.
Vi startet for snart 15 år siden med en ambisjon om å utfordre bransjen med et annerledes og nytenkende mediebyrå med fokus på innsikt, strategi og kreativitet. Kort tid etter spurte Starcom internasjonalt om vi ville åpne en avdeling i Oslo. Starcom, født ut av den kreative kulturen i Leo Burnett, viste seg å dele våre visjoner, og vi ble en del av verdens ledende mediebyrånettverk – Starcom Mediavest Group.
Våre verdier er kreativ, utfordrer og profesjonell. De reflekteres i en sterk bedriftskultur med lav turnover, i hvordan vi er organisert i tverrfaglige kundeteam og i en åpen og konstruktiv tilnærming til samarbeid.
I Starcom er digitale medier allmennkompetanse, og vi tar alle medier like seriøst – enten de koster penger eller er gratis. Vi har et stort hjerte for gode ideer, og lever for de gode jobbene som skaper meningsfylte opplevelser for forbruker og resultater for våre kunder.
Apropos resultater. Starcom har siden starten vært det raskest voksende mediebyrået i Norge, og teller nå cirka 70 ansatte. Vi har en lang rekke utmerkelser å vise til, blant annet Agency of the Year i Festival of Media og gull i Cannes Media Lions. Starcom er også kåret til Årets Mediebyrå i Norge de siste to årene. Det viktigste av alt er imidlertid de resultatene vi har skapt for våre oppdragsgivere. Det er derfor vi er her.