<  
>  

Franchisetaker i Tryg

Tryg etablerte Norges første franchisesystem innen finans- og forsikringsbransjen, og har siden vært Norges største og ledende innen sitt område. Kjeden har i dag cirka 80 franchisetakere.
Om franchisen

Tryg etablerte Norges første franchisesystem innen finans- og forsikringsbransjen, og har siden vært Norges største og ledende innen sitt område. Kjeden har i dag cirka 80 franchisetakere.

Tryg kjemper mot at bekymringer skal stå i veien for livet til kundene våre.

Som franchisetaker spiller du derfor en sentral rolle i dette arbeidet, der rådgivning og avdekking av kundenes forsikringsbehov står i fokus i kontakten med kundene.

Grundig opplæring

Alle konsulenter gjennomgår derfor en grundig opplæring i kunde- og sikkerhetsvurdering for å være best mulig i stand til å avdekke den enkelte kundes behov for forsikringer.

En franchisetaker er ansvarlig for Tryg sin distribusjon av skadeforsikringsprodukter innenfor et definert geografisk område. I tillegg til skadeforsikring distribuerer kjeden også forvaltningsprodukter som fond, unit link, livsforsikringer, boliglån samt næringslivsforsikring til mindre bedrifter.

Lederevner, salgserfaring og gründerånd

Franchisetakerne skal lede en gruppe selgere til best mulige salgsresultater, drive med aktivt salg for å skape inntekter til egen bedrift og skaffe erfaringer til opplæring av egne ansatte, samt styre bedriften driftsmessig etter beste evne. Når dette gjøres riktig, skapes det beste grunnlaget for lønnsomhet for både franchisetaker og Tryg som franchisegiver. Egenskaper som søkes hos franchisetakere er derfor lederevner, salgserfaring og gründerånd.

Tryg har et godt utviklet opplæringskonsept for alle nye franchisetakere og ansatte hos franchisetakerne. Den som har den rette innstillingen og de rette egenskapene kan være trygg på å bli gitt de beste forutsetninger for å skape en god og lønnsom forretning.

Relaterte stillingsannonser
Vi har ingen registrerte utlysninger. Du kan abonnere på nye utlysninger og bli varslet når disse publiseres.
Andre ledige stillinger hos Tryg Forsikring
logo
Rådgiver til kvalitet
Vil du være med oss og utfordre det etablerte- og tør du å sette ditt eget fotavtrykk på din egen og Trygs fremtidige utvikling?Det er spennende tider i Tryg. I Tryg jobber vi hele tiden knallhardt med å videreutvikle oss som Nordens fremste trygghetsskaper. Vi har fokus på innovasjon og vår digitale transformasjon, og vi investerer i talenter som vil hjelpe oss med å drive forandringen videre. Vi er et av Nordens største forsikringsselskaper med 5,7 millioner kunder og ca 7000 medarbeidere fordelt i Norge, Sverige og Danmark.Tryg setter sin stolthet i personlig utvikling og trivsel for deg på arbeidsplassen, og det er mange utviklingsmuligheter hos oss. Du vil få prdnet arbeidstid og gode lønns, pensjons- og forsikringsordninger. Du vil oppleve en arbeidsplass med mange idrettstilbud, bedriftshytter(innenlands og utenlands) og et mangfold av sosiale aktivitetstilbud.Kvalitet og forretningsstøtte er en liten avdeling i en stor organisasjon, og med god oversikt over Skades kvalitet og compliance-program.Om teamet I Morgendagens trygghetsskaperAvdelingen jobber med å bygge og ta i bruk fremtidens skadeløsninger som gir oss mange nye muligheter. I forbindelse med nyere lovgivning, og økt fokus på blant annet GDPR, anti-hvitvasking, terrorfinansiering, ser vi et økende behov for en ny rådgiver som vil få ansvar for deler av Skades leveranser.Hos oss vil du få anledning til å arbeide med dyktige og positive fagfolk. Du vil få mange varierte oppgaver, som gir deg en personlig og faglig utvikling*.*Om din nye jobb I Bidra med å ta ansvar for Skades complianceAnsvar for arbeid knyttet til kvalitet og compliance.Sentral i drift av nytt Kvalitetssystem.Sikre opplæring og rådgivning til brukerne av Kvalitetssystemet.Koordinering av kontroller og GDPR i Skade.Dokumentere prosesser, forretningsganger og rutiner og publisere disse i relevante systemer.Gjennomføre risikovurdering og konsekvensanalyse for de viktigste felles prosessene vi har i Skade.Om deg I Opplev tillit gjennom ditt engasjement og overblikkHar forretningsmessig forståelse, og ser viktigheten av arbeidet med kvalitet og kontroll.Har god drive og er hands on på egne leveranser.Har gode kommunikasjonsegenskaper, er strukturert og analytisk.Du er interessert i læring og å holde deg oppdatert på relevante områderDu leter hele tiden etter forbedringsområder, og har god gjennomføringsevne på de oppgaver som prioriteres.Det er en fordel om du har prosesskompetanse og god IT-forståelse.Vi jobber etter agile metoder, og det er en fordel at du har erfaring med dette og kvalitetsarbeid.Utdanning på minimum Bachelor, og 2-3 års arbeidserfaring.Vi ser fram til å lese din søknad og CVHar du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte leder for Kvalitet og forretningsstøtte, Merethe Opheim på telefon 986 23 111.Vi vurderer søknader forløpende, og innkaller relevante kandidater til samtaler. Søk derfor snarest og innen 26. september 22 Adresse: Bergen
Frist 29.09.2022
Les mer
logo
Er du vår nye Web-analytiker?
Vi i Digitalt salg og selvbetjening (bedre kjent som online-avdelingen ) skal bli norgesmestre i forsikring på nett. For å klare dette, trenger vi nye skarpe hjerner til å løfte vår digitale kompetanse til nye nivåer. Derfor er vi på jakt etter en kreativ og nysgjerrig person med interesse for alt som skjuler seg bak de store tallene som vil bli ordentlig kjent med Tryg-kundene.Hvem er vi?Hos oss blir du en del av et nyskapende og inkluderende innholds- og designmiljø. Vi er en avdeling med 20 medarbeidere som består av UX-designere, innholdsutviklere, AI-trenere og produkteiere. Avdelingen har ansvar for Tryg sine nettsider og digitale flater. Vi er en åpen og vennlig gjeng som jobber sammen for å lage de beste digitale løsningene for forsikringer på nett!Nok om oss. Hvem er du? Du trenger ikke å ha jobbet med dette før, siden du vil bli lært opp i systemene. Det viktigste er at du er en analytisk person som klør i fingrene etter å omsette data til verdifull innsikt. Gode brukeropplevelser og digitalt salg er noe du synes virker gøy å jobbe med.Du er analytisk sterk og god på tall, evner å omsette data til verdifull innsikt og kommuniserer godt. Du er nysgjerrig på utviklingen på fagfeltet - og på ny teknologi generelt. Det er viktig at du er engasjert, at du liker å samarbeide og er glødende opptatt av å dele kunnskapen din på tvers av fagdisipliner. Du er også god på å oversette kunde- og markedsbehov til konkrete tiltak internt.Sammen skal vi benytte din innsikt til å gjøre Trygs digitale tjenester enda bedre!Om jobbenDu vil jobbe med å utvikle nye tjenester og forbedre de eksisterende. Dette innebærer å utføre analyser og kommunisere viktige funn og anbefalinger til resten av avdelingen. Du vil sette tall og data i sammenheng med strategiske mål, og hele tiden jobbe for å optimalisere effekten av våre digitale kanaler.Eksempler på hva du vil jobbe med:Måle og kontinuerlig fremme forslag til forbedringer for Trygs digitale løsningerBli godt kjent med analyseverktøyer (som Adobe Analytics og Power BI) og lage rapporter som sendes ut til resten av avdelingenImplementering av tracking på nettsider og kampanjer som samler inn dataBygge leadslister som distribueres videre til andre kanalerHva kan Tryg tilby deg?I Tryg får du muligheten til å jobbe med spennende oppdrag i et utviklende og godt arbeidsmiljø, hvor vi har satt faglig og personlig utvikling i system. Tryg har konkurransedyktige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger i tillegg til ansattrabatt på skadeforsikring. Det er mulighet for regnskapsmessig medarbeiderbonus når Tryg klarer seg godt. Vi har eget bedriftsidrettslag, bedriftshytter (innenlands og utenlands) og ulike sosiale arrangementer.Høres dette ut som noe for deg? Send oss en søknad og CV. Skriv gjerne litt om deg selv og hvorfor vi bør velge deg.Lurer du på noe?Har du spørsmål om stillingen, er det bare å ringe leder for Digitalt salg og selvbetjening, Vegard Erstad, på telefon 982 64 832.Søk gjerne snarest og innen 23. september, da vi fortløpende vurdere søkere. Adresse: Bergen
Frist 29.09.2022
Les mer
logo
Er du vår nye CRO-manager - i Tryg venter nye utfordringer!
Er du en kreativ og handlekraftig CRO-Manager? I Tryg venter nye utfordringer og opplevelser for deg!Vi i Tryg skal bli norgesmestre i forsikring på nett. Nå trenger vi enda flere flink folk , og særlig en handlekraftig, kreativ og analytisk CRO-Manager som vil jobbe på tvers av våre digitale team i Bergen.Tryg er en av de største og aller mest innovative arbeidsplassene i finansbransjen i Bergen. Vi får stadig flere nettkunder og satser stort på vår digitale salgsavdeling. Derfor har vi også et økt behøv for å løfte vår kompetanse innen konverteringsoptimalisering.Nå leter vi etter deg som brenner for digitalt salg, systematisk testing og optimalisering av nettsider.Om jobben - bidra til å forme Tryg sin digitale fremtidI denne rollen vil du få mulighet til å utforme strategier som bidrar til å nå våre mål om å få landets mest fornøyde kunder. Du vil få ansvaret for planlegging, gjennomføring og analyse av A/B og multivariat-tester for å øke digitalt salg, selvbetjening og kundetilfredshet.Sammen med et trivelig team av UX-designere, innholdsutviklere, AI-trenere og webanalytikere, vil du bidra til å forme Tryg sin digitale fremtid.Arbeidsoppgavene inkludererDefinere hypoteser, sette opp tester i Optimizely, tolke og dele resultatene med våre team og stakeholdereLage designprototyper i verktøy som Figma og MiroVi ser etter deg somHar en hypotesedrevet og data-informert tilnærming til problemløsingHar erfaring med verktøy for CRO, webanalyse og designHar basiskunnskaper innen Front End utvikling (HTML, CSS, JavaScript), UX-design, produktledelse eller lignendeEr en lagspiller med god formidlingsevneVi tilbyrTryg setter sin stolthet i personlig utvikling og trivsel for deg på arbeidsplassen. Vi er et stort selskap med mange utviklingsmuligheter. Du vil få ordnet arbeidstid og gode lønns, pensjons- og forsikringsordninger.Du vil oppleve en arbeidsplass med mange idrettstilbud, bedriftshytter (innenlands og utenlands) og et mangfold av sosiale aktivitetstilbud.Lurer du på noe?Ikke nøl med å kontakte leder for Digitalt Salg og Selvbetjening, Vegard Erstad på telefon 98264832.Søk gjerne snarest mulig, da vi løpende vurderer søkere og kaller inn til intervjuer. Adresse: Bergen
Frist 30.09.2022
Les mer
logo
Forsikringsrådgiver - deltid
Forsikringsrådgiver-Næringsliv-deltidØnsker du å kombinere jobb og studier i et av Skandinavias største skadeforsikringsselskap, og en del av et dyktig faglig- og salgsmiljø? I Tryg får du vært med på å påvirke fremtiden til selskapet, og gjøre oss best mulig forberedt for morgendagen.Om ossVerden forandrer seg hele tiden. Men jobber du i Tryg, dilter du ikke bare etter - du går foran. Sammen med mange dyktige kollegaer definerer og utvikler dere morgendagens trygghet - for kundene våre, samfunnet og for hverandre.Kundesenter bedrift består av 27 ansatte fordelt på lokasjon i Bergen og Tønsberg. Som deltidsstudent hos oss vil en del av et dyktig team med stort engasjement, godt arbeidsmiljø og som brenner for å levere gode resultater.Om rollen - Hvilke arbeidshverdag kan du forvente?Deltid på kundesenter næringsliv arbeider primært med kundehåndtering på telefon, chat og mail. Det fastsettes en fast arbeidsdag i uken hvert semester. Det vil til tider også være mulighet til å arbeide mer. I ferier og høytider forventes det at studenten kan arbeide fullt som for eksempel sommerferie og juleferie.Som student hos oss ønsker vi at dine faglige kunnskaper kan bidra til å ta organisasjonen til nye høyder. Dine synspunkter og utviklingsforslag vil gjennom din gjennomføringskraft bidra til utvikling. Kundesenter næringsliv er preget av et høyt fokus på gode kundeopplevelser, og være morgendagens trygghetsskapere.Hos oss vil du opparbeide deg verdifull arbeidserfaring i et bredt fagfelt, og kunne delta på sosiale og faglig relaterte arrangementer. Vi vil kunne lære deg om forsikring så lenge du har gode grunnleggende verdier, arbeidsmoral og samarbeidsvillig.Om deg - Våre forventningerVi ønsker deg som er en relasjonsbygger, løsningsorientert og har gode samarbeidsegenskaper. For å lykkes i rollen som forsikringsrådgiver er det viktig med en stå på-vilje, og et brennende ønske om å levere den beste salgs- og kundeopplevelsen i markedet. Du behersker kommunikasjon med forskjellige mennesketyper, og trives med en arbeidshverdag preget av høy aktivitet hvor ingen dager er like. Vi ønsker deg som er i startfasen av din utdanning.Hvorfor jobbe i Tryg?I Tryg får du flinke ledere og gode kolleger som legger vekt på trivsel og resultater. Her bygger vi på hverandres tillit når vi utvikler morgendagens trygghetsskapere. Vi tilbyr også gode pensjons- og forsikringsordninger.Vi har et stort fokus på psykologisk trygghet, og med vårt herlige arbeidsmiljø er det alltid hyggelig å komme på jobb. Tryg setter sin stolthet i å gi deg en grundig og god opplæring.Du vil få muligheten til å bli autorisert forsikringsrådgiver i finansbransjen som er et kvalitetsstempel.Du vil få en spennende og variert studiejobb, hvor det er mulig for faglig utvikling.Vi ser frem til å høre fra deg!Hvis du har spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen er du velkommen til å kontakte salgsleder Silje Moksnes, tlf. 928 08 911Søknadsfrist er den 15 oktober, vi intervjuer kandidater fortløpende Adresse: Bergen
Frist 07.10.2022
Les mer
logo
Salgssjef i Bilkanalen - Agder og Rogaland
Verdens beste jobb , der du har frihet til å utvikle og skape din egen arbeidshverdag.Vår dyktige Salgssjef gjennom 25 år ønsker nå og nyte pensjonstilværelsen. Vi trenger derfor hans arvtaker, som kan ta vare på og videreutvikle Bilkanalen i vårt distrikt.Om Tryg/Enter og BilkanalenEnter forsikring er en del av Tryg konsernet, med ca. 1.200 medarbeidere i Norge og har en solid posisjon i det Skandinaviske forsikringsmarkedet. I Enter/Trygs Bilkanal har vi opparbeidet svært gode kunderelasjoner gjennom over 30 år. Våre partnerne er bla Møller Bil, Mobile og Gumpens Auto., TeslaEn av de viktigste oppgavene for deg vil være å videreføre disse relasjonene, samtidig etablere nye langvarige partnerskap.Om rollen - du får tillit og ansvar til å skape utviklingSom salgssjef i Bilkanalen ønsker vi at du er sjef i ditt distrikt, der du skal skape gode relasjoner til aktuelle partnere, og sørge for at vi i felleskap gir kundene en merverdi.Du vil ha tett dialog med daglig leder og selgere hos våre samarbeidende bilkjeder og forhandlere.Som du kanskje allerede vet er bilbransjen i endring, og utvikler nye spennende tjenester.Vi er selvfølgelig med på denne utviklingen, og vil at vår nye salgssjef blir inspirert av å se muligheter i nye markeder. Du er derfor en ressursperson for bilbransjen, og en aktiv pådriver til utvikling innen området forsikring.Om deg - God på relasjoner , erfaring fra bilbransjen og/eller forsikringSom en del av Bilkanalen vier du all din oppmerksomhet til bilbransjen og bilkunden. Alt vi gjør er en del av samarbeidet med aktører i bransjen.Vi ser derfor etter deg som brenner for å lykkes i rollen og er god på relasjoner. Erfaring fra bilbransjen er en fordel , og/eller du bør ha erfaring fra forsikring .Hva tilbyr vi?Du blir en del av et team (Bilkanalen) med mye kompetanse, og en arbeidskultur som bidrar til suksess. Du vil ha daglig kontakt med fantastiske mennesker i bilbransjen, som både heier på deg, og utfordrer deg. Vi kan også tilby gode lønns- og arbeidsbetingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og et selskap preget av høy trivsel.Kontorsted blir i Kristiansand.Vi ser frem til å høre fra deg!Har du spørsmål ta gjerne kontakt med Direktør Enter forsikring og Bilkanalen, Terje Johnsen mobil 920 16 535, , terje.johnsen@tryg.no.Søk gjerne snarest mulig og innen 11.oktober 2022, da vi fortløpende vurderer søkere. Adresse: Kristiansand S
Frist 12.10.2022
Les mer
logo
Reward Partner
Vil du være med til at skabe en strategisk reward-afdeling i Skandinaviens største skadeforsikringsselskab? Og med din høje faglighed bruge reward til at styrke hele organisationen på tværs af de nordiske lande? Så har vi en rigtig spændende mulighed til dig!En nordisk rolle med stor indflydelseTryg er det største skadeforsikringsselskab i Skandinavien og hos os vil du opleve en virksomhed i vækst og rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres. I HR sker der sideløbende en skærpelse af vores støtte og sparring til forretningen, og derfor søger vi en ny kollega til rollen som Reward Partner.Reward-teamet udvikler løsninger til hele organisationen, driver forskellige processer i hele organisationen, som f.eks. de årlige bonusprogrammer og lønreguleringsprocesser, og bistår Trygs ledelse med rådgivning om løn og vilkår. Vi har netop re-designet vores bonusprogrammer, udskiftet vores aktieadministrator og er gået i gang med et større projekt, der skal give Reward et strategisk løft til gavn for hele organisationen.Brug din faglighed og samarbejdsevne til at gøre en forskelSom Reward Partner bliver du først og fremmest en hovedperson i at løfte Trygs praksis på reward-området. Du får mulighed for at lede forskellige indsatser, som fx at implementere en ny job-arkitektur, at revidere vores benefits-pakke, kortlægge incitamentsordninger eller at skabe mere værdi med vores årlige processer, afhængigt af dine styrker.Vi hjælper hinanden med at løfte reward-kompetenceniveauet i organisationen, og du bidrager med at videregive din erfaring og ekspertise der, hvor det giver mening.Du vil blive en nøgleperson i at rådgive HR og ledelse, og i at forvalte eksisterende politikker og udvikle nye, og du kommer til at arbejde tæt sammen med hele HR-afdelingen og forretningsledelsen på tværs af de nordiske lande.Vi forestiller os, at du har så meget erfaring med Reward at du kan lære fra dig og selvstændigt sætte en dagsorden. Du har opbygget din erfaring i veletablerede reward-funktioner og har holdninger til hvad der virker, og samtidig åben for at lære nyt og tilpasse din værktøjskasse til Trygs kultur og forretningsmodel.Du har formodentlig arbejdet med lønregulerings- og bonus-processer så ofte, at du har overblikket på rygraden og vil kunne lede og forbedre vores processer.Samarbejde med ledere og med HR er naturligt for dig, og formodentlig deler du den overbevisning, at de bedste løsninger skabes i fællesskab med resten af HR og forretningsledelsen.Mulighed for udvikling i et tillidsfuldt miljøDagligdagen er kendetegnet af åbenhed, vidensdeling og en uformel omgangstone. Her er høj medarbejdertilfredshed, meget positiv energi og en udbredt stolthed over at Tryg gør en forskel i samfundet.Du har stor fleksibilitet i forhold til hvor og hvornår du arbejder, men et er vigtigt for os at du kan møde fysisk på vores kontor i enten Ballerup, Bergen eller Stockholm 3 ud af 5 dage om ugen, og at du kan rejse cirka en uge i kvartalet.I Tryg får du omkring 7.000 kollegaer, et levende arbejdsmiljø og masser af udvikling og udfordring. Vi er en stor virksomhed i vækst og med mange udviklingsmuligheder. Vi giver vores medarbejdere plads til at prøve nye områder og skifte retning, hvis det er det, de brænder for.Vi ser frem til at høre fra dig!Har du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Reward Troels Hallden på mail troels.hallden@tryg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig og send gerne din ansøgning hurtigst muligt - og senest d. 25. oktober 2022 - da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale. Adresse: Bergen
Frist 12.10.2022
Les mer
logo
Senior Underwriter
Senior Underwriter innen transportforsikring - IndustriArbeidssted LysakerTryg er Skandinavias største skadeforsikringsselskap med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige. Vi har levert økonomisk og personlig sikkerhet for kundene våre i snart 300 år. Med et bredt spekter av forsikringer til både private, næringslivsbedrifter og store industrivirksomheter jobber vi for en tryggere og enklere hverdag for kundene våre. Vi har en av Nordens sterkeste merkevarer og en solid kapitalposisjon.Vi søker ny TransportunderwriterI forretningsområdet Tryg Industri jobber vi målrettet for å bli den ledende trygghetsleverandøren for de største virksomhetene i Norge. Vi søker nå etter ny underwriter innenfor faget transportforsikring.Som underwriter i Tryg Industri vil du arbeide i kjernen av forsikringsfaget, i skjæringspunktet mellom risikovurdering, analyse, prising, produktutvikling og salg, i et høyt kompetent og spesialisert miljø.Vi tilbyr et kompetent, hyggelig og inkluderende fagmiljøSom underwriter for transportforsikring vil du være Tryg Industris fagspesialist for transportforsikringsprogrammer for større bedrifter. Tryg er en fullskala forsikringsleverandør innenfor industri og næringslivssegmentet, vi tilbyr og leverer alle typer forsikringsløsninger, og du vil både jobbe med spesialtilpassede individuelle transportforsikringsløsninger så vel som transportforsikringsløsninger som del av en samlet tverrfaglig forsikringsløsning.Rollen tilhører avdelingen UW Ansvar & Transport, som består av syv personer som igjen er del av et større tverrfagligmiljø av underwritere i Tryg Industri Norge.I rollen som transportunderwriter vil du få varierte og utfordrende oppgaver der du vil jobbe selvstendig på egenhånd men også som del av tverrfaglige kundeteam som utvikler forsikringsløsninger og betjener større kunder. Du vil jobbe i tett samarbeid med salgsavdelingene våre med risikoanalyse, design og prising av kundetilpassede forsikringsløsninger, samarbeide med produktavdelingen for produkt- og tjenesteutvikling, og du vil tilby rådgivning direkte mot industrikunder og via forsikringsmeglere, både i inn- og utland.I rollen ligger det også et ansvar for å forvalte og følge opp egen kundeportefølje, sørge for lønnsom utvikling og vekst, og bidra til et lønnsomt resultat i den samlede forsikringsproduktporteføljen.Reisevirksomhet må påregnes.Personlige egenskaperVi ser etter kandidater som jobber selvstendig, er selvgående med gode samarbeidsevner, engasjement, struktur og fleksibilitet, har høy forretningsmessig forståelse, profesjonell adferd og er service- og kvalitetsbevisst. Jobben krever at du har gode kommunikasjons- og presentasjonsevner, både muntlig og skriftlig, norsk og engelsk.Personlige kompetanserHøyere utdanning, fortrinnsvis innen juss, finans/ økonomi eller ingeniørfagErfaring fra underwriting i næringslivs- eller industrisegmentetAnalytisk legning og forståelseKommersiell teft og evne til å kommunisere på en pedagogisk og tillitsvekkende måteForhandlingserfaringStrukturert, selvstendig og ansvarsfullFlytende i Norsk og Engelsk, muntlig og skriftligHva tilbyr Tryg?Godt og kompetent arbeidsmiljø, spennende og utfordrende oppgaver, muligheter for utvikling, og konkurransedyktige betingelser inklusive forsikring og gode pensjonsordninger. Fleksibel arbeidssituasjon med mulighet for hjemmekontor der arbeidsoppgavene tillater det. Vi holder til i flotte og trivelig lokaler på Lysaker Brygge, Oslo.Nysgjerrig?Ta kontakt med Lars Otto Rogne - Fagdirektør UW Ansvar & Transport, mobil 93441804, eller send en e-post til lars.rogne@tryg.noSøknadsfrist 15. oktober 2022, aktuelle kandidater kalles inn fortløpende. Adresse: Lysaker
Frist 12.10.2022
Les mer
Les mer om muligheter hos Tryg Forsikring
Om Tryg Forsikring

Tryg Forsikring er det nest største skadeforsikringsselskapet i Norden. Vår misjon er å tilby trygghet til privatpersoner og næringsliv. Vår oppgave er å bidra til å sikre både menneskelige og materielle verdier. Som kunde i Tryg skal du kunne føle deg trygg på at de verdier som er viktigst for deg er godt sikret.

Visjon

Vi vil oppleves som Nordens ledende trygghetsleverandør på de markeder og innenfor de forretningsområder hvor vi velger å være til stede.