WEX Europe Services er en av de største leverandørene av drivstoffkort på verdensbasis. Stillingen er et engasjement på seks måneder med store muligheter for forlengelse og fast stilling på sikt. Arbeidstiden er kl. 0800-1600, mandag til fredag. Vi holder til i moderne lokaler på Rosenholm Campus på Trollåsen i Akershus.
Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være å besvare innkommende telefoner på kundeserviceavdelingen, men også å ringe ut til eksisterende kunder og drive mersalg. Du vil besvare spørsmål om konto- og kortoppsett, fakturering og regnskap.
Produktet du skal supportere er komplekst og krever dermed at du evner å sette deg inn i flere forskjellige systemer og drive feilsøking på 1. linje for kunder som opplever problemer med kortene sine. Vi ser derfor etter en initiativrik person som strekker seg litt ekstra for å gi kundene en god opplevelse.
Er du en problemløser av natur, teknisk anlagt og glad i å prate med folk? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med å bruke telefon og data som arbeidsverktøy
- Erfaring med kundeservice og salg er en fordel
- Forståelse for fakturahåndtering og/eller regnskap
- Gode tekniske ferdigheter
- Flytende i norsk, skriftlig og muntlig
- Du kan føre en samtale og formulere en e-post på engelsk
Ønskede egenskaper:
- Nøyaktig, punktlig og effektiv
- Utadvendt med en positiv innstilling
- Tilpasningsdyktig
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne
Hva kan vi tilby deg?
Vi kan tilby deg en arbeidsplass med et hyggelig arbeidsmiljø der samarbeidsvillighet og hjelpsomhet verdsettes. Du blir en del av et team på 5 personer som jobber for å få fornøyde kunder. Vi kan tilby deg en ekstraordinær lunsjordning av høy kvalitet i Rosenholm Campus sin restaurant. Mulighet for parkeringsplass ved behov.
Spørsmål til stillingen kan rettes til Randstad v/ Nina Simensen på e-post Logg inn for å se kontaktinformasjon
CV og søknad sendes via Søk her . Søknader vurderes fortløpende ettersom det er behov med snarlig tiltredelse.
Adresse: Rosenholmveien 25,1414 Trollåsen