Telefon- og nettbank
Rådgivere Salg og Kundeveiledere Kundeservice
Er DU vår nye medarbeider?
DnBNOR; Divisjon Telefon- og nettbank, Seksjon Kundeservice, avdeling forsikring er distributør av forsikringsproduktene som tilbys våre kunder i personmarkedet til DnB NOR, Postbanken samt 10 akademikerforeninger gjennom høy tilgjengelighet. Vår leverandør er DnB NOR Skadeforsikring AS. Kommunikasjonen foregår hovedsaklig på telefon og via WEB. Avdelingen består i dag av dyktige veiledere og rådgivere, og hverdagen er preget av stor faglig bredde og høyt tempo. Vår åpningstid er 8-20 mandag til fredag.
Forsikring er et satsningsområde i "Hele Norges Bank". Vil du være med å påvirke hvordan vi i fremtiden skal jobbe til det beste for kunden?
Vi trenger gode medarbeidere både innen salg og kundeservice, deltid og heltid.
Høres dette spennende ut? Ta kontakt med oss.
Arbeidsoppgaver:
Salg:
- Breddesalg av skade- og gruppelivsforsikringer over telefon
- Rådgivning for å dekke kundens behov
- Oppfølging av eksistrenede avtaler, tilbud og kunder
Kundeservice:
- Være pådriver for økt selvbetjening
- Besvare og utføre endringer på kundehenvendelser på tlf. og i e-kanaler
- Bidra til god kundeopplevelse gjennom henvisning til rådgiver med spesialkompetanse eller riktig kanal/samarbeidspartner, i henhold til kundens behov
- Være tilgjengelig og besvare kundehenvendelser
Felles skal vi yte god service. En god kundeopplevelse – hver gang!
Nødvendige kvalifikasjoner og egenskaper:
- Minimum ett års høyere utdannelse utover videregående skole eller forsikringsakademiet/eller deler av dette
- Yrkeserfaring og/eller salg og rådgivning/kundebehandling innen et serviceyrke er en fordel
- God kommunikasjonsevne både muntlig og skriftlig
- Positiv innstilling til høyt arbeidstempo og ulike endringer
Vi kan tilby:
- Godt og inspirerende arbeidsmiljø
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- Forutsigbar skiftordning med god kompensasjon
- Gode utviklingsmuligheter
- Lønn etter avtale