Bergen Kommune
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Bergen Kommune
Registrer deg i CV-database
Bergen kommuneer den største arbeidsgiveren i Hordaland med rundt 17.000 ansatte. Kommunen er en viktig samfunnsaktør og våre ansatte yter tjenester som har stor betydning for bergenserne i hverdagen. Kompetent, åpen, pålitelig og samfunnsengasjert er verdiene vi jobber etter.

Bergen kommunejobber for likestilling og inkludering og vi ønsker arbeidsplasser med like stort mangfold som det er blant innbyggerne i kommunen. Vi ønsker ansatte med innvandrerbakgrunn på alle nivåer i organisasjonen og vi arbeider aktivt for å rekruttere flere medarbeidere med nedsatt funksjonsevne. Kvinner oppfordres til å søke ledende stillinger og stillinger innen teknisk sektor. Menn oppfordres til å søke stillinger innen helse- og oppvekstsektoren.

Alle søkere til ledig stilling i Bergen kommune må registrere CV og sende søknad elektronisk.
Teknisk konsulent - Etat for boligforvaltning (ref.nr. 3243215681)
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Teknisk konsulent - Etat for boligforvaltning

Etat for boligforvaltning har ansvar for forvaltning , drift og vedlikehold av Bergen kommunes 5300 kommunale utleieboliger. Etaten har 45 ansatte og flytter til nye lokaler sentralt i Bergen i løpet av året.
Vi søker etter teknisk konsulent som primært skal arbeide med inspeksjon av leiligheter og bestilling av nødvendige vedlikeholdsoppgaver i forbindelse med ut- og innflytting.

Arbeidsoppgaver

  • Inspisere leiligheter i forbindelse med leietagerskifte, og vurdere nødvendige vedlikeholds- og oppgraderingsbehov i forbindelse med ut- og innflytting. Beskrive og bestille arbeider.
  • Utarbeide konkurransegrunnlag for mindre prosjekter.
  • Oppfølging av leverandører og fakturabehandling.
  • Delta i drift- og vedlikeholdsavdelingens øvrige administrative oppgaver innenfor løpende vedlikehold og mindre prosjekter.
  • Delta i vaktordning.

Kvalifikasjoner
  • Teknisk fagskole eller relevant fagbrev for stillingens oppgaver.
  • Dokumentert erfaring med gjennomføring av mindre prosjekter.
  • Meget komfortabel med bruk av relevant dataverktøy.
  • Sertifikat for bil.

Utdanningsretning
  • Bygg og anlegg

Utdanningsnivå
  • Fagskole / Fagbrev

Personlige egenskaper
  • God vurderingsevne, selvdreven, strukturert og pålitelig er viktige egenskaper for å kunne gjøre en god jobb i denne stillingen.
  • Godt humør er heller ingen ulempe.

Språk
  • Norsk

Vi tilbyr
  • Lønn 368.000 - 434.000 .
  • God pensjonsordning.
  • Gode muligheter for faglig oppdatering.


Arbeidssted:
Kaigaten 4, 5020 Bergen

Kontaktinfo:
Trond Karlsen, Økonomi og personalsjef, 908 93 024,Trond.Karlsen@bergen.kommune.no
Sverre Seth, Vedlikeholdssjef, 481 70 501,Sverre.Seth@bergen.kommune.no

Nøkkelinformasjon:
Annonsør: Bergen kommune
Ref. nr.: 3243215681
Fast
Antall stillinger: 1
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]



Adresse: 5020 BERGEN


Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/757459
Søknadsfrist : 20.11.2016

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse Bergen