Ecura Hjemmetjenester og BPA er en del av Ecura- konsernet, som fra starten i 2016 har etablert seg som en landsdekkende leverandør av tjenester innen helse og omsorg. Med satsing på kvalitet, kompetanse og innovasjon leverer vi tjenester innen bo og habiliteringstjenester, rus og psykiatri, Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA), hjemmetjenester og formidling av helsebemanning.
Brukerstyrt Personlig Assistanse er en viktig del av Ecuras tjenestetilbud.
Vi leverer landsdekkende tjenester både gjennom den offentlige brukervalgs ordningen og til det private markedet. Vi er opptatt av forutsigbarhet, trygghet og stabilitet i hverdagen for våre tjenestemottakere. Med kompetanse og fagkunnskap legger vi grunnlag for et godt samarbeid med vedtakseierne og deres pårørende.
Ecura BPA har ansatte med høy kompetanse og lang erfaring, og nå trenger vi to nye BPA-rådgivere i 100% stilling til vårt helsefaglige team i Moss eller Oslo. Kanskje er det deg?
Rollen som BPA-rådgiver er en viktig nøkkelstilling i vår organisasjon. Den innebærer utstrakt kontakt med våre kunder og direkte kontakt med virksomhetens oppdragsgivere. Som BPA-rådgiver har du ansvar for igangsetting av nye BPA-ordninger, samt ansvar for kontinuerlig oppfølging av nye og eksisterende kunder. Stillingen passer for deg som liker å tilrettelegge, jobbe proaktivt, løse ulike typer utfordringer, ta ansvar, vise lederskap og følge opp slik at kundene får den avtalte tjeneste og service.
Stillingene innebærer ansvar for ordninger med helsefaglig kompetanse, og det er en fordel om du er sykepleier eller vernepleier. Det er også ønskelig om du har kunnskap om vedtak etter KHOL kap.9.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Hovedkontakt for helsefaglige ordninger
- Rekruttering av assistenter (i samarbeid med kunden)
- Igangsetting av nye ordninger, hvilket inkluderer opplæring av nye kunder og hans/hennes assistenter.
- Oppfølging av arbeidsgiveransvaret for assistentene.
- Samarbeid med ulike tverrfaglige instanser som bydeler/kommuner, sykehus, rehabilitering, etc.
- Jevnlig oppfølging av den enkelte BPA-ordning (kunde og assistenter)
- Kontakt med oppdragsgiver, være bindeledd mellom kommuner og virksomheten
- Diverse administrative oppgaver knyttet til hovedoppgavene, inkl. rapportering til oppdragsgivere
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning på høyskolenivå- fortrinnsvis som sykepleier/ vernepleier. Annen helsefaglig kompetanse kan også vurderes
- Kunnskap om relevant lovverk, spesielt arbeidstidsbestemmelsene
- Erfaring med vedtak etter KHOL kap.9
- God fremstillings- og kommunikasjonsevne
- Norskkunnskaper, - flytende muntlig og skriftlig
- Mestrer word, excel og powerpoint
Personlige egenskaper:
- Utadvendt og trygg som person, liker å jobbe med ulike typer mennesker
- Stor arbeidskapasitet og evner å arbeide strukturert og kvalitetsbevisst
- Løsningsorientert og evner å arbeide selvstendig
- Evner å ta eierskap og jobbe proaktivt
- Kundefokus, følger opp og avslutter henvendelser/oppgaver
- Serviceinnstilt, men samtidig tydelig på hva som gjelder
- Positiv og fleksibel
Vi tilbyr utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø i nye, hyggelige kontorlokaler. Arbeidssted er BPA-kontoret i Moss, eller Oslo. Fleksibel arbeidstid, konkurransedyktig lønn og forsikringsordninger. Karriere- og utviklingsmuligheter i en organisasjon i sterk vekst.
Har du spørsmål, så ta gjerne kontakt! Søknader vurderes fortløpende. Vi ser frem til å høre fra deg!
Adresse: Oslo