Vi søker entusiastiske og initiativrike medarbeidere som vil være med å videreutvikle Norges beste Kundesenter.
DNB Kundesenter betjener bankens privatkunder på telefon og chat. Vi yter service og salg innen bankens produkter/tjenester. Våre konkurransefortrinn er høy tilgjengelighet og kompetente medarbeidere. Vårt mål er å gi våre kunder førsteklasses opplevelse!
Vi søker deg som har flere års erfaring med kunderådgivning innen finansiering, sparing, forsikring og dagligbank.
Vi trenger deg som gir det lille ekstra for våre kunder!
- Du vil være en av våre viktigste medarbeidere i kunsten å møte kunden på en god og profesjonell måte
- Du er entusiastisk, vennlig og imøtekommende og trives i et hektisk miljø
- Du har utdanning på høyskolenivå og en utpreget serviceholdning
Vi tilbyr deg
- Et arbeidsmiljø preget av godt humør og stort engasjement
- Motiverte og kompetente kollegaer
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Profesjonell opplæring til stillingen, og DNBs produkter og tjenester
Tror du at dette er jobben for deg, vil vi gjerne ha deg med på laget til det beste kundesenteret i Norge!
Vi har åpent hele døgnet, men søker nå medarbeidere som kan jobbe dag og kveld og noen helger.
Fylke:Sør-Trøndelag
Jobbtype:Fast
Heltid/Deltid:Heltid
Arbeidstid:Dag
Søknadsfrist:07.09.2014
Arbeidssted:Trondheim
Kontaktpersoner: Marius Høeg mob: 950 74 009, Per Morten Skarholt mob: 915 26 766
Fullstendig utlysningstekst og søknad.Bakgrunnsjekk: DNB foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnsjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.