<  
>  

Summer Internship

Summer Internship for students with a genuine interest in and passion for financial markets
Stillingstype
Antall interns
5 (varierer)
Sted
Bransje
Utdanningsnivå
Bachelorgrad eller tilsvarende
Erfaringsnivå
0-1 år arbeidserfaring
Om internshipet

As a summer intern in Nordea Markets, you will get to work side by side with Norway's leading people within the finance industry.

We will offer you professional development through your daily work. You will attend our summer school, giving you a unique opportunity to meet the different departments of Markets. You will have the opportunity to establish valuable contacts through professional and social interaction with Nordea Markets employees and other ambitious and dedicated students.

Nordic and International

Nordea is the largest financial services group in Northern Europe with the widest network in the Nordic and Baltic Sea region. Our vision is to be a Great European bank, acknowledged for its people, creating superior value for customers. We offer challenging opportunities for our people to grow and perform and team up to fulfil our "making it possible" mission.

Solid academic results, drive and enthusiasm

To maintain our position as market leader, Nordea needs highly qualified people who share our aspirations and our philosophy and have a talent for the industry. You must have completed the equivalent of a bachelor's degree by the summer, and we expect you to meet the following criteria: Solid academic results, strong analytical skills, high ethical standards and strong interpersonal and communication skills.

Additionally, you thrive in a fast-paced and sometimes direct environment and work well both independently and in collaboration with others. You speak a Scandinavian language and also have good knowledge of English.

Relaterte stillingsannonser
Vi har ingen registrerte utlysninger. Du kan abonnere på nye utlysninger og bli varslet når disse publiseres.
Andre ledige stillinger hos Nordea
logo
Wealth Adviser - Nordea Oslo Sentrum-Romerike
Job ID: 12344Nordeas beste kunder trenger bransjens dyktigste rådgivere. Vi ser etter deg som har lyst på en offensiv og ansvarsfull stilling i en bank som tar mål av seg til å sette ny bransjestandard i kundetilfredshet.Hos oss får du muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig på verdens beste arbeidsplass.Vi ansetter nå til to forskjellige stillinger innenfor Nordeas Premium-segmentStilling 1: Premium-rådgiver med total-ansvar for lån, sparing og forsikringStilling 2: Premium-rådgiver med hovedfokus på sparingVennligst spesifiser om én eller begge stillingene er av interesseOm denne mulighetenDu vil bli en del av vårt Premium-Team hvor jobben består av å pleie din egen Premium kundeportefølje. Du vil få en stor grad av frihet, ansvar og tillit slik at du kan, basert på profesjonell rådgivning, hjelpe kundene nå sine mål. Du trives med å proaktivt selge bankens produkter basert på en relevant behovsavdekking.Vi ønsker bransjens mest fornøyde kunder og også de mest fornøyde medarbeiderne. Vår drømmekandidat kjenner seg derfor igjen i våre verdier: samarbeid, eierskap, engasjement og mot.Dette er en gylden mulighet til å bli med på Nordeas spennende reise.I Nordea jobber vi alltid for å tilby den beste rådgivningen på lån, forsikring og sparing, gjennom utstrakt bruk av personlige og digitale møter til våre kunder. Nordea er banken for deg som ønsker noe mer, og vi ønsker flere flinke folk på laget for å kunne tilby alt dette til enda flere kunder.Hos Nordea får duSjansen til å finne DIN plass i Nordens største FinanskonsernByens beste beliggenhet med utsikt rett ut mot Operaen, Oslofjorden og Bjørvika6 ukers ferie og fleksible kontor/ hjemmekontor løsninger.God pensjonsavtale og konkurransedyktige betingelserSupersosialt arbeidsmiljø hvor vi også jobber tett sammen med fine folk fra Privatmegleren og Gjensidige.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!Hvem er du?Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen så er du kanskje vår ny kollega:Tillitsskapende, løsningsorientert, rådgivende og profesjonellRaus og smilende og en sterk bidragsyter for et godt og utviklende arbeidsmiljøSkjønner at resultatene kommer gjennom mye og god kundekontakt.Trenger å se at arbeidet ditt gir resultaterHar en sterk egendrive og tar ansvar for egen aktivitet og budsjett.Liker å jobbe i team(s), og har en positiv holdning til en hverdag som stadig endrer seg.Sterkt fokusert på å hele tiden utvikle deg i takt med tidens, kundenes og bankens behov.Vi vil vektlegge:Interesse for digitale verktøy og nye måter å møte kunden på.Bachelorgrad/Mastergrad og/eller relevant arbeidserfaring.Bestått AFR autorisasjon er en forutsetningFlink med folk og god i kommunikasjonen med både kunder og kollegaerBestått kredittautorisasjon er en fordel, avhengig av type rolle. Om du ikke er kredittautorisert legges det til rette for gjennomføring.Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!Neste stegSend inn søknaden din senest 26/09/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Tron Tinderholt tron.tinderholt@nordea.no tlf +47 976 65 223 eller Fredrik Fjeld, mail fredrik.fjeld@nordea.com tlf +47 93403122I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Oslo
Frist 29.09.2022
Les mer
logo
(Key) Account Manager - Nordea Finance Equipment
Job ID: 12637Nordea Finance Equipment AS er en del av Nordea og er et selvstendig søsterselskap til Nordea Finance. Vi har en sterk lokal tilstedeværelse gjennom våre 21 kontorer i Norge, Sverige og Danmark. Vi har 360 dyktige medarbeidere, som alle jobber for å kunne tilby gode løsninger for våre kunder og samarbeidspartneres virksomhet.Avdeling Salg- og Forretningsutvikling Equipment er ansvarlig for å forvalte og utvikle eksisterende og nye leverandørsamarbeid i Nordea Finance. Vi søker nå en målrettet og engasjert medarbeider til vårt leverandørteam som jobber med leverandørsamarbeid innen High Tech. Stillingen inngår i en avdeling som består av 19 personer.Denne stillingen rapporterer til Head of Sales and Development, og du kommer til å inngå i et større salgsteam med en sterk salgskultur.Om stillingenI rollen som Account Manager/Key Account Manager vil du jobbe tett med våre samarbeidspartnere innen IT for å tilby finansiering til våre felles kunder.Du vil være ansvarlig for å forvalte og videreutvikle en portefølje av eksisterende samarbeidspartnere, der forståelse, serviceinnstilling, hurtige tilbakemeldinger, selvstendighet og relasjonsbygging er viktig.Du vil også jobbe aktivt med å prospektere nye samarbeidspartnere. Kundegruppene er varierte, og du vil jobbe tett med både ledelsen og salgsteam hos våre samarbeidspartnere.Du vil være ansvarlig for å følge opp eget salgsbudsjett og du vil også delta i utvikling av nye produkter og annet relevant salgsarbeid i avdelingen. Våre samarbeidspartnere er landsdekkende, så det må påregnes noe reisevirksomhet.Hvem er du?Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Dette er våre kjerneverdier som viser vei for hvordan vi er på vårt beste, og er verdier vi ser for oss at du deler med oss.Ønskede kvalifikasjoner:Erfaring fra salg av finansiering til næringslivet er en fordelErfaring med B2B salg av løsninger eller tjenestesalg med større samarbeidspartnereDyktig på relasjonsbygging og har eierskap til sluttproduktetGode kommunikasjonsevnerHøyere økonomisk utdannelse er ønskelig, men kan kompenseres med relevant erfaringResultatorientertLagspillerFleksibel og endringsdyktigGode ferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftligVi er ute etter en person som har et godt driv og som trives med en stor grad av kundekontakt.Vi tilbyr:En spennende jobb i Norges og Nordens ledende finansieringsselskapEt godt og entusiastisk arbeidsmiljø med høy fagkompetanse og sterk prestasjonskulturKonkurransedyktig lønn og betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordningerGode personalordninger (treningstilbud og sosiale aktiviteter m.m.)Flotte og hyggelige lokaler sentralt på MajorstuenVi ønsker å ha de dyktigste og mest fornøyde medarbeiderne, og kan tilby et pulserende arbeidsmiljø med store muligheter for personlig og faglig utvikling. I tillegg har vi det gøy på jobben!Hvis du synes dette passer på deg?, så ta kontkat med oss!Neste stegVi vil gjerne ha søknaden din så fort som mulig og senest 30/09/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Andreas Buli Holmberg, andreas.holmberg@nordea.com tlf tel: +47 91170793.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Lysaker
Frist 30.09.2022
Les mer
logo
Relationship Manager - Client Executive, Business Banking Trondheim
Job ID: 12375Business Banking Region Nord består av fire ulike team på ca. 30 rådgivere og analytikere som betjener store og mellomstore bedriftskunder i Trøndelag og Nord Norge. Regionen er i vekst og vi styrker teamet som har ambisjon om ytterligere økt markedsandel.Client Executive Nord har ansvaret for regionens største og strategisk viktigste kundegrupper i næringslivsmarkedet. Teamet er satt sammen av fire rådgivere - to Client Executives og to Relationship Managers - som samarbeider tett for å sikre gode kundeopplevelser. Gjennom proaktiv rådgivning innenfor hele Nordeas tjenestespekter ønsker vi å fremstå som en strategisk samarbeidspartner for våre kunder og deres eiergrupperinger.Vi tilbyr følgende stillingVi søker nå en Relationship Manager (kunderådgiver) som ønsker å jobbe i et dedikert team med høy kompetanse og solid erfaring. Stillingen innebærer gode utviklingsmuligheter gjennom gradvis utvidet ansvar i et dynamisk miljø. Her er takhøyden stor og vi liker å spille hverandre gode.Vårt mål er at du som en viktig del av teamet skal bygge gode relasjoner til avdelingens kunder og fungere som en naturlig diskusjonspartner. Dette innebærer en strategisk kommunikasjonsform for å sikre vår overordnede målsetting om vekst og høy kundetilfredshetDine hovedoppgaver vil bestå av:Løpende kundedialog og deltagelse i kundemøterKredittanalyse og screening av nye forretningsmuligheter/caseBidrag til et godt samarbeid med interne fagmiljøer og produktleverandørerRapportering direkte til regionsjefArbeidssted vil være på Nordeas kontor i Trondheim.Dine kvalifikasjonerDu er kunde- og resultatorientert og en utmerket relasjonsbygger. Du liker å arbeide i team, og er profesjonell, tillitsskapende og utadvendt. Du er analytisk og kommuniserer flytende på både norsk og engelsk, muntlig som skriftlig. Å vise eierskap til dine mål, samt å ha en plan for å komme dit er en forutsetning. Du må kunne identifisere deg med Nordeas verdier som er; Ownership, Collaboration, Passion & Courage .Du har høyere utdannelse på siviløkonom-/masternivå eller tilsvarende. Yrkeserfaring innenfor finans/revisjon og/eller erfaring fra håndtering av kredittanalyse og finansiell risiko er en fordel, men ikke et krav.Vi er opptatt av at du skal utvikle deg videre hos oss og vil legge forholdene til rette for at du skal lykkes.Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!Neste stegSend inn søknaden din senest 30/09/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte regionsjef Bjørn Tilset +47 480 56 710, eller Client Executive Jostein Tuhus, tlf +47 907 39 173 eller Client Executive Trond Strøm Nilssen, tlf +47 482 85 549.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Trondheim
Frist 30.09.2022
Les mer
logo
Senior Business Developer - Strategy \& Business Development, Personal Banking Norway
Job ID:6113Vil du bli med på å skape innovative digitale løsninger for kundene i Nordens største bank? Har du lyst til å være med å utvikle våre produkter og tjenester slik at vi kan fortsette vår vekst i Norge? Da kan dette være det neste steget i karrieren din. Vi ser etter Senior Business Developers til strategi- og forretningsutviklingsavdelingen vår i Personal Banking Norge. Kundenes behov er i endring, og samtidig endres forventningene til oss som bank. Bankene blir utfordret som aldri før og det er en transformasjon med ny konkurranse fra fintechs, bigtechs og andre banker.Vi vet at kundene våre ønsker å løse mange ting selv digitalt, samtidig setter noen også pris på personlig rådgivning. Derfor utvikler vi våre tjenester slik at vi kan tilby det beste fra begge verdener. Vi trenger deg og dine ferdigheter, ideer og erfaring! Her vil du få mange muligheter til å utvikle deg og være med å skape verdi for kundene våre.Om denne mulighetenSom forretningsutvikler i Personal Banking i Norge vil du ha en innflytelsesrik stilling der du leder og implementerer strategiske prosjekter.Eksempler på tema du vil arbeid med:Sørge for at vi har relevante og konkurransedyktige produkter og kundetilbudOptimalisere kundereisene for bolig, sparing, dagligbank og forbrukslånAnalysere og bruke kunde- og forretningsdataUtvikle nye kundekonsepter og tilbudTeste og utvikle prototyperLage og følge opp business caseDu blir en del av et team på ca 30 kreative og flinke folk som sammen er med på å utvikle og drive endringsoppdrag i Nordea Norge! Arbeidsstedet er Oslo.Hvem er du?Vi ser etter deg som har gode analytiske evner, som kommuniserer godt med alle interessenter og er en relasjonsbygger som kan motivere andre til å samarbeide med deg og yte sitt beste. Vi tror du bør være strukturert, selvgående og resultatorientert og at du er kreativ og liker å eksperimentere med nye tanker og ideer. Er du dessuten opptatt av å øke kompetansen din og utvikle både deg selv og de rundt deg, er vi tett på!Har du også erfaring med noe av dette, er det et stort pluss for oss:Erfaring med samarbeid på tvers av organisasjonen (f.eks. salg, IT-utvikling, design, markedsføring, produktenheter og ledelse). Erfaring med agile metoder og arbeidsmåterDin erfaring og bakgrunn:Mastergrad i strategi, finans/økonomi, teknologi, analyse, markedsføring, ledelse, psykologi eller et annet relevant felt3-5+ års erfaring fra et eller flere av følgende tema: bedriftsrådgivning (Management Consulting), prosjektledelse, tjenestedesign, forretningsutvikling, endringsledelse eller produkteierskap/produktledelsePraktisk erfaring med både kvantitative og kvalitative metoder for å skape innsikt (f.eks. undersøkelser, intervjuer, utforming av prototyper)Solide kommunikasjonsferdigheter og behersker norsk og engelsk flytendeDet vi tilbyr:Mulighet til å bli med i et team med mange dyktige og kundeorienterte forretningsutviklereAnsvar for egne prosjekter og tett støtte fra team og nærmeste lederFleksibel arbeidstid6 uker betalt ferieKonkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordningerGunstige priser på flere produkter og tjenester gjennom personalbanken vår (f.eks. boliglån)Tilgang til et stort internt jobbmarked med gode muligheter for mobilitet over hele NordenTenker du at det meste av dette passer på deg - da kontakter du en av oss!Neste stegSend inn søknaden din senest 30/09/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Torstein Grytting, torstein.grytting@nordea.no, +47 95087607, eller Trond Inge Østbye trond.inge.ostbye@nordea.no, +47 91381314.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Oslo
Frist 30.09.2022
Les mer
logo
Kunderådgiver, Digital Outbound Sales, Oslo
Job ID: 12951Har du et ønske om å jobbe i et ungt og kreativt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer? Vi ser etter kunderådgivere som skal jobbe med utgående rådgivning gjennom datadrevne kundereiser.Hos Nordea vil du være i kontakt med både enkeltpersoner, familier, små oppstartsbedrifter, store selskaper og finansinstitusjoner. Du vil oppdage at valgene vi tar, enten de er små eller store, har vesentlig betydning. Vi trenger kvalifikasjonene dine, det sterke kundeengasjementet og den unike bakgrunnen din for å kunne tilby fremtidens bankløsninger. Hos oss vil du få mange muligheter til å utvikle deg og sette ditt preg på noe stort.Om denne mulighetenVelkommen til Digital Outbound Sales - teamet. Vi skaper verdi ved å være brennende engasjert i hver enkelt kundeopplevelse gjennom nysgjerrighet og problemløsning. Som kunderådgiver hos oss spiller du en viktig rolle i en stor bank som er i stadig utvikling, og du sørger for mange gode kundeopplevelser hver dag.Dine arbeidsoppgaver:Yte god rådgivning primært på telefonEngasjere seg i å finne gode løsninger for våre kunderInformere om bankens produkter og medvirke til økt bruk av bankens løsningerDu blir en del av et ungt og energisk miljø i skjæringspunktet mellom det digitale og det assisterte, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Arbeidsstedet er Oslo.Hvem er duSamarbeid. Eierskap. Lidenskap. Mot. Disse verdiene hjelper oss med å yte vårt aller beste - og som vi forventer at du også står for.Ønskede egenskaper:Være strukturert og nøyaktig i ditt arbeidKomfortabel med telefon som arbeidsverktøyKommuniserer tydelig og godt på norsk og engelskJobbe selvstendig og ta 100 % ansvar for egen aktivitet og budsjettBachelorgrad/Mastergrad og/eller relevant arbeidserfaringHvorfor Nordea:Varierte arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljøGode, interne utviklingsmuligheter i Nordens største bankEn av topp 5 mest bærekraftige banker i verden, og den eneste nordiske banken i rangeringen6 uker betalt ferie + 1 feriedag i julegave fra bankenSvært gunstig pensjonssparing fra arbeidsgiverPersonalrabatt på lån, sparing og forsikring.Overskuddsdeling til ansatte.Nye og freshe kontorlokaler på Majorstuen, der vi er heldige å ha Cutters, Squeeze, treningsstudio, kafè og kantine mm.Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!Neste stegSend inn søknaden din senest 14/10/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Fredrik L. Olafsson på telefon: 911 89 770 mail: fredrik.olafsson@nordea.no.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Oslo
Frist 05.10.2022
Les mer
logo
Trade Finance Adviser (Senior) - Trade Finance Sales and Advisory
Job ID: 13089Strategic sales & advisory. International trade. Working capital.Would you like to be part of a very exiting business, working towards Nordea's corporate clients doing trade and projects around the globe? We are now looking for a Trade Finance adviser to play a crucial role in maintaining our leading position in Trade- and Supply Chain Finance by securing great customer experiences and driving high quality strategic sales and advisory.About this opportunityYou'll join Trade Solutions Sales and Advisory -unit where we are responsible for powering our customers international and domestic trade by providing leading value-added sales and origination of trade finance and working capital products, such as bank guarantees, documentary credits, receivables and payables financing solutions as well as trade loans. You'll work closely with colleagues in Trade Solutions and with other Nordea business- and large corporate units on a Nordic level.What you will be doing:You will be responsible for driving strategic dialogue with Nordea's top corporate clients in the area of trade and working capital solutions. You will interact with customers also at the treasurer and CFO level and be expected to originate and drive thought leadership and value adding solutionsManage a portfolio of large customers, including active participation in developing customer relationships with focus on the global level and taking an end-to-end responsibility for the trade finance and working capital value chainEnsure that customers are met with right quality and value adding solutions based on your holistic view of customer needsProactively sell and advise about complex trade & working capital solutions involving other Nordea offerings both on a strategic and tactical level in order to create great customer experiences and increase share of walletPosition Nordea as a thought leader in trade & working capitalThe role is based in Oslo, Norway.Who you areCollaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best and that we imagine you share with us.To succeed in this role, we believe that you:Have experience of trade finance and receivables/payables finance solutions with credit & risk knowledge and competenceUnderstand the value of creating great customer experiences and you are eager to exceed customers' expectationsHave customer understanding and financial analysis skillsHave a personal drive to win deals and develop team excellenceAre passionate in driving customer interaction and communicating with customers on all levelsYour experience and background:Experience from corporate banking or from a corporate operating in international tradeTrade- and corporate supply chain knowledgeSolid experience in understanding customers' processes and value driversStrong presentation and communication skills (Norwegian plus strong English)Degree, preferably in finance/ economicsEnthusiastic, curious and willing to think creativelyIf this sounds like you, get in touch!Next stepsPlease submit your application no later than 15/10/2022. For more information, you're welcome to contact Mads Erik Eriksson mads.eriksson@nordea.com +47 902 983 50At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.Please be aware that any applications or CVs coming through email or direct messages will not be accepted or considered. Adresse: Oslo
Frist 12.10.2022
Les mer
logo
Relationship Manager til International Subsidiary Group
Job ID: 12342Lyst på å jobbe med bedriftskunder over landegrensene i Nordeans største bank? Er du god med kunder og kan dessuten mye om bedrifstøkonomisk analyse og kan gjøre gode kredittvurderinger?Da kan det være deg vi søker! Vi trenger mer kapasitet og ønsker oss en motivert Relationship Manager (RM) til vår avdeling, International Subsidiary Group (ISG) i Business Banking Oslo.ISG NO har kundeansvar for majoriteten av alle datterselskap tilknyttet internasjonale konsern som banker med Nordea Norge. Vi holder til på hovedkontoret i Oslo (Majorstuen).Vi tilbyr følgende stillingSom RM i ISG, vil du få ansvar for en egen kundeportefølje. Gjennom tett relasjon med selskapets nøkkelpersoner og nordiske relasjoner, er Nordeas mål å være den foretrukne business partner for våre kunder. Du vil få hovedansvaret for relasjonen til selskapets ledelse, i tett dialog med konsernets hovedkundeansvarlig i Nordea (Sverige, Danmark eller Finland).Du vil også bli godt kjent med alle Nordeas produkter og tjenester, og i tillegg være i sterk posisjon til å utvikle ditt internasjonale nettverk. Som Business Partner vil du få en unik mulighet til å utvikle din bredde- og dybdekunnskap innenfor Cash Management, Trade Finance, valuta, Nordea Finans, pensjon, ESG og Compliance, for å nevne noe. ISG teamet jobber tett sammen og vil bistå deg med kompetanseheving, der det er nødvendig.Vårt mål som Business Partner er å være den foretrukne diskusjonspartner for selskapets finansieringsstrategi og bankens øvrige produkter. I tillegg vil du lede kundeteamet bestående av representanter fra bankens øvrige rådgivningsområder og være en sparringspartner for kundenes ESG- strategi.ISG er avhengige av et godt og tett samarbeid med Business Banking og Large Corporates & Institutions i de Nordiske landene. Arbeidsmiljøet er godt og takhøyden stor. Vi søker deg som kan identifisere deg med Nordeas verdier; Passion, Collaboration, Courage & Ownership.I ISG er vi opptatt av personlig utvikling og vi vil legge forholdene til rette for at du skal lykkes.Hvem er du?Du er kundeorientert, en lagspiller og relasjonsbygger. Med dette ønsker vi at du er profesjonell, fortrolig og motivert.Vi søker en som er nysgjerrig, engasjert og initiativtakende. Du har høy arbeidskapasitet og tar utfordringer på strak arm.Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter både på norsk og engelsk, så vel muntlig som skriftlig.Du skal bidra til å sikre lønnsomhet og vekst gjennom å utvikle egen portefølje i henhold til Nordeas verdier og retningslinjer, samt Business Bankings strategi.Du inspirerer samhandling, er støttende og inkluderende, samtidig som du tar ansvar for dine egne mål. Positivitet og gjennomføringsvilje- og evne er viktige nøkkelfaktorer for å kunne tenke langsiktig i dialog med kunder og kollegaer.Det er ønskelig med høyere utdanning på minimum bachelornivå eller tilsvarende. Kunnskap og interesse til regnskap og finansiell analyse vil være en fordel.Drives du av å gi kundene våre den beste servicen og å skape, sammen med våre kollegaer i Norden, solide kunderelasjoner med internasjonale konsern? Ønsker du å spille på lag med kollegaer som er lytter øre og vil lykkes sammen med deg?Da vil vi gjerne høre fra deg!Neste stegSend inn søknaden din senest 09/10/2022. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Øyvind Trondalen, oyvind.trondalen@nordea.no, mobil: +47 970 08 338 eller Tonje-Mathilde Schjødt, tonje-mathilde.schjodt@nordea.com, mobil: + 47 414 89 333.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv! Adresse: Oslo
Frist 12.10.2022
Les mer
logo
Digital Dialogue Marketing Specialist, Norway
Job ID: 12923We are looking for a proven Digital Dialogue Marketing Specialist with 3+ years' experience to join the Personal Banking (PeB) Digital Sales & Engagement team in Norway. This is an opportunity for you to join the exciting digital transformation of the banking business and to hold a position where your work has direct influence on the future success of Nordea.About this opportunityYou'll join Digital Sales & Engagement as a Digital Dialogue Marketing Specialist and you will be responsible for the performance of our customer-facing 1:1 communication from our owned channels, e-mail marketing, mobile bank app and net bank.What you will be doing:Translate business objectives to impactful 1:1 strategies & tacticsDefine target groups, plan and design campaigns and communications flows in all 1:1 channelsWrite performance focused content for 1:1 channels: e-mail, mobile bank app and net bankHands-on management of our owned channels, e-mail marketing, mobile bank app and net bankPreparing, executing and measuring results of our 1:1 activities (including performance reports and analytics insights)Testing, evaluation and optimizationThe role is based in Norway. The team is a data-driven team focused on performance and committed to maximizing returns on online investments.Who you areCollaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best - and that we imagine you share with us.To succeed in this role, we believe that you:Are a digital native communicator, passionate for anything digital, marketing and performance relatedAre a skilled content creator with hands-on experience in writing engaging 1:1 messagesAre numerate and have strong analytical skills, using analytics tools to monitor, measure and provide insights on behaviour that can drive desired engagementsAre a "Doer" that thrives in a complex environment, generating ideas, solving problems independently and communicate these ideas and decisions effectively to team members and stakeholdersYour experience and background:Proven experience in driving online business growth and customer engagements through 1:1 channels such as e-mail marketing, mobile bank app, net bank and usage of customer data (campaigns, tools, measurement, follow-up and analysis). Experience from Adobe tools is a strong plusHands-on experience in using analytics platforms like Adobe Analytics and Qlik Sense is preferredExperience working with a major financial brand would be an advantage but not a requirementFluency in both written and spoken Norwegian & English (professional level)Master's degree in marketing, advertising, business or related field. Equivalent years of working experience will be considered in lieu of a degreeIf this sounds like you, get in touch!Next stepsSubmit your application no later than 09/10/2022. For more information, you're welcome to contact Cathrine Løken Engagement Lead Norway, mail: cathrine.loken@nordea.com, + 47 920 69 974.At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.Please be aware that any applications or CVs coming through email or direct messages will not be accepted or considered. Adresse: Oslo
Frist 12.10.2022
Les mer
Les mer om muligheter hos Nordea
logo
Traineeprogram
Nordea Graduate programme has been running since year 2000 with approximately 840 participants so far. It is a talent programme that is designed to create extra value for you. Nordea Graduate programme has been running since year 2000 with approximately 840 participants so far. It is a talent programme that is designed to create extra value for you, Nordea and our customers, and hence the three corner stones of our programme are business knowledge, employeeship and personal growth. On an overall level, the programme consists of two major parts with two main elements each: A general part consisting of international seminars and a mentoring process and a business track with a mix of on-the-job-training and business specific activities. The general part of the programme runs for 1 year and consists of four international seminars where you meet fellow graduates from different countries and different parts of Nordea. You also have regular meetings with your mentor. As a graduate, you get the best possible opportunity to create networks and unfold your potential while increasing your personal awareness and business knowledge. The seminars take place in the Nordic capital areas and include presentations, workshops, business cases and training sessions, as well as informal networking activities. Group Functions business track This is what you gain as a graduate  As a graduate in Group Functions you will work dedicated within a specific unit and specialise within that particular field of work. As an integral part of the Graduate programme you will be assigned to current, relevant real-life projects, in order to grow your competencies and business knowledge. As your competencies grow, you will steadily gain further responsibility of own areas of work. As a graduate in Group Functions you will be able to build a broad network, enabling you to pursue a future career within many areas of Nordea. This is Group Functions  Group Functions consist of five main areas: Group Corporate Centre: Providing common infrastructure, processes and services.   Group Risk Management: Responsible for risk models, credit policies, credit processes and tools.   Group Human Resources: Supporting our people in delivering great customer experiences.   Group Marketing & Communications: Responsible for internal and external communication including media relations and brand management.   Group Internal Audit: Responsible for performing the operational audit. Retail Banking business track This is what you gain as a graduate  The Nordea Graduate programme focuses on developing your personal and professional competencies. As a graduate in Retail Banking you will get to know the Retail Banking business as you rotate in different tasks or projects during the year. You will contribute in creating great customer experiences either in straight customer contact or by working in the value chain. Typically you will develop your skills in order to work in the future as a branch manager or as a specialist within the staff functions. This is Retail Banking  Retail Banking consists of retail banking business in the Nordic region and the Baltic countries. Approximately 10 million customers are served from a total of 700 branch locations and contact centres as well as through the online banking channels. Nordea offers a wide-ranged multi-channel relationship set-up with easy access to self-service and competent advice. It is the customer who chooses where, how and when to interact with Nordea. Retail Banking builds on a strong commitment to relationship banking. Wealth Management business track This is what you gain as a graduate  As a graduate in Wealth Management you will hold a permanent position in one of our five business units. You will be part of a dynamic organisation which gives you a unique opportunity to develop both personally and in a future professional role. Besides the daily work you will take active part in the Nordea Graduate programme by following the programme seminars as well as the business track activities. The Wealth Management business track activities take place in the second year. The activities are designed as a programme focusing on giving you a thorough understanding of the different business areas within Wealth Management. This is Wealth Management  Wealth Management is one of five business areas in Nordea and we are organized in five sub-units: Private BankingStrategy Support & Control  Savings & Wealth Offerings Asset Management Life & PensionWe are proud to say that we are the leading Nordic Private Bank, Asset manager and Life & pensions player as well as the largest Nordic Private bank in Luxembourg and Switzerland.  We are 3,600 employees within Wealth Management, and our responsibility is to develop, manage and deliver savings products and services to all Nordea customers. Wholesale Banking business track This is what you gain as a graduate  From day one you will be offered a position in a “home unit” where you will get a specific responsibility related to a range of customers and products. Besides the Nordea Graduate programme seminars you will be invited to business track seminars where you are introduced to the whole value chain in Wholesale Banking. Your individual needs and interest will be discussed to make the development plan for you. This might involve a rotation to other relevant positions for shorter period of time during the year. This is Wholesale Banking  Wholesale Banking provides financial solutions to large Nordic and international corporate and institutional customers. The offering includes a diverse range of financing, cash management and payment services, investment banking, capital markets products and securities services. We combine local expertise with global strength to provide you with a complete portfolio of financial services and solutions. We have one of the strongest, most diversified product range in the Nordics and offer outstanding liquidity in local currencies. But more significantly, we offer customers access to an unequalled team of experts, in all facets of capital markets, dedicated to serving our customers in the best possible manner.
Om Nordea

Nordea er det største finanskonsernet i Nord-Europa.

 

 

Visjon

Gjør det Mulig!