Din Utvikling er en profesjonell og markedsorientert leverandør av arbeidsformidlingstiltak til NAV.
Dette skal fortsette å gjenspeiles i blant annet gode formidlingsresultater og høy fornøydhetsgrad hos deltakere og kunder. Siden starten som leverandør til NAV i 2010 har vi vært opptatte av å knytte til oss faglig dyktige veiledere som i tillegg er markeds- og resultatorienterte. Vi er en kunnskapsbedrift som er opptatt av kontinuerlig utvikling og positiv endringsvilje. Selskapet fortsetter veksten og ble i 2016 Gasellebedrift for 3. år på rad! Selskapet kan dokumentere et særdeles godt arbeidsmiljø med topp engasjerte mennesker som opplever stor arbeidsglede og autonomi.
Avdelingsleder hos Din Utvikling AS har overordnet ansvar for at avdelingens pågående tiltak gjennomføres i henhold til kontrakt med oppdragsgiver. Avdelingsleder skal sikre at avdelingen har den organisering og de ressurser som skal til for optimal gjennomføring.
I dette inngår daglig koordinering og veiledning av avdelingens ressurser, samt bemanning (innleide og ansatte veiledere). Dialog med kunden (NAV), samt kvalitetssikring og utarbeidelse av rapporter, timelister og annen dokumentasjon.
Stillingen har personal- og budsjettansvar og rapporterer til Regionleder.
Arbeidsoppgaver
- Sikre at leveransen i våre tiltak gjennomføres i henhold til avtale/kontrakt med oppdragsgiver, inkludert de krav til resultatoppnåelse som gjelder for hvert tiltak
- Kvalitetssikre at leveransen er i samsvar med de krav oppdragsgiver stiller; herunder fagplan, metodikk, frammøtelister og gjeldende rapporteringskrav
- Koordinere og bemanne pågående tiltak, samt sikre stabil gjennomføring av disse
- Kvalitetssikring og oppdatering av faktureringsunderlag, resultatrapporter og øvrig rapportering internt
- Ansvar for avdelingens budsjett og økonomiske resultat
- Opplæring av nye medarbeidere i henhold til rutine for onboarding
- Lede fellesmøter og sikre distribusjon av nødvendig informasjon
- Avdelingsleder er, sammen med driftssjef, ansvarlig for at kontorlokaler og fysisk arbeidsmiljø fungerer hensiktsmessig
- Avdelingsleder har utøvende HMS-ansvar for egen enhet
Ønskede kvalifikasjoner
- Menneskeorientert, systematisk og målrettet leder med evne til å håndtere stort arbeidspress
- Være strukturert og nøyaktig
- Være kreativ og positiv, samt har evne til å se løsninger fremfor utfordringer
- Du må identifisere deg med våre verdier og lederprinsipper
- Relevant utdannelse, gjerne på bachelor eller masternivå
- Tidligere ledererfaring
- Personlig egnethet vektlegges
Spørsmål kan rettes til Markedsdirektør Vigleik Rogde
Søknad og CV sendes Logg inn for å se kontaktinformasjon snareste men senest 01.juni 2018
Intervjuer vil bli gjennomført fortløpende.
Din Utvikling arbeider med mennesker, organisasjoner og endringsprosesser. Vi er organisert i to selskaper: Din Utvikling Consulting AS leverer konsulenttjenester til både private og offentlige virksomheter, mens Din Utvikling AS er leverandør til NAV og jobber primært med arbeidsformidling for jobbsøkere.
Din Utvikling AS bidrar i samspill med NAV med det som skal til for å skape bærekraftige løsninger for den enkelte. Vi skal endre norsk arbeidsliv ved å bygge bro mellom individ og organisasjon.
Din Utvikling Consulting AS sine involveringsbaserte og forretningsmessige tilnærminger bidrar til å skape bedre resultater for våre kunder. Vi tilbyr skreddersydde løsninger innen virksomhetsutvikling, organisasjonsmålinger, rekruttering og karriereomstilling.
Link til søknadsskjema:
Adresse: 5003 BERGEN