Nordnet er ikke som tradisjonelle banker og finanshus. Det er vi stolte av. Markedet for finansielle tjenester endres raskt, og Nordnet ønsker å lede an i denne utviklingen. Vi setter alltid kunden først, og har siden årtusenskiftet lansert en rekke produkter og tjenester som har satt nye standarder for aksje- og fondsbransjen. Selv om vi i dag er Nordens største bank for aksje- og fondshandel på internett er vi fortsatt sultne på mer. Vi drives av en grunnleggende tro på at våre kunder kan, og er best tjent med å styre sine investeringer selv. Ved å tilby en brukervennlig plattform, tilgang til de beste finansielle produktene, lav og transparent prissetting, veiledning og hjelp bidrar vi til at våre kunder kan ta egne valg og skape best mulig avkastning selv.
Nordnet Bank startet med en lidenskapelig tro på at det var mulig å endre en stivbent bank- og finansverden. Vi har vært med å forandre hele bransjen ved å gi kundene makt og mulighet til å gjøre investeringer selv. Vi sikter mot å bli førstevalget for sparing og investering i Norden ved å tilby verktøyene og åpenheten kundene trenger for å spare og investere.
I dag er vi 600 engasjerte medarbeidere i Oslo, Stockholm, Helsinki og København.
Nordnet vokser og vi søker derfor en ny heltidsansatt, kunderådgiver , til Nordnets kundeservice.
Du blir en del av et team som brenner for å skape merverdi for kundene våre. Vi ønsker å redefinere finansbransjen, og er nå på utkikk etter en person som vil være med på reisen. Vi har høye ambisjoner om at våre kunder skal anbefale oss til venner og bekjente, og vi håper at du kan hjelpe oss med dette!
Dette inngår i rollen
°Lytte, avdekke kundens behov og gi den beste servicen på telefon
°Å bistå kunder med enkle og utfordrende henvendelser innenfor aksjehandel, fondssparing, verdipapirbelåning, pensjonssparing, shorthandel og derivathandel for å nevne noe
°Å veilede og gi support for handelssystemene våre mot nye og eksisterende kunder
°Å informere kundene våre om hele produktutvalget vårt (blant annet Shareville, Superlånet, Nordnet Markets og pensjonsprodukter ± IPS og Pensjonskapitalbevis)
°Å utfordre og gi tilbakemelding til leder og kollegaer på hvordan vi kan forbedre måten vi jobber på
°Bidra til prestasjonskultur på avdelingen og jobbe proaktivt for å gi kunden de beste forutsetningene for å lykkes med sine investeringer
Sammen med kollegaene dine har du ansvaret for å gi kundene våre førsteklasses service over telefon og e-post. Spørsmålene som kommer inn til kundeservice er varierte og kan kreve at du samarbeider med kollegaer både innenfor og utenfor avdelingen. Dette bidrar til at du vil bygge et stort nettverk både lokalt på kontoret i Norge, og i de øvrige nordiske landene.
Stillingen rapporterer til leder for kundeservice.
Passer vi for deg?
For at du skal trives hos oss er en nøkkelegenskap å være analytisk og se løsninger i stedet for problemer. Du har stor interesse, og forståelse for sparing og investering. Videre tror vi at du er detaljorientert samtidig som du evner å se helheten. Vi tror også at du er en ansvarsbevisst person som liker å jobbe med tall og trives med en hektisk hverdag.
Andre viktige egenskaper:
-Serviceinnstilt og setter kunden først
-Selvstendig og strukturert
-Positiv og engasjert
-Nysgjerrig og sulten på å tilegne deg ny kunnskap
-Har sansen for innovative produkter
-Trigges av å gi gode kundeopplevelser
-Gode holdninger og høy motivasjon
Du har fullført en 3-årig universitets- eller høyskoleutdannelse. Har du erfaring fra lignende stillinger innen finans er det en fordel. Manglende utdannelse kan kompenseres med relevant erfaring og personlige egenskaper som vektlegges høyt. Foruten norsk, behersker du engelsk både muntlig og skriftlig.
Dette kan vi tilby deg
Arbeidskulturen vår er ung, innovativ og dynamisk, og det er gode utviklingsmuligheter i et nordisk konsern i sterk vekst. Du vil få full opplæring i verdipapirhandel og generell bankdrift gjennom vårt interne opplæringsprogram.
Nordnets kundeservice er den beste plattformen for en videre karriere innenfor Nordnet. Her får du en bred forståelse for hvordan vi jobber som selskap ± du sitter nærmest kunden og vil lære deg vårt brede sortiment av produkter og tjenester og hva kundene våre etterspør. Du får også mulighet til å jobbe med motiverte mennesker som vil det samme ± å nå målet om å bli førstevalget for sparing og investering i Norden. Vi holder til i sentrale lokaler i Akersgata.
Høres dette interessant ut?
Hvis du synes dette høres interessant ut og vil være med å forandre bank- og finansbransjen, send inn søknaden din og CV så snart som mulig.
Skulle du ha spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med Christian Linnerud, Head of Sales and Support retail på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon, mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon eller e-post Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist: 22.08.2018
Intervju skjer fortløpende
Fast ansettelse heltid
Tiltredelse etter avtale
Lønn etter nærmere avtale
Søknadsfrist:22.08.2018
Arbeidsgiver:Nordnet
Sted:Oslo
Bransjer:Bank, finans og forsikring
Tiltredelse:Snarest
Adresse: 0330 OSLO