Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
:
SpareBank 1 Nord-Norge fokuserer på hele den digitale verdikjeden og ønsker å styrke sin digitaliserte forretningsutvikling.
Aurora er vår digitale kollega. Som chatbot svarer hun på spørsmål om bank og forsikring. Aurora skal bidra effektivt til at kunder får raskere svar på sine spørsmål. Hun oppdateres jevnlig ut fra hva våre kundene spør om og blir derfor stadig smartere. Chatbots lærer likevel ikke uten hjelp og trenger derfor trening. Vi ønsker derfor å bygge ett team av en trener og koordinator som jobber tett med spesialistfunksjoner i konsernet. Som trener for Auroras skal en formulere gode svar til alle mulige tenkelige (og utenkelige) spørsmål fra kundene og i tillegg vedlikeholde og utvide intensjonskartet (kartlegging av alt Aurora forstår og kan svare på).
Stillingen vil være en del av Digitalisering og IT. Operativt vil det være ukentlige tavlemøter med AI-koordinator og andre relevante prosjektdeltagere. Stillingen skal være en konsernfunksjon som vil kunne jobbe i flere ulike miljøer tilpasset forretningsområder som trenes.
Ønskerduå være med å bygge en innovativ og effektiv bank? Da må du søke på stillingen!
Arbeidsoppgaver
Bidra til videre innovasjon og utvikling av funksjonalitet
Drive feilsøk og testing av dialog og intensjonskart (database)
Vedlikeholde og oppdatere Auroras database
Videreutvikle og effektivisere Auroras kundehåndtering
Forfatte tekst til Auroras dialog med kunden
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på minimum bachelornivå (3 år)
Utdanningsretning
Journalistikk / Kommunikasjon
Økonomi og administrasjon
Digital kommunikasjon
IT
Teknologi
Utdanningsnivå
Bachelorgrad / Diplom (3-årig)
Personlige Egenskaper
Meget gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig
Selvstendig og selvdreven, men samarbeidsorientert mot eget og andre team
Stor forståelse for prosessene bak produkter og tjenester
SpareBank 1 Nord-Norges visjon er For Nord-Norge. Denne skal prege oss i alt vi gjør. Vi bygger vår virksomhet på nærhet til kundene, kunnskap om lokale forhold, og en ektefølt kjærlighet til landsdelen og menneskene som bor her. Som lokalt og selvstendig finanskonsern har vi et spesielt ansvar for å stimulere til vekst og trivsel i vår landsdel. Samtidig er vi et finanskonsern der kompetanse, produktbredde og helhetlig økonomisk rådgivning er styrende begreper, og der kundeopplevelsen settes først. Les mer her
Les mer om
SpareBank 1 Nord-Norge
Relaterte studier og skoler for denne stillingen
Se også alle studier innen:
Søknadsinformasjon
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.