Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Norsk Gjenvinning avdeling Kristiansand søker dyktig kundekoordinatortil vårt kundesenter på Mjåvann. Vi søker deg som har sterkt kundefokus, tar eierskap og ansvar, og kan tenke deg en rolle innen kundebehandling. Du vil håndtere varierte henvendelser fra både privat- og bedriftskunder og få god innsikt i selskapets prosesser.. Arbeidstiden er mandag til fredag kl. 07-15 eller 08-16.
Arbeidsoppgaver:
Kundebehandling og veiledning av innkommende henvendelser på telefon, mail og chat
Håndtere bestillinger fra både eksisterende og nye kunder
Registrering av nye kunder og vedlikeholde kundedata
Mersalg av tjenester og produkter
Kommunisere og samarbeide med øvrige avdelinger som salg, kjørekontor, fakturaavdelingen, etc.
Forefallende oppgaver som faller inn under stillingen
Kompetanse:
Fullført videregående utdannelse
Gjerne erfaring fra kundebehandling på telefon og mail
Erfaring med salg er en fordel
Komfortabel med telefon som arbeidsverktøy
Gode datakunnskaper
Kjennskap til SAP er en fordel
Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Være en god ambassadør og ansikt utad for Norsk Gjenvinning
Personlige egenskaper:
Godt humør og imøtekommende
Proaktiv lagspiller
Engasjert og tydelig
Systematisk, strukturert og effektiv
Ansvarlig
Vi tilbyr:
Være en del av Norges fremste miljøbedrift hvor bærekraft er fokus
Grundig opplæring med innsikt i selskapets prosedyrer
Gode kolleger og et inkluderende arbeidsmiljø
Fast ansettelse i 100 % stilling og ryddig ansettelsesforhold
Konkurransedyktig lønn og bonusordning
Faglig og personlig utvikling
Søknadsfrist er snarest, og senest 15.08.2022 -- søknader vil bli vurdert fortløpende.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.