Hotell og restaurantbransjen. 38 års erfaring, i kundebehandling, service, salg, ledelse og personalledelse, oppfølging og opplæring.
Gode kommunikasjonsevne, god på eksterne og interne telefonsamtaler, svært serviceinnstilt og profesjonell, opptatt av at mennesker skal bygges opp, se mennesker og deres verdier. Kunder/gjester settes alltid i fokus. Løsningsorientert, pliktoppfyllende, effektiv, ærlig, lojal, høyt arbeidstempo, hardt arbeidende, detalj orientert, fleksibel, god på å lede/ledelse. Målrettet, opptatt av å levere gode resultater. Trives best når det er hektisk og høyt tempo og være i drift.
Som person er jeg en god bidragsyter til et godt arbeidsmiljø, gjennom humor, raus deling av arbeidserfaring, positivitet, blid, imøtekommenhet, bygge relasjoner, gir råd og veiledning, samt skape trygghet, trivsel og motivasjon i mennesker rundt meg. I tillegg er jeg født evig optimist, med godt humør, har en positiv innstilling til det meste her i livet, ydmyk, min regel her i livet er, det finnes ikke problemer, kun bare løsninger, er en kreativ person som elsker å skape, bærekraft utvikling, innehar mye empati og sympati, lett for å sette meg inn i menneskers situasjoner og situasjoner, jeg er viljesterk, fokusert, direkte, og god til å lytte. Strukturert, mye selvlært igjennom livets skole ved erfaringer og opplevelser.