskap av Skanska Norge. Vi er en eiendomsutvikler som utvikler miljøvennlige kvalitetsprosjekter innen bolig og næring i nærheten av knutepunkter i de største byene i Norge. Region Midt, Vest og Sør har ansvar for eiendomsutvikling i Bergen, Trondheim, Kristiansand og Stavanger i egenregi eller i partnerskap med andre aktører.   For å styrke vår posisjon ytterligere i Norge søker Skanska Eiendomsutvikling etter en Regiondirektør for Midt, Vest og Sør Norge, med lidenskap for bygg- og eiendomsutvikling.  Viktige oppgaver er å jobbe langsiktig med kjøp av tomter, reguleringsplaner, samt prosjektutvikling av attraktive, fremtidsrettede og miljøvennlige boliger. Som en engasjert leder vil du sikre at regionen ledes og utvikles i et tett samarbeid med våre team, våre kunder, entreprenør og andre interessenter.   Skanska Eiendomsutvikling har innovative og fremtidsrettede produkter i et vekstmarked, med potensiale for å utfordre dagens boligløsninger. Du vil ha store muligheter for profesjonell og personlig utvikling, i et dynamisk miljø, med et flatt forretningshierarki der hver ansatt blir en viktig del av det store bildet.     Regiondirektør Skanska Eiendomsutvikling, Region Midt, Vest og Sør     Vi tilbyr   En attraktiv og viktig lederrolle i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern, hvor du er medlem av ledergruppen til Skanska Eiendomsutvikling  En lederrolle med stort fokus på personalledelse, effektiv kommunikasjon og bunnlinjefokus  Spennende prosjekter innen eiendomsutvikling hvor du får jobbet sammen med Skanskas store kompetansemiljø Et internasjonalt konsern med lang erfaring og kompetanse til å bygge de grønneste bygg og anleggene i dag og i fremtiden. Skanska er rangert av Fortune, som eneste selskap i bransjen, som nummer 20 på «Change the World» list 2019. Godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram     Ansvar   Lede resultatenheten til å nå mål og skape verdier på kort og lang sikt Bidra til gjennomføring av analyser, forhandlinger og kjøp av utviklingseiendom Du får bemannings-, kompetanse og personalansvar for regionen, og vil proaktivt bidra på tvers av forretningsområdet hvor du utvikler deg selv og dine medarbeidere Bidra aktivt som medlem i ledergruppen til SEU, og i andre deler av Skanska konsernet     Kvalifikasjoner   Sivilingeniør- eller Mastergrad innen relevante fag; eksempelvis Master i eiendomsutvikling/bygg, eiendomsmegler, økonomi, finans, arkitektur, jus o.l. Utstrakt forretnings- og finansiell forståelse og erfaring med eiendomsutvikling Erfaring med personalledelse Du behersker norsk og engelsk, muntlig og skriftlig     Egenskaper   Du viser entusiasme, bygger lagånd, støtter, utvikler og kommuniserer godt  Du forstår hva som er verdidriverne innenfor eiendomsutvikling Kreativ og kommersiell med evne til å skape nye forretningsmuligheter Samhandlende og helhetstenkende, evne til å trekke på sentrale støtteressurser Du tar eierskap, er selvgående og evner å planlegge på kort og lang sikt     Skanska er opptatt av å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.    Du rapporterer til Konserndirektør i Skanska Eiendomsutvikling Thorbjørn Brevik.     Ønskelig arbeidssted i Oslo, men også Bergen eller Trondheim kan vurderes. Det må påregnes reisevirksomhet til de største byene i Norge.   Kontakt: Thorbjørn Brevik, Konserndirektør Skanska Eiendomsutvikling, Tlf. 93 44 44 89 Grethe Heide Arnesen, HR Business Partner Skanska Eiendomsutvikling, Tlf. 97 15 26 36   Skanska er et av verdens ledende eiendomsutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38.000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.
29.08.2019 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring, og gjerne bakgrunn som ingeniørgeolog fra NTNU, i en stilling hvor du får ansvar for å utvikle og posisjonere vår avdeling for ingeniørgeologi og skred. For denne rollen trenger du forretningsorientering og sterk driv for å lykkes. Er du vår nye Avdelingsleder Ingeniørgeologi og skred? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Ingeniørgeologi og skred avdeling Som vår nye Avdelingsleder Ingeniørgeologi og skred blir du en del av Divisjon Geo som omfatter 5 avdelinger med arbeidsoppgaver innen ingeniørgeologi, skred, tunnelteknikk, geoteknikk og grunnundersøkelser. Vi er i dag ca 85 medarbeidere fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim, Drammen, Kristiansand, Tønsberg, Bergen og Longyearbyen. Oppdragene våre er landsdekkende og grenser fra små eneboligprosjekter til store vei-, bane-, fjellanlegg og alle typer konstruksjoner i fjell og løsmasser. Denne avdelingen har 20 medarbeidere over hele landet, så noe reisevirksomhet må påregnes. Du rapporterer til Divisjonsleder Geo og deltar i divisjonens ledergruppe.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Sikre avdelingens resultater – økonomisk og faglig Være aktiv i markedsarbeid og tilbudsprosesser, slik at Rambøll vinner oppdrag Følge opp gjennomføring av ulike prosjekter slik at Rambøll når sine forretningsmål Delta i divisjonens ledergruppe og være en sentral bidragsyter til dens vekst Initiere og lede forbedringsprosesser samt delta i felles faglige nettverk med andre Rambøll-kontor nasjonalt og internasjonalt Oppdragsarbeid   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad evt. PhD i ingeniørgeologi Minimum 7 års erfaring   I denne rollen vil det være en fordel om du også ser deg selv som inkluderende og troverdig, ærlig og real, resultat- og løsningsorientert og en utpreget lagspiller. Du er initiativrik og liker å ta ansvar. Du evner å kommunisere på en god måte med kunder, samarbeidspartnere og medarbeidere. Rambøll tilbyr lederutvikling både for dem som er ledere, og for dem som ennå ikke har hatt lederansvar.   Velkommen til vår samferdselsdivisjon  Rambølls 3000 samferdselseksperter samarbeider med myndigheter, entreprenører og kunder for å skape helhetlige samferdselsløsninger - fra flyplasser og broer til tunneler og jernbane. Vi jobber for å sikre at varer og mennesker kan transporteres så effektivt og bærekraftig som mulig. Vi har fokus på Smart Mobility, som løser transportutfordringer ved å integrere byplanlegging, digitalisering og samferdselsløsninger.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22.09.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Divisjonsleder Jan Erik Buan, mobil 93243099.  
20.08.2019 Oslo
Job Description Dresser-Rand Kongsberg is looking for 1 Project Manager who are the single point of contact to the client and responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor sets. Qualifications Commercially and Technically familiar to packaging business – 5 to 10 years experience Good listener with Client focus Organized personality Knows common terms and conditions expressions and terms used in this business Team Leader Tenacious Good communicator Fluent to an academic level in English orally and in writing, Norwegian language will be an advantage Responsibilities Single point of contact to the client Responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor packages including related auxiliary systems, controls and testing for, primarily, the oil and gas industry Project execution in accordance with contract Responsible for ensuring successful technical and commercial project execution from order entry through the end of warranty period
19.11.2018 Kongsberg
Vis alle 21.627 ledige stillinger
Les mer om Myrens Sportssenter

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Salg- og markedsansvarlig

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Myrens Sportssenter