Gjensidige

(Forsikring / Assuranse, Bankvirksomhet)

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum. I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing. Driftsinntektene var 24 milliarder kroner i 2015, mens forvaltningskapitalen utgjorde 129 milliarder kroner.

Les mer om Gjensidige
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Dette kan vi tilby deg
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!
Vi ser etter
Søknadsfrist:Snarest
Arbeidssted :Oslo

Ledige stillinger hos Gjensidige

Lønnsomhetsansvar - Forretningsutvikling - Prosjektledelse og forvaltningVil du videreutvikle deg og jobbe i et av Norges mest spennende finanskonsern? Liker du å jobbe i et innovativt, analytisk og allsidig miljø? Da trenger vi deg! Vi søker produktsjef for uføreproduktene som i tillegg skal han ansvar for porteføljestyring innenfor personforsikringsområdet i det norske privatmarkedet. Du vil tilhøre vårt konsernområde Analyse, Produkt og Pris, som har ansvar for produktporteføljen i Norge, Sverige og Danmark. Enhetens hovedansvar er lønnsomhetsoppfølging, forretningsutvikling, produktledelse, utvikling og prissetting av konsernets personforsikringsprodukter i privat- og næringslivsmarkedet. Enheten er sentralt plassert, og leverer viktige bidrag til konsernets beslutningsprosesser. I Person Privat vil du ha et spesifikt produktansvar for uføreproduktene, i tillegg til et tverrgående ansvar for porteføljestyring og prissetting på tvers av alle produkter. Produktansvaret for Uførhet inkluderer utvikling av nye konsepter, produkter, prosesser og tjenester, lønnsomhetsansvar, prissetting og ledelse av forbedringsarbeid. Som porteføljeansvarlig vil du følge opp lønnsomheten innenfor alle produktområder. Du vil være en viktig sparringspartner for leder for området og en viktig kravstiller og brobygger mot analysemiljøet i Gjensidige. Du vil også bidra som representant for området i ulike prosjekter og initiativer på tvers av avdelinger i konsernet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:Utøve produkteierskap for uføreproduktene, herunderAnalysere og følge opp lønnsomheten, prissetting, samt identifisere og gjennomføre tiltak som sikrer lønnsom vekstSikre solid og effektiv drift av produktområdet og hele produktets verdikjedeVære rådgiver i forsikringsfaglige spørsmål for distribusjonsapparatet og øvrige miljøer i Gjensidige konsernetTilrettelegge for like prosesser og rutiner for lønnsomhetsovervåkning for alle produktområder og utvikle avdelingens kompetanse innenfor områdetIdentifisere tiltak som sikrer lønnsom vekst innenfor området Person PrivatDu er en initiativrik, nytenkende og analytisk, og har svært gode evner i bruk av Excel, SAS og evt. andre analyseverktøy. Du trives med å jobbe i prosjektform og på tvers av flere ansvarsområder. Du har høyere utdanning fra universitet eller høyskole med basis i analytiske fag, samt 4-5 års arbeidserfaring innenfor controlling, revisjon, analyse, aktuar eller lignende. Erfaring fra forsikring vil bli verdsatt. Evnen til å tenke forenkling og bruk av digitale løsninger på et komplekst produktområde i kombinasjon med egendriv og gode samarbeidsevner er nødvendig for å lykkes i stillingen. Vi tilbyr utfordrende og varierende oppgaver i et spennende, trivelig og allsidig arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter. Vår enhet består av svært kompetente medarbeidere, og arbeidet utføres i både team, som prosjekt og på selvstendig basis. Nødvendig opplæring og støtte vil bli gitt. Spørsmål om stillingen kan rettes til leder Person Privat Berit Fjeld Friestad, tlf. 481 21 687 Søknadsfrist: 30.9.2018 *Søknadsfrist: 30.09.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
Gjensidige Bolighandel er godt i gang og i takt med et økende antall oppdrag ser vi nå et behov for å ansette befaringsansvarlige som kan utføre befaring hjemme hos kunden på vegne av Gjensidige Bolighandel. Vi søker derfor tidligere eiendomsmeglere/fullmektiger eller jurister som ønsker å tiltre i en birolle som tilkallingsvikar som befaringsansvarlig. Ansettelsen er estimert til inntil 20 % stilling, og rapporterer til Daglig Leder i Gjensidige Bolighandel. Arbeidstiden vil være hovedsakelig ettermiddag/kveld, men fleksibel etter avtale med kunde. Gjennomføring av befaring, inkludert rapportering beregnes til 1 time per befaring pluss reise til og fra boligen. Hvem søker vi? Søkere over hele landet som kan tenke seg en inntil 20% stilling og som tilfredsstiller kravene til utdanning for å utføre befaring. Befaringsansvarlig vil være vår representant utad mot selger så det er viktig med en positiv og tillitsgivende personlighet. Personen kan ikke være ansatt i et annet eiendomsmeglingsforetak. Krav til utdanning Eiendomsmegler, eiendomsmeglerfullmektig eller jurist. Er dette noe som kunne vært interessant for deg, eller du kjenner noen som kan være aktuell for en slik rolle? Ta kontakt med joakim.dahlen@gjensidige.no for mer informasjon. Søker vil bli kontaktet fortløpende.Søknadsfrist: 01.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikringKrav til kompetansePraksisJurist, Kontormedarbeider Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 4000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også bank, pensjon, sparing og eiendomsmegling. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I alle disse 200 årene har vi stadig forbedret oss, og nå står digitalisering høyt på agendaen.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre. Vi tenker nytt, offensivt og langsiktig, for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden. Digitalisering og teknologiske løsninger er et stort satsningsområde i Gjensidige, der over 200 engasjerte og faglig sterke IT-hoder jobber for å sikre den beste kundeopplevelsen. Vi søker nå etter en leder med god teknologisk og forretningsmessig forståelse til en sentral lederstilling i Prosessutvikling. Du vil lede avdelingen Distribusjonsutvikling (Konsern) som har i oppgave å bidra til å realisere selskapets ambisiøse satsing på teknologi med fokus på våre digitale kundebetjeningsløsninger og beste praksis . Avdelingen skal sikre at vi utnytter innsikt om kundene og driver proaktiv distribusjonsutvikling av arbeidsmetoder og forenkle / re-designe prosesser som støtter opp under videreutvikling av sømløs multikanal distribusjon i hele Gjensidige konsernet. Du vil inngå i et faglig sterkt miljø der du får en bred kontaktflate i konsernet. Du vil få personal- og budsjettansvar for en viktig avdeling som har ansvar for å:videreutvikle og motivere dyktige kolleger som ønsker å gjøre en forskjell.utvikle våre digitale kundebetjeningsløsninger.styrke distribusjonskraften ved å implementere beste praksis i hele konsernet.lede og styre viktige utviklingsprosjekter og initiativer på konsernnivå.ha ansvaret for majoriteten av utviklingsprosjektene som berører konsernets distribusjonskraft og digitale frontløsninger.Vi ser etter en sterk teambygger med ledererfaring, enten med operativ erfaring fra kundefront eller fra utvikling i grensesnittet mellom forretning og teknologi. Riktig person er utviklingsorientert og initiativrik med god teknologi-forståelse og dokumenterte resultater fra tidligere stillinger. Du har genuin teknisk interesse og kjennskap til digitale frontløsninger benyttet innen finansbransjen er en fordel, men ikke et krav. Aktuelle søkere har høyere utdanning på Masternivå, fortrinnsvis innen teknologi eller økonomi og med 5-10 års ledererfaring fra relevante funksjoner i en kunnskapsbedrift. Vi forutsetter at du har gode engelskkunnskaper, kommuniserer og samarbeider godt, og evne til å skape tillit. Du er planmessig, analytisk og har evne til å prioritere tydelig ut fra forretningsmessige behov. Vi tilbyr deg:En spennende lederjobb innenfor strategisk satsningsområde under rask utviklingEn virksomhet som virkelig satserEn bransje som er langt mer spennende enn du trorEt trivelig, dynamisk og kompetent arbeidsmiljø i et solid, fremgangsrikt selskapKonkurransedyktige betingelser, gode personalordninger og karrieremuligheterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio, samt bedriftslagArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Intervjuer vil skje fortløpende. Spørsmål om stillingen kan rettes til direktør Prosessutvikling Marius Kongsgården, Mobil 992 30 090 eller leder Kundeferd, Thomas Liseth, Mobil 482 75 669. Alle henvendelser behandles konfidensielt. *Søknadsfrist: 03.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
Gjensidige har i løpet av de siste årene tatt steget til topps i det norske forsikringsmarkedet. Vi har ambisiøse mål om å forbli i toppen og som kunderådgiver i Gjensidige innebærer dette spennende utfordringer og mange muligheter i Norges største forsikringsselskap. I en bransje preget av sterk konkurranse søker vi deg som har erfaring fra bank og forsikringsbransjen, vil være del av et vinnerlag, trigges av å nå mål, liker å levere det lille ekstra og som ønsker å bidra til at Gjensidige fortsetter å være ledende i forsikringsbransjen. Arbeidsoppgaver : Som kunderådgiver i Gjensidige jobber du med rådgivning innen privatsegmentet i Norge. Ditt oppdrag er å finne rett forsikringsløsning for potensielle og eksisterende kunder og sørge for at kundene har fått den informasjonen og rådgivningen som skaper trygghet. Du vil få en grundig opplæring innen forsikringsfaget, rådgivning og salg, slik at du kan opptre som selskapets ansikt utad. Stillingen innebærer høy grad av selvstendighet og ansvar. Egenskaper og bakgrunn: Du må trives i en hektisk arbeidshverdag, og du må kunne jobbe målrettet og strukturert. Vi forutsetter og at du har en utpreget serviceinnstilling og har gode kommunikasjonsferdigheter - både skriftlig og muntlig. Da forsikringsbransjen stadig er i endring er det og viktig at du er positiv og endringsvillig. Du må være ambisiøs og målbevisst, med ønske om en karriere innen finans- og forsikringsbransjen. Du motiveres av å skape resultater. Du har høyere utdanning på Bachelor nivå. Gjennomført og bestått GOS er en fordel. Hva kan vi tilby? Gjensidige Forsikring er et fantastisk sted å bygge en karriere. Du vil jobbe i et miljø med stor kompetanse innen forsikring og rådgivning. Vi er interessert i å finne, bygge og beholde talenter og er opptatt av intern rekruttering, Med kontorer i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum har Gjensidige mange mulige karriereveier å gå for deg som ønsker det. I tillegg tilbyr vi: -Gode forsikringsordninger. -Moderne lokaler sentralt i Bergen. -Et stimulerende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø. -Konkurransedyktig lønn Arbeidstid: Skiftordning - inkludert lørdager Arbeidssted; Bergen Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til salgsledere ved kundesenteretSøknadsfrist: 05.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: BergenBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 5035 BERGEN
Snarest Bergen
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I alle disse 200 årene har vi stadig forbedret oss, og nå står digitalisering høyt på agendaen. I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre. Vi tenker nytt, offensivt og langsiktig, for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden. Digitalisering og teknologiske løsninger er et stort satsningsområde i Gjensidige, der over 200 engasjerte og faglig sterke IT-hoder jobber for å sikre den beste kundeopplevelsen. Digitalisering og prosesseffektivisering er to sentrale virkemidler for å sikre Gjensidiges fremtidige konkurranseevne. Det er derfor opprettet en enhet, Prosessutvikling , med ansvar for å forenkle og forbedre konsernet gjennom innovativ bruk av teknologi, arbeidsmetoder og forenkling/re-designing av prosesser. Enheten jobber på tvers av hele konsernet - alle forretningsområder og geografier, og består av 23 kollegaer med høye ambisjoner på Gjensidige sine vegne. Til denne enheten søker vi nå etter en Analytiker innen fagområdet Prosessautomatisering . Om Prosessautomatisering Vårt ansvarsområde er å videreutvikle Gjensidige gjennom å utnytte automatiseringspotensialet som ligger i eksisterende og nye teknologier. Vi jobber som prosjektleder tett med divisjonene og teknologimiljøene i Gjensidige for å identifisere, prioritere og implementere automatiseringsløsninger. Om stillingen Du vil, gjennom å lede initiativ og prosjekter, kartlegge og analysere forretningsprosesser for å identifisere og vurdere forbedringspotensialer. Du vil ha en sentral rolle i å sikre at Gjensidige adresserer utfordringer og forbedringspotensial med de rette tiltakene og utnytter egnede teknologier og verktøy. Videre vil du ha ansvar for å drive forbedringsarbeid gjennom justering og re-design av forretningsprosesser for å muliggjøre automatisering. Prosjektene og initiativene du får ansvar for vil gå på tvers av konsernet og geografi. Vi forventer at du blir en aktiv samarbeidspartner for forretningsdivisjonene og teknologimiljøene, og at dere sammen skaper tydelig forretningsverdi gjennom forbedringsprosjekter, optimalisering, effektivisering og anvendelse av nye og eksisterende teknologier. Teamets og din hovedoppgave er å forstå og adressere de viktigste potensialene ved å utnytte riktig teknologi, samt understøtte sikker og effektiv drift i hele Gjensidige-konsernet. Identifisering og implementering av beste praksis på tvers av divisjoner, segmenter og land, er et viktig fokusområde for teamet. Du vil få en unik mulighet til å være med å påvirke retningen for konsernet, og realisere mulighetene som ligger i den digitale revolusjonen som finans- og forsikringsbransjen er inne i. Om degVi søker kandidater med:Erfaring med prosessanalyse- og kartlegging samt prosessforbedring- og optimaliseringErfaring med utforming av business case, og beregninger av effekten av forbedringstiltakGod teknisk innsikt og som liker å jobbe i grenseflaten mellom teknologi og forretningØkonomisk eller teknisk utdannelse på bachelor- eller masternivåGjerne erfaring fra konsulentbransjen, finanssektoren eller annen relevant bransjeVi oppfordrer spesielt kandidater med over 2 års erfaring fra arbeid med prosessanalyse og kartleggingsmetodikk innen større virksomheter til å søke. Du vil ha gode forutsetninger for å lykkes hos oss hvis du:Er analytiskEr nysgjerrig og nytenkendeEr flink til å samarbeide med og utfordre ulike typer menneskerHar gode kommunikasjonsevnerTar initiativ og har gjennomføringskraftHar sterk interesse for teknologi og automatiseringDu er ikke redd for å tenke nytt og ta satsVil tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserEn bransje som er langt mer spennende enn du trorKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode rabatterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagSommertidArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss. Bli med på vår spennende digitale reise. *Søknadsfrist: 07.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I alle disse 200 årene har vi stadig forbedret oss, og nå står digitalisering høyt på agendaen. I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre. Vi tenker nytt, offensivt og langsiktig, for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden. Digitalisering og prosesseffektivisering er to sentrale virkemidler for å sikre Gjensidiges fremtidige konkurranseevne. Det er derfor opprettet en enhet, Prosessutvikling , med ansvar for å forenkle og forbedre konsernet gjennom innovativ bruk av teknologi, arbeidsmetoder og forenkling/re-designing av prosesser. Enheten jobber på tvers av hele konsernet - alle forretningsområder og geografier, og består av 23 kollegaer med høye ambisjoner på Gjensidige sine vegne. Til denne enheten søker vi nå en forretningsutvikler med prosjektlederansvar med interesse for nyere teknologi og innovasjon, som kan bidra til at Gjensidige når sine mål innenfor digitalisering og prosesseffektivisering. Om stillingen Som prosjektleder og forretningsutvikler i Prosessutvikling skal du utforske, pilotere og implementere ny teknologi, samt forstå hvilke utfordringer og muligheter som ligger i forretning med hensyn til bruk av dette. Du vil få ansvar for å vurdere, prioritere og lede initiativer og prosjekter på tvers av konsernet og geografi. Vi forventer at du blir en aktiv samarbeidspartner for forretningsdivisjonene og teknologimiljøene, og at dere sammen skaper tydelig forretningsverdi gjennom forbedringsprosjekter, optimalisering, effektivisering og anvendelse av ny teknologi. Den aktuelle stillingen innebærer en unik mulighet til å være med å påvirke retningen for konsernet, og realisere mulighetene som ligger i den digitale revolusjonen som finans- og forsikringsbransjen er inne i. Om degVi søker kandidater med:Erfaring som prosjektleder, som har jobbet med innovasjon og ny teknologiErfaring med utforming av business case, og effektberegningen av forbedringstiltakeneGod teknisk innsikt og som liker å jobbe i grenseflaten mellom teknologi og forretningØkonomisk eller teknisk utdannelse på masternivåGjerne erfaring fra konsulentbransjen, finanssektoren eller annen relevant bransjeInteresse for kunstig intelligens og annen ny teknologiDu vil ha gode forutsetninger for å lykkes hos oss hvis du:Er analytiskEr nysgjerrig og ambisiøsEr flink til å samarbeide og utfordre ulike typer mennesker på en god måteHar gode kommunikasjonsevnerTar initiativ og har gjennomføringskraftHar stor interesse for/erfaring med tekniske løsningerSer muligheter i problemstillinger forretning har og klarer å knytte disse til mulige løsninger ny teknologi girIkke er redd for å ta sats og tenke nyttVil tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserEn bransje som er langt mer spennende enn du trorKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode rabatterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagSommertidArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss. Bli med på vår spennende digitale reise! *Søknadsfrist: 07.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I alle disse 200 årene har vi stadig forbedret oss, og nå står digitalisering høyt på agendaen. I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre. Vi tenker nytt, offensivt og langsiktig, for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden. Digitalisering og teknologiske løsninger er et stort satsningsområde i Gjensidige, der over 200 engasjerte og faglig sterke IT-hoder jobber for å sikre den beste kundeopplevelsen. Stillingene hører inn under enheten Distribusjonsutvikling som er en del av teknologi- og utviklingsmiljøet i Gjensidige. I samarbeid med forretningsdivisjonene og konsernstabene skal Distribusjonsutvikling bidra til å realisere Gjensidiges konsernstrategi og ambisiøse lønnsomhetsmål. Om stillingen: Rollen som forretningsutvikler med fagansvar skal videreutvikle og forvalte våre prosesser og verktøy på konsernnivå for optimal bemanningsplanlegging og bemanningsstyring. Du vil inngå i et faglig sterkt miljø der du i tett samarbeid med ledere og trafikkstyrer lokalisert i forretningsdivisjonene vil lede, støtte og delta i utviklingsprosjekter samt analysere, tolke og se datafangst opp mot drift og deretter implementere beste praksis i hele konsernet. I tillegg vil du være en viktig samarbeidspartner for divisjonene i arbeidet med å skape bedre kundeopplevelser og tydelig forretningsverdi. Om deg: Vi søker deg som har økonomisk og/eller teknisk utdannelse på bachelor eller masternivå. Du har noen års erfaring fra salg og eller senterdrift, gjerne kombinert med erfaring fra tilsvarende rolle i et større konsern. Du har god kunnskap og interesse for hvordan teknologi kan bidra til å forbedre forretningsprosesser. Dine solide analytiske evner, evner til å samarbeide, gode kommunikasjonsferdigheter samt nytenkende stil bidrar til at du vil lykkes og trives i rollen. Du er heller ikke redd for å tenke nytt og ta sats. Vi tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserEn bransje som er langt mer spennende enn du trorKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode rabatterGode utviklingsmuligheter med læringsarenaerFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagSommertidArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss. Bli med på vår spennende digitale reise!Søknadsfrist: 10.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I alle disse 200 årene har vi stadig forbedret oss, og nå står digitalisering høyest på agendaen. Vil du være med på å skape de beste digitale kundeopplevelsene i forsikringsmarkedet? I dag bruker vi alt fra bildegjenkjenning ved skadeoppgjør til automatisering av kundedialogen. Men hvor går ferden videre? Blir du med på laget, kan du være med på å påvirke retningen. Digitalisering og teknologiske løsninger er et stort satsningsområde i Gjensidige, der over 200 IT-hoder jobber hver dag for å sikre den beste kundeopplevelsen. Hvis du på lik linje som oss ønsker å optimalisere og utvikle digitale løsninger kan Gjensidige være noe for deg. Dagens teknologi gir store muligheter for hva vi skal skape fremover. Hjelp oss med å finne og lage disse løsningene! For at Gjensidige skal nå sine mål om å skape de beste digitale kundeopplevelsene ønsker vi å bygge et sterkt in-house fagmiljø. Vi er derfor på jakt etter flere dyktige utviklere, samt tech leads og arkitekter, som brenner for å lage de mest brukervennlige løsningene på alle våre fagområder. Du er enten nyutdannet eller erfaren og har fokus på høy kvalitet. Vi skriver i dag JavaScript applikasjoner med bruk av React og AngularJS organisert i en Enonic CMS struktur. I frontend-økosystemet finner du blant annet Node.js, Redux og npm. Vi er på vei over til en tjenesteplattform basert på microtjenester der vi skriver REST tjenester i Java 8 og Kotlin med bruk av Spring Boot. Da vi er opptatt av at vi bruker de teknologiene som egner seg best følger vi med på tekniske trender og gir rom for å prøve de ut. Vi styrker også vårt fagmiljø innen DevOps og kontinuerlig leveranse. Her bruker vi verktøy som Jenkins, Nexus, Git/Bitbucket, SonarQube, Elastic Stack etc. Vi jobber med å komme over på en containerbasert skyarkitektur med bruk av Azure og AWS. Du vil jobbe i tverrfaglige produktteam eller prosjekter sammen med dyktige og hjelpsomme kollegaer og være med på å sette retningen for fremtidens forsikringsløsninger. Gjensidige er på en spennende digital reise der vi ønsker å bli enda bedre på å jobbe smidig med kontinuerlig leveranser i en skyarkitektur. Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss. Vi ser helst at du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk. For å hjelpe oss å vurdere deg, send oss gjerne:MotivasjonsbrevCV eller link til LinkedIn profilen dinKarakterutskrift dersom du er nyutdannet (mindre enn to års erfaring)Noe som forteller noe om deg som utvikler; prosjekter på Github, presentasjoner du har holdt eller link til noe annet du er stolt avVi tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserEn bransje som er langt mer spennende enn du trorKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode rabatterGode utviklingsmuligheter med læringsarenaer og mulighet for å delta på konferanserFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagSommertidArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Bli med på vår spennende digitale reise. Gå inn på vår hjemmeside, finn ledige stillinger og søk på en aktuell stilling der. *Søknadsfrist: 20.10.2018Arbeidsgiver: GjensidigeSted: OsloBransjer: Bank, finans og forsikring Adresse: 0191 OSLO
Snarest Oslo

Ta en titt på våre Internships! Internship

Vi tilrettelegger for at du som student kan skaffe deg relevant arbeidserfaring, og samtidig få en unik forståelse for hva du har i vente etter endte studier - og det selvfølgelig med lønn!  Vi gir deg fortsettelsen! Et internship hos oss vil gi deg bedre innsikt i bransjen og kulturen vår, og ikke minst mulighet til å følge oppgavene dine fra start til slutt. Vi legger vekt på høy fleksibilitet, slik at jobben du gjør hos oss ikke går utover prestasjonene dine på skolen. Bli intern Søknadsfristene for internships for studieåret 2018/2019 er nå utgått. Følg med på våre hjemmesider for frister neste år!
Antall interns
15
Sted
Oslo
Les mer

Rekrutteringskalender

  • SEP 30
    2018
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 01
    2018
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Interessert i denne arbeidsgiveren?

Bildegalleri

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Filmer

I Gjensidige engasjerer vi oss i livet til kundene våre. Vi tenker nytt, offensivt og langsiktig, for at folk skal være best mulig forberedt på fremtiden. I løpet av Gjensidige-karrieren tar du små og store skritt for å lære mer og prestere enda bedre – hver eneste dag. Slik at du kan spille en viktig rolle for oss, kundene våre og for samfunnet. Nå så langt du vil Våre medarbeidere har spennende karriere- og utviklingsmuligheter og gode ordninger. Les mer om å jobbe i Gjensidige: http://www.gjensidige.no/jobb

Fakta om Gjensidige

Adresse

Gjensidige ASA
Schweigaards gate 21
0191 Oslo