<  
>  

Microsoft University

Vil du bli en del av det store "Microsoftmiljøet" og jobbe med de mest innovative aktørene i markedet? Da er Microsoft University noe for deg!

Microsoft University er et utdanningsprogram som drives av Microsoft for Microsoft sine partnere og kunder i Norge. Prosjektet er et samarbeid mellom Microsoft, Glasspaper og Microsofts partnere og kunder og gir nyutdannede en helt unik karrierestart. Dersom du får plass på Microsoft University blir du ansatt hos en ledende Microsoft partner- eller kunde som sender deg gjennom et 6 ukers lønnet intensivkurs, med opplæring og sertifiseringer. Traineeprogrammet ble etablert i 2007 som et svar på en økt etterspørsel etter Microsoft kompetanse i markedet. Merkenavnet Microsoft University har bygget seg en sterk posisjon i markedet og bedrifter kjenner til programmet og vet at om de ansetter en MSU-er, så ansetter de kvalitet. MSU-ere er blant bransjens fremste talenter, og etterspørselen er stor.

Microsoft University søker personer med ulik bakgrunn og ser etter deg som er nyutdannet med minimum tre års høyere utdannelse, maks tre års relevant arbeidserfaring og interesse for ett eller flere av følgende områder: informatikk, datateknikk, programmering, spilldesign, spillprogrammering, mobil apputvikling, webutvikling, informasjonssikkerhet, kommunikasjons- og informasjonsteknologi, E-business, digital markedsføring, digitale medier, IT-økonomi, økonomi og administrasjon. Microsoft University har oppstart i begynnelsen av august, og varer til midten av september.

Glasspaper leverer alt av kurs og kursmateriell, i tillegg til å håndtere første del av rekrutteringsprosessen til MSU. Glasspaper Learning tilbyr et bredt kurssortiment som Norges største kompetanseleverandør og testsenter innenfor teknologi. GPL har kurset opp de tyngste konsulentmiljøene i Norge og har rundt 10.000 kursdeltakere i året og sertifiserer rundt 4000 årlig. Selskapet har blant annet 80 % markedsandel på Microsoft kurs, og har vunnet en rekke Microsoft priser.

 Les mer her: https://www.glasspaper.no/tjenester/microsoft-university/

Relaterte stillingsannonser
logo
Få en rakettstart på karrieren med Microsoft University!
Få en rakettstart på karrieren med Microsoft University. Microsoft University er et traineeprogram for Microsoft University sine partnere og kunder, og programmet består av ni ulike spesialiseringer; Advanced Cloud Analytics/ Azure Data Engineer, Cloud AI and Machine Learning, Dynamics 365 Customer Engagement, .Net Azure Developer, Cloud Security, Azure Cloud Platform, Dynamics 365 Finance og Operations, Microsoft 365 App Developer og Dynamics 365 Business Central. Spesialiseringene kan endres noe ut ifra hva partnerne ser etter. MSU ble i 2019 for fjerde år på rad, kåret til det mest attraktive trainee-programmet innen IT-sektoren. Glasspaper Learning tilbyr et bredt kurssortiment som Norges største kompetanseleverandør og testsenter innenfor teknologi. GPL har kurset opp de tyngste konsulentmiljøene i Norge og har rundt 10.000 kursdeltakere i året og sertifiserer rundt 4000 årlig. Selskapet har blant annet 80 % markedsandel på Microsoft kurs, og har vunnet en rekke Microsoft priser. Glasspaper leverer alt av kurs og kursmateriell, i tillegg til å håndtere første del av rekrutteringsprosessen til MSU. Glasspaper People er Microsofts sin rekrutteringspartner for Microsoft University, og har vært en bidragsyter til å finne unge talenter til utdanningsprogrammet siden år 2013. Glasspaper People er et selskap som har spesialisert seg på rekruttering og utleie av IT-personell, og har vært MSU sin rekrutteringspartner siden år 2013. Søk herHar du spørsmål? Ta gjerne kontakt med rekrutteringsansvarlig   Andrea Mardal andrea.mardal@glasspaper.no 916 70 070
Frist 28.02.2023
Les mer
Bedrifter i Microsoft University
logo
Amesto TechHouse
Vi er et ledende skandinavisk konsern innen forretningsrådgivning, programvare og tjenester, med sterk forankring i utvikling og anvendelse av ny teknologi. Som en av Nordens største Visma- og SuperOffice forhandlere tilbyr vi forretningssystemer innen ERP, CRM, HRM og BI. Vi jobber hardt for å skape verdi ved å forenkle våre kunders forretningsdrift. Vi samarbeider med kundene våre om å automatisere og effektivisere forretningsprosessene deres. Vi har både systemer og erfaring som skaper verdi, både for toppleder, på produksjonsgulvet og i kontorlandskapet.  I Insight-avdelingen brenner vi for endring. Vi vet at innsikten vi skaper sammen med kundene fører til utvikling, endring og gode valg for fremtiden. Derfor starter våre prosjekter aldri med teknologien, de starter med kundens mål og visjoner. For å skape endring må vi forstå, vi må kommunisere med menneskene bak målene. Derfor har de fleste av våre konsulenter utdannelse og bred erfaring innen økonomi og forretning. Gjennom vår sterke delings- og læringskultur har vi bygget en arena hvor vi tar vare på hverandre, hjelper hverandre frem og lærer noe nytt hver dag. Våre verktøy er Microsoft Azure og Power BI, vår styrke er empatiske og modige medarbeidere. Les mer her. https://www.amestosolutions.no Kontaktpersoner, Amesto TechHouse AS   Simen Barmoen, Manager Insight E-post:  simen.barmoen@amesto.no Tlf: (+47) 480 42 446   Kristoffer Absalonsen, Manager Insight E-post:  kristoffer.absalonsen@amesto.no Tlf: (+47) 979 54 193
logo
DNV
DNV is an independent assurance and risk management provider, operating in more than 100 countries, with the purpose of safeguarding life, property, and the environment. Whether assessing a new ship design, qualifying technology for a floating wind farm, analysing sensor data from a gas pipeline or certifying a food company's supply chain, DNV enables its customers and their stakeholders to manage technological and regulatory complexity with confidence. As a trusted voice for many of the world’s most successful organizations, we use our broad experience and deep expertise to advance safety and sustainable performance, set industry standards, and inspire and invent solutions. About Veracity Veracity is DNV's independent data platform and industry ecosystem. It brings together all the key players in the maritime and energy sectors to drive business innovation and digital transformation. Today, Veracity has over 18 000 companies and 200 000 users on the platform, enjoying frictionless connection through the exchange and sales of datasets, APIs applications and insights. Veracity is a natively born digital unit in DNV, working with global partners to grow our industry network to increase customer satisfaction through speed and automation in service delivery. As a member of this team, you take part in building the future by solving today’s problems. Veracity is DNV’s independent data network and assurance and innovation platform. Joining us, you become part of DNV, a global organisation where knowledge, innovation and expertise is at the core. Working in DNV will challenge you In DNV we are proud to lead the development in our main industries. Whether we work with some of the world’s leading companies to help solve some of their risk or safety challenges or we initiate joint industry projects to solve an industry-wide technical issue, we always aim to deliver expert insight and value to our customers and stakeholders. You will work with experts from a wide range of disciplines and build your competence, problem-solving abilities. It will broaden your view. Driven by a higher purpose Joining DNV is an opportunity to make an impact and contribute to making the world a better place. Employees in DNV feel strongly about the company’s Purpose to “safeguard life, property and the environment”. This is our reason for being since our formation in 1864. Our Vision to be “a trusted voice to tackle global transformations”, gives our people direction and expresses what we would like to accomplish in the long term to help us deliver on our Purpose. International opportunities With close to 130 nationalities in almost 100 countries we are a truly international company. Whether you work in Oslo, Singapore, Houston or Hamburg you will be a part of an international team and work with colleagues and customers from different countries and cultures. You will also have opportunities to work outside your home country for both short and long term assignments. Competence development In DNV, we invest in developing our people and as a new employee you will join a large network of like-minded colleagues. Through different forums, we share best practices, new learnings, insights etc. to widen our professional horizon and stay up to date. We also have Development opportunities and training tailored to each level and role: Global training portfolio Mentoring programmes Leadership development Education Fund to sponsor employees’ further education financiall   Social networks and happenings We have many social events, networks and happenings. Connect (Høvik and Bergen) Professional and social networking for employees who are “Young at heart” Payday gatherings, trips, exciting professional events etc. Various social happenings in teams/units   Sports activities and clubs At the office in Høvik, you can join sports clubs with access to sailboats, kayaks, tennis court etc. and other leisure activities. Membership in VBIL gives access to additional framework agreements with some fitness clubs and sporting goods stores Well-equipped exercise centre (Høvik)   Employee health and work-life-balance We take our employee’s health seriously and everyone is entitled to a good work-life balance. 6 weeks holiday Company Health Services (physician, nurse and phusiotherapist) for work related conditions Massage therapist at Høvik campus   Insurance DNV has employee benefits insurances that provide financial compensation to you as an employee or to your family if you suffer an accident or illness or should you die. The insurance covers: Statutory occupational injury insurance Extended occupational injury/illness Non-occupational accident Offshore accident – only for employees who are working offshore Group life (compensation on death regardless of cause) Other illness (illness that is not covered by the occupational injury insurance)   Pension All new employees are entered into our Defined Contribution Pension scheme and can take active part in the investment profile to maximise pension savings. Annual contribution is paid as follows: 5% base salary between 0 – 7,1 G 15% base salary between 7,1 – 12 G Chains through certification, verification, assessment and training services across a wide range of industries.   Transportation Free parking and available parking arrangements for electric cars Electric cars at disposal for work related meetings/ appointments and private Free shuttle bus services from Sandvika and Skøyen to Høvik   Other benefits Company cabins in Norway Subsidized canteen Framework agreements with banks/credi card companies (annual fee covered for Eurocard)   www.dnv.com Kontaktperson, DNV Øyvind Strand, Head of Veracity Engineering E-post: oyvind.strand@dnv.com Tlf: (+47) 988 36 018
logo
Ironstone
Ironstone er et ambisiøst og innovativt selskap som utfordrer det etablerte IT-markedet med høyteknologiske skyløsninger som bygges på toppen av Microsoft-produkter. Og etter hva kundene våre sier, er vi ganske gode på det! Siden 2016 har vi vokst fra en start-up til en seriøs scale-up med solide eiere - Komplett. Vi kan tilby en arbeidsplass hvor ingen dager er like, og hvor nye muligheter dukker opp rundt hvert hjørne. Vi er i sterk vekst, har kunnskapsrike ansatte og en eier som støtter vår vekststrategi. Kanskje et av de mest spennende stedene for folk med lidenskap for skyteknologi?   Er det deg vi ser etter? Du har et driv for å yte god service og tar grep for å løse problemer. Du har gjerne erfaring fra Microsoft Office, Exchange og Teams, og forhåpentligvis har du jobbet med kundeservice og digitale verktøy for å hjelpe kunder eller ansatte. Du har gjerne utdanning innen cybersikkerhet, IT arkitektur, datateknologi, informasjonssystemer eller informatikk. Og ja, vi har forståelse for at du ikke er en ekspert (enda) – la oss ta hånd om det. En karriere i Ironstone betyr at du får muligheter for læring og utvikling. Tidligere kandidater fra MSU har jobbet seg opp til sentrale roller i selskapet innen kort tid. For oss er kultur prioritet nummer én. De rette menneskene skaper den rette kulturen, og med det blir våre tjenester og kundeleveranser toppmoderne. Så uansett hva, vil dine personlige kvalifikasjoner være en avgjørende faktor. Har du den rette holdningen med drivkraft og lidenskap? Er du løsningsorientert og en dedikert lagspiller med respekt for de rundt deg? La oss ta en prat!   https://www.ironstoneit.com/   Kontaktperson, Ironstone Andreas Ingemundsen, HR Advisor Admin E-post: andreas.ingemundsen@ironstoneit.com Tlf: (+47) 990 00 055
logo
Move
Move tilbyr rådgivning, design, implementering, drift, forvaltning, support og feilsøking samt kostnadseffektive leveranser av IT-løsninger til offentlige og private virksomheter.  Moves strategi er å tilby unik spisskompetanse som utfyller kunders egen kompetanse innenfor områder det er dyrt og uhensiktsmessig for kundene å bygge egen kompetanse. Kompetansemiljøet i Move tiltrekker seg dyktige konsulenter som ønsker å sette søkelys på sitt fagfelt. Et gjennomarbeidet metodeverk "The Move way of consulting" sikrer høy kvalitet og gjennomføringsevne. I kundeundersøkelse ga 48 store og mellomstore virksomheter i Norge Move en score på 5,6 av 6,0 mulige på profesjonalitet og kvalitet. Arbeidsmiljøet hos Move er som ellers i IT-bransjen, hektisk og svært variert og spennende, noe som reflekteres av den stadig raskere utviklingen som skjer på teknologisiden. Move levere av spisskompetanse, og vi setter derfor av både tid og ressurser til kontinuerlig kompetanseheving, både deltagelse på seminarer og kurs/sertifiseringer. Alle nyansatte Juniorer i Move vil kjøres gjennom vårt Graduate program som sikrer en god utvikling og progresjon både faglig og som konsulentprofil. Vi ser etter profiler som ønsker å være med på å bidra til utviklingen av Move, og ønsker profiler med et brennende engasjement for teknologi og som ikke aldri er utlært. www.move.no   Kontaktperson, Move Jenny Kristiansen, Konsulentleder E-post: jkn@move.no Tlf: (+47) 957 76 782
logo
Sopra Steria
Sopra Steria hjelper store private selskaper og offentlige virksomheter med å ta digitalt lederskap, og er opptatt av å skape verdi for kundene og samfunnet. Vi vil bidra til en bedre og mer bærekraftig fremtid. I Norge har vi 1800 medarbeidere, som ikke bare har sikret en årlig omsetning på 2,7 milliarder kroner i 2019, men også sørget for at vi de tre siste årene er blitt rangert som Norges beste arbeidsplass. Hovedkontoret vårt befinner seg med flott utsikt på toppen av Posthuset, midt i Oslosentrum. Vi har også kontorer i Trondheim og Stavanger.  Vi er del av den europeiske Sopra Steria-gruppen med 46 000 medarbeidere i 25 land. Hovedkontoret ligger i Paris, og du kan lese mer om gruppen og investorinformasjon på gruppens nettside.   The world is how we shape it. Dette er slagordet vårt. I det legger vi at verden blir hvordan vi i fellesskap skaper den. Det er opp til oss, og vi skal ta vår aktive del i utviklingen. Og med vi, mener vi våre kollegaer, kunder og vårt økosystem av partnere. Vi tror sterkt på å samarbeide for å skape endring. Målet vårt er å fremme modige valg, handle proaktivt, slik at vi er med og former verden. The world is how we shape it.   https://www.soprasteria.no/
logo
Knowit
Knowit er et nordisk konsulentfirma som støtter bedrifter og organisasjoner i den digitale omstillingen. Vi tilbyr tjenester innen systemutvikling, datadrevne kundeopplevelser, Internet of things, skytjenester, cybersikkerhet og management consulting. Knowit har et svært godt arbeidsmiljø med en gjennomsnittsalder på 40 og en storprosentandel kvinner. Vi fokuserer på å ha bra lokaler hvor våre ansatte også kan møtes etter jobb med mye sosiale arrangement. I Oslo har vi lokaler svært sentralt i bykjernen. Knowit er et selskap som har satt videreutvikling og kompetanseheving i system. Alle våre ansatte har en plan på sin videreutvikling og tilbys løpende kursing både internt og eksternt. Alle nyansatte vil bli koblet sammen med en fadder, slik at de blir løpende fulgt opp. Knowit ansetter hvert år mange unge og vi har et eget program knyttet til dette som også ansatte gjennom MSU programmet vil bli en del av.  www.knowit.no   Kontaktperson, Knowit Kristian Skjeseth, Executive Director E-post: kristian.skjeseth@knowit.no Tlf: (+47) 970 71 321
logo
Atea
Atea skal være en arbeidsplass basert på god kultur som både ansatte og kunder kjenner på kroppen. En positiv fremtid med fokus på teknologi som gjør livet bedre, er ikke bare noe som skjer. Det er valg vi tar. Sammen. Derfor jobber vi i Atea med teknologi. Av og for mennesker. Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1700 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa. I Atea brenner vi for livslang læring. Gode verdier er viktig for å stadig utvikle oss selv, teamet vårt og selskapet. Ved å være nysgjerrig på ny kunnskap, fremtidsrettet med våre kunder og partnere, og ansvarlig i vårt bidrag til å digitalisere Norge, skal vi i Atea være med å sette preg på en spennende fremtid. Som ansatt hos oss får du et tilpasset karriereprogram med vekt på din faglige utvikling og alles medarbeidertilfredshet.  Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor bruker vi tid på å leke, lære og ha det gøy sammen gjennom landstreff, idrettsinitiativ, gamingkvelder, Geek Nights, hytteturer og mye mer. Vi kan også friste med høy fleksibilitet for utvikling, muligheter for sertifiseringer og videreutdanning, konkurransedyktige betingelser, gode pensjonsordninger, topp helseforsikring, fleksibel arbeidstid, flere faggruppemiljø, idrettsgrupper, sosiale grupper og mye annet. Du kan lese mer om oss her: https://www.atea.no/   Kontaktperson, Atea Mia Amlie, HR Rådgiver E-post: mia.amlie@atea.no Tlf (+47): 954 77 957
logo
Xledger
Hva skjer når norske gründere møter introduksjonen til internett i Silicon Valley på slutten av 90-tallet? Jo, de starter opp en helt ny virksomhet med internett som plattform fra sin garasje. Mye har skjedd siden da, og Xledger leverer nå et skybasert økonomisystem (ERP) til tusenvis av virksomheter med brukere i mer enn 50 land.  Xledger er et av de mest funksjonsrike økonomisystemene i markedet (multi-tenant public cloud). Systemet utvikles kontinuerlig til det beste for brukerne. Det er menneskene som er kjernen i Xledger. Vi som jobber her brenner for fremtidens teknologi og hvordan vi kan bruke teknologien for å gi kundene våre gode opplevelser. Hos oss forventer ingen at du kan alt, vi hjelper hverandre med hverdagsutfordringer. Vi liker å møte hverandre på kontoret, samtidig har vi fleksibilitet i hverdagen til å jobbe hjemmefra. Vi har en sterk kultur med stor åpenhet, og det er høyt under taket. Kreativitet og kunnskapsdeling står sterkt og er en del av vårt Xledger-DNA. I Team Xledger setter vi pris på de gode samtalene, uhøytidelig small-talk og litt vennskapelig konkurranse Vi har mange spennende planer for fremtiden og det kan være høyt tempo. For å gi deg litt energipåfyll finner du blant annet Fussball, shuffleboard og en kaffebar med skikkelig god kaffe i lokalene våre. Vi har også after-work med godsaker og andre sosiale sammenkomster med teamene. Er du sporty av deg kan vi også melde at vi samles til lavterskel-fotballtreninger og Holmenkoll-stafetten. Som programmerer hos oss, vil du jobbe med å utvikle, designe og videreutvikle økonomisystemet og jobbe med nyskapende løsninger. Du vil få muligheten til å følge løsningen over tid og ta eierskap til det arbeidet du gjør. Rollen byr på nye utfordringer og kreativ tenkning. Vi ønsker å skape begeistring hos brukerne.   Hos Xledger er vi stolte av å representere et produkt som skaper ekstra verdi for våre kunder. Vi har et veldig godt team som blant annet jobber med den nyeste teknologien og produktutvikling innen MS SQL Server, F#, React, Visual Studio, GitHub, JavaScript og .NET/C#. Hovedspråket for programmering er C#. Hvorfor Xledger? Dyktige kolleger med stort engasjement for produktet, teamet og selskapet. Det er sammen vi lykkes! Great Place to Work sertifisert arbeidsplass – der fellesskapet står sterkt! Vi deler kunnskap med hverandre, har interne fagkvelder og meet-ups, og tilbyr videreutdanning og sertifiseringer Arbeidsplassen din er i store, lyse og luftige lokaler med team-rom Mulighet for arbeidsopphold ved vårt utviklingskontor i Colorado Springs Gode lønnsvilkår, helseforsikringer med bla. behandlingsgaranti, samt gode pensjonsordninger Sosiale happenings for de som ønsker det! Treningssenter i bygget Selskapet er sammensatt av utviklere og testere, IT-folk og økonomer/brukere. Det er rolig, men god stemning og kompetansedeling er en viktig faktor i miljøet. Arbeidsmiljøet består av mennesker i aldersspennet noen-og-tjue til noen-og-femti. Vi legger til rette for felles kurs gjennom Glasspaper for videreutdanning og eventuelt sertifiseringer hos Microsoft sine programmer. Videre har vi interne fagkvelder der deling av kunnskap står i fokus. Vi oppfordrer også til å delta i diverse interessante meet-ups som arrangeres rundt i Oslo. Vi ser etter deg som ønsker å være med å bygge videre på et markedsledende økonomisystem. Det er mange spennende oppgaver og muligheter som ligger foran oss. Som nyansatt i Xledger Labs AS kan du forvente deg mange og varierte oppgaver. Det er også muligheter for å velge om du vil jobbe med front-end, back-end eller full-stack. Du vil kunne få muligheten til å utføre spennende utviklingsoppgaver ganske tidlig i din karriere. Vi forventer at du er interessert i å lære ny teknologi, at du er interessert i å bidra til at vi når de målene som selskapet setter og at du vil gjøre ditt beste for være en positiv bidragsyter til å opprettholde det det gode samholdet i Xledger. https://xledger.com/no Kontaktperson, Xledger Linn Sørensen E-post: linn.sorensen@xledger.com Tlf (+47): 986 34 830
logo
Amesto Nextbridge
Amesto NextBridge ønsker å være innovatøren innen datadrevet bærekraft og innsikt. Dette er det eneste vi jobber med. Vi er 40 eksperter innen dette faget, hvorav nesten halvparten har en PhD. Vi har jobbet med Business Analytics i flere tiår, og med AI/ML siden 2016. Dette gjør oss til en av de mest erfarne konsulentmiljøene innen datadrevet innsikt. Vi er Microsoft Gold Partner og ble i 2022 kåret til Norges tredje mest innovative virksomhet. Våre prosjekter er hos de største virksomhetene i Norden. I tillegg jobber vi med AI-drevne startups. Det er moro! Vi trives aller best når vi kan jobbe med prosjekter som bidrar til at verden blir bittelitt bedre. Hvordan er arbeidsmiljøet? Arbeidsmiljøet er faglig sterkt, kleskoden uformell, og dialogen er løs og ledig. Sosialkomiteen sørger for at det skjer noe sosialt og moro hver måned.   Hvordan tilrettelegger dere for videreutvikling og kompetanseheving? Vi lever av kompetanse, så dette er det høyt fokus på. Alle våre konsulenter er sertifiserte, vi kjører fagmøter hver uke og fagkvelder annenhver måned.   Hvilken kandidatprofil ser dere etter? Vi ser etter de engasjerte menneskene, som har ønske om å bli blant de beste i landet på sitt fagfelt.   Hva kan en nyansatt forvente seg? En ekstremt bratt læringskurve, som starter med vårt onboardingprogram, og fortsetter med on-the-job training ute på prosjekt sammen erfarne konsulenter, som husker hvordan det var å være nyutdannet selv. Vårt karriereprogram hjelper deg mot ditt mål. En kandidat fra MSU-2019 har allerede blitt dataplattform arkitekt hos oss. Det sier litt om potensialet. Alle ansatte tilbys eierskap i virksomheten. https://www.amestonextbridge.no/
logo
Tietoevry
Tietoevry skaper meningsfull teknologi som bidrar til å gjøre verden bedre. Vi er et ledende teknologiselskap med en solid nordisk arv og global kapasitet. Basert på våre kjerneverdier åpenhet, troverdighet og mangfold, jobber vi sammen med våre kunder for å utvikle digitale fremtider hvor virksomheter, samfunn og mennesker kan vokse. Våre 24 000 eksperter globalt er spesialisert innen sky, data og programvare, og betjener tusenvis av kunder innen næringsliv og offentlig sektor i mer enn 90 land. Tietoevrys årlige omsetning er på rundt 3 MRD Euro og selskapet er børsnotert på NASDAQ i Helsinki og Stockholm, i tillegg til Oslo Børs.   Tietoevry Microsoft Norge. Vi hovedkontoret på Fornebu og innlandet, samt at vi ansetter i Stavanger. I tillegg har vi konsulenter spredt over flere lokasjoner i Norge og Riga. Til sammen er vi over 300 sertifiserte Dynamics konsulenter globalt i Tietoevry. Vi jobber med Dynamics 365 og til flere av våre kunder levere vi både ERP og CRM. Når du starter hos oss vil vi setet deg inn på et team med konsulenter (tidligere MSUere) og senior konsulenter, slik at du blir en del av et leveranseteam din første uke hos oss. Det blir gøy og utfordrende fra dag en! Hvorfor velge oss: Vi tilbyr en spennende mulighet innenfor Dynamics365 verden. Vi leverer små og store prosjekter innenfor ERP og CRM i privat og offentlig sektor. Sammen med oss vil du ha muligheten til å påvirke din egen karriereutvikling innenfor ulike retninger som passer deg. Faglig og personlig utvikling. Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der du får muligheten til å lære fra og arbeide sammen med dyktige konsulenter. Vi vet viktigheten av å ha fleksibilitet og et tydelig tilrettelagt karriereløp for å bygge kompetanse. Derfor har vi utarbeidet ulike retninger hvor du som rådgiver eller teknisk konsulent vil ha dedikerte løp med ulike kurs og sertifiseringer. Sammen er vi gode. Hos oss får man tildelt en mentor, uavhengig om man er junior- eller seniorkonsulent. Vi legger vekt på utvikling og å bygge opp hverandre. Vi har stort fokus på å skape gode relasjoner, slik at du kan diskutere, sparre og lære fra andre kollegaer med spisskompetanse. Gøy på jobb. I tillegg til fokus på det faglige er vi opptatt av å ha det hyggelig sammen, så i løpet av året har vi mange sosiale eventer i regi av avdelingen. Som blant annet felles trening, vi stiller lagt til Hollmenkollstafetten, lønningspils, julekalender, quiz og andre aktiviteter. I tillegg til eventer som er i regi av Tietoevry som jule og sommeravslutninger blant annet. Er du under 35 år kan du i tillegg være med i Young Professionals, som tilbyr mage forskjellige sosiale eventer, reiser og faglige eventer. www.tietoevry.com
logo
Armada Dynamics
Armada Dynamics er et selskap som leverer Dynamics 365 Business Central og konsulenttjenester rettet mot implementering av dette produktet. Med over 20 års erfaring i bransjen, har vi utviklet produktet EQM 365 Rental som er en ledende løsning for virksomheter som driver innenfor utleie, salg og service av maskiner og utstyr. I dag er EQM 365 Rental solgt i over 20 land gjennom internasjonale forhandlere. Hos Armada er det et trivelig og uformelt arbeidsmiljø. Alle er opptatt av faglig og personlig utvikling, og vi har et stort engasjement ovenfor det vi holder på med. Som liten bedrift har vi en flat organisasjonsstruktur, hvor vi sammen jobber for å levere gode tjenester til kundene våre.  Vi ser etter kandidater som er interessert i teknologi og liker å sette seg inn i problemstillinger. Du er opptatt av å forstå kundens behov, samt klarer å samarbeide med andre for å skape gode løsninger. Arbeidshverdagen i Armada kan være hektisk, slik at det er en fordel å være selvgående. Som ny i Armada Dynamics kan man forvente en oppstart som kombinerer både opplæring og praktiske oppgaver. Vi er opptatt av å tilrettelegge for at nyansatte best mulig skal komme i gang, både med læring og det sosiale. Våre konsulenter har lang fartstid i bransjen, og du vil i starten jobbe tett sammen med erfarne konsulenter både på nye og eksisterende prosjekter i inn og utland. Man vil også ha mulighet til å være med på å videreutvikle produktet EQM 365 Rental.  Hos oss vektlegges det å ha et godt miljø, hvor vi kan gjøre sosiale ting sammen utenom jobb også. Blant annet har vi en årlig sosial tur, hvor vi som regel reiser utenlands. https://www.armadadynamics.no/en/ Kontaktperson, Armada Dynamics Karsten Borge, Managing Director E-post: kbo@armadadynamics.no Tlf (+47): 982 23 955
logo
Orkla
Orkla IT leverer IT-tjenester i bredt omfang til Orkla selskapene. Vi er i dag ca. 150 ansatte i Orkla IT. Vi har de siste årene gjennomført en Young Professional program og har med det mange unge ansatte. Du får en spennende faglig mulighet til å bli med et av Skandinavias største merkevareselskap på veien mot digitalisering, sammen med kreative og dyktige kolleger. Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser og flotte lokaler på Skøyen i Oslo. Vi er også fleksible med delvis bruk av hjemmekontor. Omfanget og mangfoldet i Orkla IT/Orkla vil gi de riktige kandidatene gode muligheter til videre karriere. Vi tilbyr ansattgoder som treningssenter i kontorlokalet, personalbutikk med rabatt for ansatte, fleksibel arbeidstid og gode pensjonsordninger. Vi er en kompetansebedrift og er veldig opptatt av kompetanseutvikling og videreutvikling generelt for våre ansatte. Har du erfaring med Microsoft 365/og eller Power Plattformen, og brenner for å implementere fremtidens digitale arbeidsplass og arbeidsprosesser? Orkla har etablert Microsoft 365 som en felles plattform for personlig produktivitet, samhandling og kommunikasjon. Vi er i dag omtrent 12.000 aktive brukere på plattformen. Vi er på en reise der vi nå flytter enda flere av våre tjenester ut i skyen for å levere mer fleksible og fremtidsrettede tjenester til Orkla selskapene som skal gi en enda bedre brukeropplevelse. Automatisering og forbedring av våre arbeidsprosesser står sentralt. Vi har et meget godt fagmiljø og ser nå behovet for å styrke dette ytterligere.  Kanskje er det nettopp deg vi søker? Vi tør påstå at vi er blant de som er lengst framme på området og har et sterkt fagmiljø innenfor Microsoft 365 og samhandling generelt. Hos oss i Orkla IT vil du bli en del av teamet Digital Workplace hvor du får være med å designe og iverksette den fremtidige moderne digitale arbeidsplass i Orkla. Vi er opptatt av å utvikle våre ansatte videre, samtidig som vi har det gøy på jobb. Dette gjør vi ved å ha mange spennende digitaliseringsprosjekter mot våre selskap i Orkla. Du vil blant annet kunne jobbe med Microsoft sine Power plattformer og automatisering av prosesser, skjema og søk, løsningsdesign og kravhåndtering- og estimering og implementering av dette hos våre selskaper. Som person har du stor iver etter å stadig lære mer. Du er også glad i å dele kunnskapen du sitter på, det være seg med kunder, kolleger eller samfunnet. Du har gode kommunikasjonsegenskaper, og du samarbeider godt med tekniske og ikke-tekniske ressurser. Du har høyere utdanning innenfor informasjonsteknologi, og gjerne også relevante sertifiseringer. IT og teknologi – Orkla Kontaktperson, Orkla Jens Anders Berg, Head of Digital Workplace E-post: jens.berg@orkla.no Tlf (+47): 995 42 757
logo
Piont Taken
Point Taken har kontorer i Oslo, Halden, Arendal og Kristiansand. Vi er eksperter på digital samhandling og hjelper arbeidstakere i små og store virksomheter med å utnytte potensialet i skyen, og jobbe smartere og sikrere. Vi tilbyr rådgivning og konsulenttjenester på alle Microsoft løsninger og skytjenester: SharePoint, Microsoft 365, Dynamics CRM, Nintex, Teams, Azure og Power Platform. Veivisere til en enklere hverdag Point Taken kan hjelpe deg å bygge komplette forretningsløsninger tilpasset din virksomhet. Det gjøres blant annet ved å sy sammen Microsoft 365 og Dynamics 365 ved bruk av Power Plattform, og å utnytte kraften og sikkerheten i skyplattformen Azure maksimalt. Point Taken sin Azure avdeling overvåker, forvalter og supporterer dine løsninger. I 2022 ble vi tildelt Microsoft sin partnerpris som beste Modern Work Partner. I 2021 ble vi tildelt Microsoft sin partnerpris for beste Teams Partner. I 2020 mottok vi partnerprisen som beste Modern Work Partner. Rådgivning og konsulenttjenester Point Taken har som Microsoft Gold- og Fast Track partner et kompetanseløp som sikrer din bedrift god brukeradopsjon. Våre konsulenter er alle eksperter på sitt område, og har lang erfaring som rådgivere, konsulenter og utviklere. Noen har også fått utmerkelsen Microsoft MVP. Kundene til Point Taken består av alt fra små- og mellomstore bedrifter til noen av Norges største virksomheter. Eksempler på kunder er NorgesGruppen, OBOS, Vipps, Utenriksdepartementet, Statnett, og Nordic Semiconductor. Point Taken hjelper deg med: Rådgivning rundt digitalisering Bli bedre på digital samhandling Flytte tjenester og plattform til skyen Sikre IT-miljøet Effektivisere salgsprosesser med CRM og tilleggstjenester Automatisere repetitive oppgaver i bedriften Hvordan er arbeidsmiljøet hos Point Taken AS? Det er meget bra. Vi setter ansatt tilfredshet veldig høyt, og setter det i samband med kundetilfredshet. Vi kjører en enkel spørreundersøkelse på hvor fornøyd den enkelte er hver torsdag året gjennom. Dette gir leder rask tilbakemelding på om det er noe en må ta tak i. Vi ligger jevnt over på en meget høy score på ansatt tilfredshet og vi har ekstremt lavt snitt på sykefravær.  Hvordan tilrettelegger dere for videreutvikling og kompetanseheving? Vi har felles Team (IT-Pro) hvor de ansatte kan spørre hverandre, veksle erfaringer, poste nyheter etc. Vi har fagkveld en gang hver måned. Som Microsoft Partner er vi helt avhengig av de ansattes vilje og ønske til å stadig å øke kompetansen, ta nye sertifiseringer og kurs. Vi både oppmuntrer til det, sprer «g\heder og ære» til de som tar sertifisering, og vi legger selvsagt til rette for det. Vi har eget kontor kun til sertifisering, som konsulentene kan benytte. Sertifiseringer tas i arbeidstiden 08-16.   Hvilken kandidatprofil ser dere etter? Vi ser etter både IT Pro og utviklere med god kjennskap til Microsoft Plattformen og som ønsker å jobbe i et firma i sterk vekst og med meget høyt tempo. Kandidaten må evne å både tenke som en konsulent, men også være en lagspiller, for Point Taken er et lag. Vi setter pris på utadvendte personer. Hva kan en nyansatt forvente seg? Meget godt arbeidsmiljø, sosialt, godt kompetansemiljø, delaktig i bedriftens suksess og muligheten for selv å vokse og ta steg som konsulent. Så får også konsulenten jobbe med Microsoft-produkter hver dag. www.pointtaken.no   Kontaktperson, Point Taken Remi Lorentsen, Regionsleder E-post: remi.lorentsen@pointtaken.no Tlf (+47): 477 01 187
logo
Evelon
Evelon er en ny utfordrer i bransjen – vi skal være en totalleverandør av IT-tjenester som er stor nok til å utfordre de større leverandørene i bransjen, men samtidig liten nok til å beholde de personlige relasjonene og engasjementet som gjerne kjennetegner mindre aktører. Vi har 4 avdelingskontorer: Lillehammer, Oslo, Tønsberg og Brevik, og ila neste år er vi også å finne i Kongsberg og Drammen.   Hvordan er arbeidsmiljøet i Evelon? Vi har claimet domenet debestefolka.no, og det er ikke uten grunn. Som ansatt i Evelon er du er en del av Evelon-familien, hvor alle alltid går den ekstra milen – både for hverandre og for våre kunder. Vi bygger på hverandres styrker, erkjenner hverandres forbedringsområder, og står alltid samlet. Det er viktig å ha det gøy på jobb og bli kjent med sine kollegaer – derfor arrangerer vi sosiale aktiviteter en gang i måneden. De ansatte kommer med innspill til aktiviteter, og vi har prøvd alt fra frisbeegolf og sandvolley til brettspill, bowling og Bingo. Vi legger mye arbeid i at våre ansatte skal trives på jobb, både sosialt og med sine arbeidsoppgaver. Vi tror at gleden og motivasjonen ansatte får når de trives og har det bra på jobb vil reflekteres i arbeidet de gjør. Våre ansatte er over snittet interesserte i sine fagfelt og engasjerer seg utover det vanlige når det kommer til tilegnelse av ny kunnskap, så om du ønsker å lære deg noe nytt har du kommet til rett sted! Vi er et kompetansehus med mange fagspesialister, og selskapet er minimum gullpartner hos alle våre viktigste leverandører.   Hvordan tilrettelegger dere for videreutvikling og kompetanseheving? Videreutvikling og kompetanseheving er to av hovedfokusområdene i selskapet. Flere ganger i året har man fagsamtaler med sin nærmeste leder hvor man snakker om sine arbeidsoppgaver, hva man ønsker seg mer/mindre av, og om det er noen områder man ønsker å spesialisere seg innenfor. Basert på samtalene vil selskapet tilrettelegge for at den ansatte skal kunne nå sine ønsker og mål. Vi har fokus på å bygge eksisterende ansatte istedenfor å rekruttere internt, og vi har flere eksempler på ansatte som startet i selskapet som lærlinger, og som har jobbet seg oppover til andre avdelinger og roller med både personal- og fagansvar. Når det kommer til kompetanseheving har selskapet flere ulike arenaer internt hvor fokuset er på erfaringsdeling og kompetanseheving gjennom å lære av andre. I tillegg er vi åpne for å sende ansatte på kurs, og sponser eventuelle sertifiseringer de ansatte ønsker å ta.   Hvilken kandidatprofil ser dere etter? Vi ser etter deg som har IT som hobby, som er lærevillig og arbeidsom. Du må være uredd og tørre å prøve (og feile!), ta initiativ og gjerne være nytenkende og utfordre vårt tankesett. Andre egenskaper vi ser etter: utadvendt, lagspiller, selvgående og systematisk. Kulturen i selskapet er svært viktig for oss, og vi er en sosial gjeng på kontoret med mye god stemning. Dette burde derfor være noe som også er viktig for deg, og noe du ønsker å bidra til. Hva du faglig kan akkurat nå er ikke det viktigste, det som teller er hvor du vil og at du er villig til å jobbe hardt for å komme dit, så skal vi bistå med resten!   Hva kan en nyansatt i Evelon for vente seg? En nyansatt i Evelon kan forvente en utrolig fin gjeng av kollegaer, et sterkt fagmiljø, spennende kundecaser og en variert arbeidshverdag. Du vil få en fadder som vil være din go-to person den første tiden, selv om resten av gjengen også står klare til å hjelpe deg. Vi ønsker at du skal prøve og feile, og at du kommer med forslag til forbedringer, nye idéer og andre innspill. Om det passer for deg og oss, vil vi gjerne få deg med på laget så fort som mulig, så det vil være mulig å starte før det planlagte kurset i august om dette er ønskelig. Vi har en stor variasjon i vår kundeportefølje – alt fra selskaper med 5 ansatte til flere tusen. Arbeidshverdagen er derfor sjeldent lik, og du vil få mulighet til å jobbe med mange forskjellige problemstillinger På teknisk side er vi organisert i 4 avdelinger: førstelinje, andrelinje, rådgivere og operations. Det er kandidater til vår rådgiver- og operationsavdeling vi er på jakt etter, og her vil kandidaten selv komme med ønsker til avdeling med tanke på interessefelt og personlighet. www.evelon.no Kontaktperson, Evelon Marianne Aarhus, Salgs og markedsdirektør E-post: marianne.aarhus@evelon.no Tlf: (+47) 952 76 390
logo
Ecit
ECIT Solutions One AS er en del av ECIT som er et av Nordens største teknologi- og økonomi hus med over 2500 ansatte og 10 land. Vi har samlet alt kunden trenger innen økonomi og IT på ett sted, og jobber hver dag for å gjøre det enklere for våre kunder å drive selskap. Siden ECIT ble etablert i 2013, har partnerskap, lokalt eierskap og relasjoner vært hjørnesteinene i vår forretningsfilosofi. Vår kompetanse, erfaring og kunnskap gitt oss det solide grunnlaget som trengs for å hjelpe bedrifter med å drive og optimalisere virksomheten sin. Med et bredt spekter av tjenester, utforsker vi både kunder- og medarbeidere sitt potensial. Vår bedriftskultur er preget av våre verdier: Integritet, Mot, Åpen kommunikasjon og Entreprenørskap. Vi streber etter å være nytenkende, åpne og tydelige med hverandre; vi tør å gå utenfor komfortsonen; og viser omsorg og kvalitet i vårt arbeid. Vi har et uformelt, ungt og kompetansedrevet miljø, der våre ansatte blir utviklet fra å være lærling til senior. Kontinuerlig læring, utvikling og opplæring står sterkt i ECIT. Hos oss vil du få eierskap til de prosjekter du ønsker å påta deg, og høy grad av fleksibilitet. Man står fritt fram til å ta nye sertifiseringer og kurs, og vi tilrettelegger for at våre ansatte får stadig faglig påfyll. Individuell oppfølging, uformelle workshops og brainstorming er ukentlige aktiviteter vi kjører. Vi ser etter følgende kandidatprofil: Lærling, bachelor, master i relevante studier Ønske om å utvikle seg, vokse og lære Trives med ansvar og tar initiativ Innovativt tankesett og lignende verdier Som del av et globalt konsern som opererer lokalt, vil du få muligheten til å påvirke i liten og stor skala. Ansatte hos oss utvikler intern programvare og systemer, tar del i beslutninger, og har muligheten til å bevege seg vertikalt og horisontalt i organisasjonen. Som ansatt hos oss vil du bli del av et mindre, høytytende og kunnskapsdrevet team som leverer kvalitet og kompetanse i sitt arbeid. Kunnskapsdeling, autonomi og selvledelse er høyt oppmuntret på tvers av divisjoner og team. www.ecit.com Kontaktperson, Ecit Freddy Bjørnvik E-post: freddy.bjornvik@ecit.no Tlf: (+47) 958 95 809
logo
Braathe
Siden 1989 har Braathe levert bekymringsfri IT til norske virksomheter. Siden da har vi vokst fra null til 500 millioner i omsetning og fra tre til 185 ansatte. Og vi skal vokse videre. Arbeidsmiljøet er preget av samarbeid, kompetanseheving og kompetansedeling. Kollegaers verdi, verdsettes høyt hos våre ansatte. Verdien av selskapet er verdien av våre ansattes kompetanse. Gjennom kurs og sertifiseringer fremmer vi de ansattes personlige utvikling og merverdien av selskapets samlede kompetanse Vi søker motiverte medarbeidere som har potensiale for å gå en karrierevei. En nyansatt i Braathe kan forvente seg en økonomisk trygg og solid arbeidsgiver med lang historie. I tillegg til store muligheter for faglig og personlig utvikling www.braathe.no Kontaktperson, Braathe Ole Braathe, Direktør Administrasjon og personal E-post: ole@braathe.no Tlf: (+47) 901 07 752
logo
Evidi
Evidi er Microsoft-huset med flere enn 300 spesialister. Vi hjelper deg å jobbe bedre. Å drive virksomheten smartere. Å legge til rette for oppsiktsvekkende nye muligheter. Vi er datadrevet. Det hjelper deg å enklere nå dine mål, og skape synlig avkastning på investeringene i strategi og teknologi.  www.evidi.com   Kontaktperson, EVIDI Emma Eriksson, HR Director E-post: emma.eriksson@evidi.com Tlf (+47): 483 15 240
logo
Veni
Veni er et teknologi- og innovasjonsselskap som ble etablert av tre gründere sammen med Smedvig i 2018. Til nå er vi rundt 100 ansatte med snittalder på 35 med en miks av nyutdannede og folk med lang fartstid og erfaring. Vi holder til i nye flotte lokaler i Stavanger sentrum og jobber både herfra og hjemmefra. Veni fremstår i dag som en sterk leverandør av teknologi og -bærekrafts løsninger innen bygg og eiendom. Videre har vi leveranser til kunder innen Shipping, Energi og Offentlig sektor. Samarbeidet med de største og viktigste produsentene innenfor IT og satsing på verdiøkende tjenester gir selskapet en god posisjon i markedet, et marked som vil kreve stadig mer kompetente samarbeidspartnere i årene som kommer. Vi besitter en unik sammensetning av kompetanse, både innenfor IT-, bygg- og eiendom. Vi er i stadig vekst og alltid på jakt etter flere kollegaer som brenner for entreprenørskap, jobber målrettet, er utholdende og skaper tillit. Veni er sertifisert som Miljøfyrtårn og er en aktiv pådriver for å redusere utslipp i alle våre leveranser. Vi i Veni holder det vi lover, både i forhold til leveranser og etisk forretningsdrift. Vi er ett ungt selskap som fortsatt skal utvikle nye tjenester og smarte løsninger for nye og eksisterende kunder. Hos oss er det lite hierarki og alle ansatte blir invitert til å bidra til å forme veien videre. Teamleder og CEO er alltid åpne for å lytte til ideer og tanker til den enkelte. Ellers har vi flere arenaer for å trene og være sosiale sammen samt en rekke kunde og partner arrangementer som en kan bli med på. Vi legger opp en kompetanseplan hvor vi sammen finner kurs og sertifiseringer som passer personlige ønsker i kombinasjon med vårt behov og partnerkrav. Vi har og lab-miljøer og jobber sammen i teamet for å teste ut nye løsninger og funksjoner som vi er nysgjerrige på. Vi ser etter de som ønsker å jobbe tett sammen med andre mennesker både i samarbeid internt og i dialog med kunder for å løse oppgaver. En person som ikke er redd for å ta plass og bidra til felleskapet. Hos oss må en være løsningsorientert og være åpen for at ting ikke er skrevet i stein, det vi mangler eller ikke gjør godt nok i dag må vi sammen sørge for å få på plass. En må være åpen for å lære noe nytt og være interessert i faget for å jobbe hos oss. Din kunnskap skal du være åpen for å dele med dine kolleger. Hos oss blir du fort satt i gang med oppgaver gjerne i tospann med en kollega for å lære av dem. Det kan ta litt tid før en kommer opp i full oppdragsmengde, men det er alltid interne prosjekter, kundemøter eller lab miljøer å bli med på. Normalt så er en nyansatt i gang med kundeoppdrag i løpet av 1-3 måneder, det er litt opp til hver enkelt hvor komfortabel og klar en er til å komme i gang. Det er alltid en mentor og flere kollegaer å spørre om hjelp eller råd underveis.  www.veni.no Kontaktperson, Veni Tommy Junge, Teamleder Microsoft Cloud E-post: tj@veni.no Tlf: (+47) 982 46 363
logo
XXACT
XACCT Accounting AS er en ledende leverandør av regnskaps- og lønnstjenester. Selskapet ble stiftet i 2012 og var tidligere en del av KPMG og eies i dag av ECIT. Selskapet har i dag 45 og omsetter for 65 MNOK i 2022. Vår visjon er å være Norges fremste partner for digital transformasjon og effektivisering av økonomifunksjonen, ved å ansette de beste menneskene, ha de riktige partnerne, velge riktig teknologi og ved å ha fokus på forenkling i alt vi gjør. Vår kjernekompetanse er utvikling av økonomifunksjoner for vår kunder med smart bruk av teknologi og beste praksis for implementering og utførelse. XACCT leverer tjenester basert på samtlige av Microsoft Dynamics ERP løsninger (AX, FO, NAV og BC) og er eksperter på internasjonalisering og håndtering av komplekse selskapsstrukturer. Vi leverer også tjenester basert på andre ledende løsninger som Xledger, Aditro Lønn og Visma Payroll. I dag betjener XACCT norske kunder på alle kontinenter og har kunder innen bransjene teknologi, bank, finans, forsikring og detaljhandel. Forretningsområdet for våre Microsoft-tjenester er i sterk vekst, og vi søker flere dyktige medarbeidere til vårt Microsoft-team. Kandidatene bør ha bachelor innenfor økonomi, gjerne med spesialisering og erfaring fra regnskapsføring. Rett kandidaten kan også vurderes for en deltidsstilling gjerne i forbindelse med at man fullfører utdannelse. Fremover vil vi etablere et teknisk team knyttet til Microsoft sine løsninger som i større grad skal jobbe med teknologi og implementering av for våre kunder. Kandidaten vil derfor kunne påvirke sin utvikling mellom teknologi og fag. Som medarbeider i XACCT blir du en del av et faglig sterkt miljø som består av en kombinasjon av teknologieksperter og fageksperter innen regnskap og lønn. Vi er opptatt av å ha en uformell tone og et godt og sosialt arbeidsmiljø for våre medarbeidere. XACCT holder til i flotte lokaler i KPMG bygget midt i Oslo. https://www.xacct.no/ Kontaktperson, XXACT Karim Taher E-post: taher.karim@xacct.no   Tlf (+47): 988 81 804
logo
Lantmännen Unibake
Lantmännen Unibake er et globalt bakerikonsern med 6.000 ansatte og bakerier i 16 land. I Norge er det rundt 150 ansatte. Selskapet eies av Lantmännen, et samvirkeforetak eid av svenske bønder. Vi er altså involvert i hele verdikjeden – fra jord til bord. Lantmännen Unibake Norge holder til på Langhus, sør for Oslo og Lier, nord for Drammen. Vi produserer Hatting pølse- og hamburgerbrød samt en mengde andre bakervarer. Vi er lidenskapelig opptatt av god bakst og jobber kontinuerlig for å løse morgendagens utfordringer i bakeribransjen og å sette nye standarder for brødets muligheter. De beste grunnene til å bli en del av Lantmännen Unibake er at vi har: En flat organisasjon med god takhøyde som «lever» verdiene «dele og inspirere», «raus og ta ansvar» og «modig og nysgjerrig» Utviklingsmuligheter i en global organisasjon som mener at alle 6.000 ansatte er ledere Lokal produksjon ved to bakerier i Norge og kontor 20 kilometer sør for Oslo slik til du kan kjøre mot strømmen til jobb Fleksibel arbeidsdag med varierte oppgaver Gode forsikrings- og pensjonsordninger Lantmännen Unibake har en tydelig målsetning om å utvikle ledere som inspirerer til selvledelse, proaktivitet, engasjement og gode prestasjoner. Lantmännen Unibake sentralt utvikler svært gode lederskaps- og talentutviklingsprogrammer for alle nivåer, og vi har fokus på å definere og bygge nøkkelkompetanse innenfor alle funksjonsområder. Vi ser etter:   Høyskole eller universitetsutdannelse med økonomibakgrunn God finansiell forståelse for resultat og forretningsdrivere Analytisk og strategisk anlagt Noe erfaring med utvikling i Power BI og generelt god IT- kompetanse/systemforståelse Interesse av å utnytte digitale muligheter for å skape gode finansielle analyser og beslutningsgrunnlag Evne til å se helheten og trekke ut essensen av store mengder data Gode samarbeidsegenskaper og evne til å formidle forretningsinnsikt Ønske om å jobbe et sted der bærekraft er handling, og ikke bare prat   En nyansatt i Lantmännen Unibake kan forvente seg:  En raus arbeidsplass hvor bidragene til den nyansatte blir lagt merke til og anerkjent En fleksibel organisasjon med mange spennende planer og prosjekter i tiden som kommer Mulighet til å påvirke og utvikle et nyetablert team (Business Development)   Kontaktperson, Lantmännen Unibake Ceilie Lysaker E-post: cecilie.lysaker@lantmannen.com Tlf (+47): 952 60 025
logo
ProsessPilotene
ProsessPilotene har Norges største fagmiljø innen Microsoft Dynamics 365. Med nærmere 100 aktive piloter bistår vi norske selskaper på tvers av bransjer. Etter etableringen i 2011 har vi hatt en stabil vekst, hvorav de siste 6 årene har resultert i hederstempelet Gasellebedrift. Selskapet er eid av de ansatte. Vi er dedikerte i vårt arbeid med etablering, optimalisering og automatisering av arbeidsprosesser relatert til salg, markedsføring og kundeservice. Vi kan tilby et høyt tverrfaglig miljø, hvor den ansattes utvikling er i fokus og hvor du får muligheten til å jobbe med Norske selskaper fra ulike bransjer. I tett samarbeid med våre kunder utfordrer vi det etablerte og skaper løsninger for fremtiden. Gjennom kunnskap og kvalitet skaper vi verdier for våre kunder. Vi er etablert i Asker, Moss, Hamar og Stavanger Våre verdier «Kunnskap, samarbeid og verdiskapning» står helt sentralt i alt vi gjør og det vises tydelig i vårt arbeidsmiljø. Med høy delingskultur og gleden over å se andre lykkes er hjelpen aldri langt unna. Hos oss skal det være morsomt på jobb, både med varierte arbeidsoppgaver, hyggelige kolleger og følelsen av fellesskap. Vi har mange unge piloter, som bidrar til nysgjerrighet, stå-på humør og latter – noe vi også tar med oss inn i våre prosjekter. Sosialt tilbyr vi mange sammenkomster i løpet av året, både store arrangement og enklere «get together». I ProsessPilotene har vi lang erfaring i å ta imot nyutdannede og hjelpe de til en god start i yrkeslivet. Alle nye ansatte, både erfarne og ferske, gjennomfører ProsessPilotenes Onboarding Program (POP) som varer i 7 uker. Etter det kommer du ut i prosjekter med andre Piloter og med en egen fag Coach som bistår deg. Våre Piloter er til enhver tid Microsoft sertifisert noe vi mener er viktig for å sikre god kvalitet i våre leveranser. Vi oppfordrer alle våre piloter til å finne sitt interessefelt og tilbyr deltagelse i faggrupper, egenutviklet kompetanseprogram og sertifiseringer innenfor ønsket område. Alle våre ansatte har et eget utdanningsbudsjett som kan benyttes fritt innenfor naturlige rammer. Vi har en klar struktur som sikrer at faktureringskrav ikke går på bekostning av egenutvikling. Vi ønsker funksjonelle konsulenter, og en nyansatt hos oss kan forvente seg: ·       7 uker onboarding program POP med mål om sertifisering og et realistisk Case study ·       Kolleger som alltid sier ja når du spør ·       Utfordrende arbeidsoppgaver sammen med hyggelige kolleger i en hektisk hverdag ·       Gunstig betaling for å gjøre det du syns er morsomt ·       Eget utdanningsbudsjett ·       En utviklingsplan som setter din personlige og faglige utvikling i fokus        ·       Gode forsikrings- og pensjonsordninger (blant annet privat helseforsikring) ·       Mye gøy sammen med IdrettsPilotene og Proseccopilotene ·       God stemning i lunsjen i våre fine kantiner Vi spurte en av våre ferskeste piloter om hvordan det har vært å starte i ProsessPilotene: «Det har vært et energisk og motiverende arbeidsmiljø fra første dag. Jeg ble satt i prosjekter rett etter det jeg vil si er den beste on-boardingen en arbeidsplass kan tilby» Vi ser frem til å ta imot flere kolleger! Sammen skal vi sette dagsorden hos noen av Norges største virksomheter.  Med Microsoft i ryggen er vi trygge på å alltid kunne levere løsninger tilpasset morgendagens marked. Kontaktperson, Prosesspilotene Aud-Katrin Sugar E-post: aud.sugar@prosesspilotene.no Tlf (+47): 480 12 697
Yrker bedriftene i Microsoft University ansetter til
Kontaktpersoner
Om Microsoft University

Microsoft University er et traineeprogram for nyutdannede i regi av Microsoft for Microsoft sine kunder og partnerbedrifter. Gjennom programmet får man fast jobb hos en av Microsoft sine partnere eller kunder, samt seks intensive uker med kurs og sertifiseringer. Programmet er et samarbeid mellom Microsoft, Glasspaper og Microsoft sine partnere og kunder og gir nyutdannede en helt unik karrierestart! 

Programmet består av følgende spesialiseringsfelt: Advanced Cloud Analytics/Azure Data Engineer, .NET Azure Developer, Cloud Security, Dynamics 365 Customer Engagement, Azure Cloud Platform, Cloud AI & Machine Learning, Dynamics 365 For Finance and Operations, Microsoft 365 App Developer og Dynamics 365 Business Central.

Microsoft University har siden 2007 gitt hundrevis av nyutdannede en kick-start på karrieren. Disse har gjennomført MSU og jobber i dag hos noen av Microsofts mest spennende partnere eller kunder. Microsoft University kan være DIN mulighet til å realisere karrieredrømmen.

Les mer her: https://www.glasspaper.no/tjenester/microsoft-university/