Letsdeal ble lansert 1. juni 2010 og er i dag nr. 1 i markedet og en av Schibsteds store digitale satsninger i Skandinavia. Letsdeal.no består i dag av 110 ansatte i Norge og Sverige. Vi ser etter mennesker som er sultne på innovasjon og vil være med på å bygge en vinnerkultur tuftet på gode verdier. Hos oss har vi fokus på å la ansatte lære og utvikle seg, påvirke sin egen arbeidshverdag og ha bevissthet rundt trivsel og arbeidsmiljø. Vi har i dag topp moderne lokaler midt på Tøyen Torg i Oslo sentrum, hvor vi deler lokaler med andre nye Schibsted-satsninger som Kickback.no og Prisjakt.no. Du blir en del av et yrende gründermiljø som er spydspissen for Schibsteds digitale transformasjon
Som Account Manager i Let's deal vil du ta del av et inkluderende, sosialt og godt arbeidsmiljø, og sammen med de andre i teamet er din oppgave å fremforhandle og produsere gode kampanjer til det norske folk. Du blir en del av et profesjonelt og offensivt selskap i rask vekst som i dag er en viktig markedsføringskanal for små og store bedrifter i Oslo. Dette er en unik mulighet til å bli med på et gründereventyr under Schibsted-paraplyen og de spennende karrieremulighetene det gir!
Vi søker deg som vil være med på å selge et markedsførings- og salgsprodukt som er unikt i sitt slag til våre samarbeidspartnere, og ta del i å forme markedsplassen til våre medlemmer. Integritet, kunnskap, offensivitet og samarbeid er våre verdier, og vi håper du kan identifisere deg med disse.
Om rollen
For å lykkes i rollen må du være god til å bygge relasjoner, evne å identifisere nye forretningsmuligheter, planlegge aktiviteter og iverksette handlinger. Det er en stor fordel om du er oppdatert på markedstrender og har god forståelse for hva kundene etterspør. Rollen innebærer å skape og utvikle nye bedriftskunder, og du vil ha ansvar for hele salgsprosessen fra prospektering, salgsmøter og forhandlinger, til sluttføring og oppfølgingen av porteføljen.
?Stillingen innebærer å fremforhandle og produsere gode deals sammen med Shopping-teamet, med ansvar for produkter og merkevarer. Det er en stor fordel dersom du innehar et kontaktnettverk innenfor varehandel. Erfaring fra eller kjennskap til innkjøp, logistikk eller netthandel er også ønskelig, men ikke et krav.
Vi jobber i et ungt og sammensveiset team som legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø og at vi skal ha det morsomt på jobb. I tillegg til å trives godt sammen med gode kollegaer har vi en spennende og utfordrende jobb, og vi håper derfor at du brenner like mye for å skape gode resultater som det vi gjør. Vi ser etter deg som er fremoverlent, har god forretningsforståelse og gode relasjonsbyggende egenskaper.
Tydelig karriereplan
Våre ansatte er vår aller viktigste ressurs, og vi vil ha stort fokus på din videreutvikling i Let's deal. Vi har en karriereplan satt i system med tydelige målsetninger og krav, hvor du kontinuerlig vil få nye og flere ansvarsområder og muligheter. Hvor fort du avanserer oppover, avhenger av egne ønsker og ambisjoner, samt de prestasjoner du leverer.
Arbeids- og ansvarsoppgaver:
- Bygge egen kundeportefølje gjennom å identifisere og kontakte både nasjonale og internasjonale bedrifter
- Fremforhandle og produsere gode deals innenfor kategorien Shopping
- Prospektere og analysere nye kundesegmenter
- Skape gode kunderelasjoner gjennom å alltid levere "det lille ekstra"
- Rapportering til salgssjef
- Bidra til at vi skal bli Norges beste arbeidsplass (Great Place to Work)
Ønsker om bakgrunn og kvalifikasjoner:- Relevant salgserfaring og gjerne høyere utdannelse
- Erfaring fra eller kjennskap til innkjøp, logistikk eller netthandel
- Du motiveres av å drive med salg og har stor arbeidslyst
- Solid forretningsforståelse, samt gode sosiale og mellommenneskelige ferdigheter
- Du kan identifisere deg med våre verdier: Integritet, kunnskap, offensivitet og samarbeid
- Drives av den gode kundedialogen og evner å balansere langsiktig relasjonsbygging med kortsiktige salgsmål?
Let's deal tilbyr:- En arbeidsplass med stort fokus på trivsel og miljø - vi kombinerer suksess med å ha det kult på jobb!
- Gode utviklings- og karrieremuligheter i en bedrift i sterk vekst
- Fleksibilitet, frihet under ansvar og muligheten til å påvirke egen arbeidshverdag
- Great Place to Work® Sertifisert - et tredjeparts bevis for at Let's deal oppleves som en god arbeidsplass av våre medarbeidere
- En kultur bygget på verdiene Samarbeid, Kunnskap, Integritet og Offensivitet
- Tilgang til Schibsted Media Group sitt nettverk av ressurser og kompetanse
- Et sultent, energisk og stimulerende miljø med unge mennesker som jobber hardt sammen for å bygge en suksessbedrift
- Gode lønnsbetingelser med fastlønn, provisjon og bonus
Du kan også delta på og benytte deg av:- Et yrende sosialt miljø! Vi arrangerer firmaturer både i Norge og utlandet, kickoff, sommerfest, julebord, afterwork og mye mer!
- Gratis treningssenter på bygget og muligheter for å trene i arbeidstiden
- Rabattavtaler gjennom Schibsted-konsernet
- Svært god pensjonsordning og gode betingelser på bank og forsikring
- Din helse er svært viktig, så du er også godt dekket gjennom vår helseforsikring?
Arbeidssted:- Vi har i dag toppmoderne lokaler med fantastisk utsikt, midt på Tøyen Torg i Oslo sentrum, hvor vi deler lokaler med andre Schibsted-satsninger som Prisjakt, Lendo og Kickback.
- TSV Workbar: I første etasje har vi kombinert resepsjon og kaffebar som er tilrettelagt for både jobbing og hygge. Her tilbys det blant annet mat og kaffe, afterwork, faglige arrangementer, og uteservering på sommeren.
- Let¿ deal og Schibsted er også stolte samarbeidspartnere med Tøyen Startup Village (TSV), et yrende gründermiljø i hjertet av Tøyen (http://www.toyenstartupvillage.no/)
Om du synes dette høres spennende ut, så send en CV med søknad. Vi gleder oss til å høre fra nettopp deg!
Søknadsfrist:05.08.2018
Arbeidsgiver:Lets deal
Sted:Oslo
Bransjer:Markedsføring og annonsering
Adresse: 0653 OSLO