Dette er POWER
POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk. POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.
Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.
POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige.
Vil du være med på å gjøre POWERs kundeservice til bransjens beste?
Nordens nye elektrogigant vokser med stormskritt, og vi ser derfor etter flere engasjerte kundeservicemedarbeidere som vil bidra til at POWER blir verdens mest kundevennlige butikk!
Som kundeservicemedarbeider hos oss vil du ha ansvar for daglig kundekontakt både på telefon, chat og e-post. Hos oss blir du en del av et hektisk og spennende miljø der det å skape gode kundeopplevelser er den viktigste oppgaven. Sammen med dine kollegaer vil du skape tusenvis av gode handleopplevelser hver dag. Kundenes henvendelser varierer i type og kompleksitet, og du bør derfor trives godt med veiledning og problemløsning.
Hvorfor skal vi velge deg?
For å bli en av oss må du være deg selv, og du må like å ta i et tak, og jobbe sammen med andre.
Du:
- Brenner for god kundeservice!
- Kremmerinnstilling og interesse for salg
- Er positiv, blid og glad i å snakke med mennesker
- Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig. Du behersker norsk på et høyt nivå og engelsk på et godt nivå.
- Du opptrer tillitsvekkende og knytter gode relasjoner med kunder, samarbeidspartnere og kollegaer.
- Er selvstendig og tar ansvar for egen utvikling,slik at du stadig vokser i din rolle.
- Er fleksibel og tilpasningsdyktig. Du liker å ha mange baller i luften, og håndterer godt store mengder informasjon.
- Er hjelpsom og effektiv i møtet med kunden.
- Er punktlig og pliktoppfyllende.
Hvorfor skal du velge oss?Vår kundeserviceavdeling har vokst og utviklet seg i en enorm fart, dette takket være en iherdig jobb fra hele organisasjonen. For oss på kundeservice er kvalitet og opplæring svært viktig. Hos oss skal du være trygg i de arbeidsoppgavene du blir satt til å utføre. Gjennom tett oppfølging med nærmeste leder er målet at man skal ha en læringskurve alle er komfortable med, og enige om. Dette i kombinasjon med stort fokus på arbeidsmiljø og trivsel gjør at vi mener alle forutsetningene for et godt arbeidsforhold er på plass. Hos oss er alle like viktig!
Ansattgoder:- Kantineordning
- Personalrabatt
Dette er et julevikariat ut januar, med mulighet for fast ansettelse. Våre åpningstider er fra 09:00 -- 20:00 på hverdager, og 10:00 -- 18:00 på lørdager, det vil bli satt opp en skiftplan innenfor dette tidsintervallet
Vi holder til i helt nye, freshe lokaler på Solheimveien 6 på Lørenskog. Meget sentralt og veldig gode kommunikasjonsmuligheter ca 10 minutter fra Oslo.
Miljøet hos oss er åpent, ærlig, proft og <
>. Er dette et miljø du vil ta del i?
Velkommen til <> hos oss i POWER!
Søknadsfrist:15.10.2018
Arbeidsgiver:POWER Norge Kundesenter
Sted:Lørenskog
Bransjer:Elektronikk;Telekommunikasjon
Tiltredelse:Snarest
Adresse: 1473 LØRENSKOG