Kun verifisering av e-postadressen gjenstår
1. Åpne e-posten vi akkurat sendte til .
2. Klikk på verifiseringslinken for å aktivere kontoen
mai 2018 sep 2018 |
Pleieassistent, Vefsn kommune, Lokalmedisinsk senter
Sommerjobb / sesongjobb, Deltid
Oslo
Oslo
|
Pleieoppgaver, Rentlager, Skyllerom, Kjøkkentjeneste | |
jul 2015 nov 2015 |
Miljøterapeut, Vefsn kommune, Boenhet Villaveien
Ekstrahjelp, Deltid
Vefsn
Vefsn
|
Miljøarbeid i forhold til en ung voksen person med funksjonshemning | |
aug 2012 apr 2013 |
Arkivmedarbeider, Oslo kommune, Bydel Grorud, Serviceavdelingen
Annet, Heltid
Oslo
Oslo
|
Halvelektronisk arkiv (Doculive), Journalføring og arkivering, Mottak og fordeling av post, Elektronisk offentlig journal, osv. | |
feb 2000 jan 2012 |
Miljøarbeider, Oslo Kommune, Huset bo- og miljøarbeidertjeneste
Fast ansettelse, Sommerjobb / sesongjobb, Ekstrahjelp, Deltid
Oslo, Nittedal
Oslo, Nittedal
|
Miljøarbeid i flere forskjellige boliger mennesker med generell lærehemning, autisme, multifunksjonshemning og andre diagnoser. | |
jan 2000 mar 2000 |
Avisbud, Aftenposten
Fast ansettelse, Deltid
Oslo
Oslo
|
Levering av aftenpostens morgenutgave | |
aug 1987 jun 1993 |
Renholder, Trondheim kommune
Fast ansettelse, Deltid
Trondheim
Trondheim
|
Renhold av kontorer og legesenter med tilhørende arealer | |
aug 1987 apr 1988 |
Barnehagepraktikant, Trondheim Kommune, Ringen barnehage
Fast ansettelse
Trondheim
Trondheim
|
Avdeling med barn i alderen 0-3 år | |
jan 2015 Nåværende |
Fri doktorgradsavhandling i Psykologi, Universitetet i Oslo
Doktorgrad / Phd
Oslo
Oslo 
|
Uavhengig av utdanningsinstitusjon - Doktor philos graden i Psykologi. Studiepoeng: 180. Skal leveres til annengangs vurdering tidligst i slutten av november 2018 Doktorgradsavhandlingen er en tolkning av personlighetstrekkene i Fem Faktor Modellen og livshistoriene til to beskjedne personer. Den handler om hvordan temaer som agens og intimitet innenfor hendelser i løpet av livet fører frem til en mer eller mindre generativ identitet i voksen alder. Det vil si hvordan prestasjoner/ansvar, styrking, selvmestring, og status henger sammen med selvstendighet, mens dialog, vennskap/kjærlighet, omsorg og tilhørighet henger sammen med tilknytning, og hvordan dette legger grunnlag for omsorgsfullhet og produktivitet innenfor en generativ personlighet i voksen alder. Oppgavens problemstilling handler om hvordan det å være beskjeden kan være knyttet til utfordringer med prestasjoner, kommunikasjon/dialog, vennskap, omsorgsfullhet, osv. og om dette får betydning for en vellykket personlighet i voksen alder. | |
Den ble levert til førstegangsvurdering i Januar 2018. I følge vurderingskomiteens vurderinger ble den underkjent og kunne ikke rettes på. Etter min klage til det samfunnsvitenskapelige fakultet fikk jeg medhold om at den kunne rettes på og at jeg kunne skrive den om og levere den for andre gangs vurdering tidligst i slutten av november 2018. | |
aug 2006 mai 2008 |
Masterstudium i Psykologi, Universitetet i Oslo
Doktorgrad / Phd
Oslo
Oslo 
|
Studiepoeng 160. Karakter: C. Masteroppgavens tittel; "Identitet i klasserommet - Det spiller ingen rolle hvilken kultur man har eller hvor man kommer fra - En tematisk analyse". Det ble undersøkt hvilken betydning klasseromskontekstene har for elevenes identitet, selvforståelse, oppfattelse av egne skoleprestasjoner og muligheten til å bli det de vil. Datamaterialet i undersøkelsen ble samlet inn ved hjelp av et kvalitativt forskningsintervju og bearbeidet ved hjelp av tematisk analyse. Intervjuet ble gjort med 8 elever i en ungdomsskoleklasse hvor over halvparten av elevene har en annen etnisk bakgrunn en norsk. Datamaterialet ble klassifisert inn i 4 temaer; ”Vi kan lære av hverandre”, ”Det spiller ingen rolle hva slags kultur man har eller hvor man kommer fra”, ”Kom hit, nerd!” og ”Det krever mye arbeid”. Resultatene viser at undervisningen tilpasses elevenes potensielle utviklingsnivå og tilrettelegger for læring gjennom dialog. Elevene har en oppfattelse av at selv om de har forskjellig etnisk bakgrunn er de like. Elevene som får gode karakterer blir satt forventninger til av lærer og andre elever og identifiserer seg med skolekulturen. | |
jan 2003 mai 2006 |
Bachelor i Psykologi, Universitetet i Oslo
Bachelor
Oslo
Oslo 
|
Utviklingspsykologi som fordypningsfag: Innføring i Utviklingspsykologi. Resiliens hos barn og unge. Utvikling i voksen alder og alderdom. Utvikling av språk og kommunikasjon. Identitet, moral, kjønnsforståelse og prososial utvikling. Bacheloroppgave: ”Kommunikasjonsferdigheter og utfordrende atferd hos autister”. Spesialpedagogikk som støttefag: Normalitet, avvik og funksjonshemning. Kommunikasjon, språk og sosialisering. Kvantitativ og kvalitativ forskningsmetode. | |
jan 2009 Nåværende |
Frivillige verv, Røde Kors
Oslo
Oslo
|
Informasjonsarbeid i 1. linjetjenesten. Kommunikasjon med barn og unge. Aktivisering av barn på asylmottak. Beredskapsarbeid i forbindelse med influensavaksinen. | |
Engelsk | Flytende | Flytende | Nei |
Norsk | Flytende | Flytende | Ja |
Tysk | Grunnleggende | Grunnleggende | Nei |
Sosiale ferdigheter og kompetanser | Jeg har kunnskaper om menneskers utvikling innenfor ulike teoretiske retninger og utviklingsområder. Jeg har erfaring med å bidra til menneskers utvikling i dialog med dem; vurdere behov og tilstander, tilpasse veiledning i følge dette og gi rapporter angående dette. Datamaterialet til masteroppgaven min ble samlet inn ved hjelp av et kvalitativt forskningsintervju.Jeg har erfaring med å veilede andre og har gode samarbeidsevner. Jeg har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne. |
Organisatoriske ferdigheter og kompetanser | Jeg er en samvittighetsfull person. Det vil si at jeg jobber nøyaktig og strukturert og er lojal i forhold til rutiner, regler og lover, men er også fleksibel og kan tilpasse meg endringer. |
IT-ferdigheter og kompetanser | Jeg har generelt gode datakunnskaper, kan benytte meg av elektronisk arkiv- og saksbehandlingssystemer (Public360 og Doculive), Microsoft Office programmet (PowerPoint, Outlook og Word), internett og epost. Jeg har laget min egen hjemmeside: https://etternesenmin.blogspot.no og har to internettbutikker: http://identitetutvikling.com og myaloevera.no/minaloeverabutikk |
Kunstneriske ferdigheter og kompetanser | Jeg danser zumba, swing og linedans, og spiller elektrisk piano etter noter. |
Andre ferdigheter og kompetanser | Forskning og Problemløsning: Jeg kan finne svar på spørsmål ved å samle inn informasjon gjennom samtaler med andre, tolke og analysere denne informasjonen med bakgrunn i teoretiske kunnskaper og egne og andres erfaringer innenfor aktuelle områder, og komme med forslag til løsninger. |
Interesser |
Strikke, danse zumba, linedans og sving, gå turer i skogen og mark.
|
Førerkort |
Førerkort klasse B
|
Løsningen er ikke tilpasset for monologer, og du kan heller ikke legge deg selv til i ditt eget nettverk.Sorry!