Sekretær 100 % vikariat ved Servicetorget
Servicetorget er kommunens ansikt utad og et viktig sted for dialog mellom kommune og innbygger. Servicetorget er bemannet av servicekonsulenter med svært varierte oppgaver. Ansatte i Servicetorget har spisskompetanse på kundebehandling og service, og ekspederer innbyggere som ringer til kommunen, som kommer innom rådhuset, eller som kontakter oss via chat, internett eller e-post. Servicetorget jobber med over 350 ulike tjenester/oppgaver.
Servicetorget er bemannet av generalister. Det betyr at alle ansatte skal kunne svare på spørsmål om hele kommunens tjenestetilbud. I tillegg er vi kommunens førstelinje/sentralbord. Konsulentene har ekstra ansvar for ulike virksomheter og tjenesteområder. Fredrikstad samarbeider også med Hvaler kommune om deres servicetorg og søkere bør kunne jobbe begge steder.
Servicetorget trenger en sekretær i 100 % vikariat i 6 mnd fra 8.2.2016. Vikariatet i Servicetorget innebærer å ha sentralbordfunksjon og utføre enkle og varierte serviceoppgaver på telefon og i ekspedisjon.
Kvalifikasjonskrav
- Bred kunnskap om offentlige tjenester
- Erfaring fra kundebehandling, veiledning av publikum og servicetorgarbeid. Vi vil spesielt vektlegge erfaring fra sentralbord
- Mye erfaring med pc som arbeidsverktøy. Vi trenger at du er meget datakyndig, rask, og kan mestre mange datasystemer samtidig.
- Det legges stor vekt på personlig egnethet
Personlige egenskaper
- Naturlig serviceinnstilt og profesjonell
- God til å kommunisere med alle type mennesker, evne til å skape gode relasjoner og til å finne ut hva hendelsen gjelder
- Positiv, blid, løsningsorientert, endringsvillig og fleksibel
Vi kan tilby
- Mulighet for å tilegne deg kompetanse på service og kundebehandling
- Teamarbeid
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Lønnsopplysninger
Stillingen lønnes som sekretær i stillingskode 6863, internkode 2551, lønnssats ved full stilling kr 319.000 - kr 386.900 avhengig av ansiennitet.
Søknad sendes
Fredrikstad kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Gå inn påwww.fredrikstad.kommune.nounder stillingsanonser/kunngjøringer. Dersom du er intern søker kan du gå inn på FREKIT, Enterprise personalia, velg fanen Hjem og trykk på ledige stillinger.
Spørsmål om innlogging/søknadsprosess rettes til Charlotte Høyum, tlf.: 69 30 62 43 eller
e-post:chac@fredrikstad.kommune.no.
Offentlighet
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentlighet. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes (Offentlighetsloven § 25). Det vil gå frem av den offentlige søkerlista hvor mange søkere det har vært til stillingen og hvilket kjønn de har.
Stillingtype: Vikar
Kontakter:
Ingrid Trømborg, kommunikasjons- og servicesjef,intg@fredrikstad.kommune.no, Mobil: 99 55 21 55, Arbeid: 69 30 62 75
Kari Ringstad, avdelingsleder,kari@Fredrikstad.kommune.no, Mobil: 91 32 82 94, Arbeid: 69 30 60 06
For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Adresse: 1602 FREDRIKSTAD