Øke inntekter? Spare penger?
Øke synlighet og kundetilfredshet?
Ta kontakt.
Arbeidet i en årrekke med web analyse, søkemotoroptimalisering og konverteringsoptimalisering for norske og internasjonale bedrifter i alle størrelser gjennom det jeg kaller full ABC (Acquisition, Behaviour og Conversion).
Full ABC handler om optimalisering av trafikk, atferd og konverteringer, nærmest hele kundereisen.
Tidligere leder for analyseavdelingen i Synlighet og SEO avdelingen i Mediacom. Har utviklet egen programvare for optimalisering av websider.
Jobber med Growth hackingprinsipper og metoder for optimalisering av kunders digitale virksomhet.
Har jobbet med kunder som:
- Politidirektoratet
- Storebrand
- IKEA
- Gjensidige
- DNB
- Statens Vegvesen
- DNV GL
- Konica Minolta
- The Body Shop
- Volkswagen
- Audi
- Jotun
- Santander Consumer
- Buypass
- OBOS
- Felleskjøpet
- Felleskjøpet
- Ya Bank
- Oslo kommune
- Utdanningsdirektoratet
med fler..
Holder foredrag og kurs om Google Analytics, webanalyse, optimalisering, SEO og strategi.