Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Grunnet økning i omsetning i 2018 ønsker vi å utvide vår salgskapasitet.
Siden begynnelse i 1993 med et sortiment bestående av vaskemiddel, kjemi, arbeidsklær og verneutstyur er Tema idag en av de ledende leverandørene til det Norske Landbruket.
25 års erfaring har gitt oss den nødvendige kompetansen for å betjene et stadig mer krevende marked og bransje.
I samarbeid med våre leverandører og produsenter kan vi levere alt kunden trenger for å utføre sitt arbeid på en sikker og komfortabel måte.
Vi holder til i topp moderne lokaler i Førde på Vestlandet. Her disponerer vi et 1000 m2 høyt lager og 300 m2 kontor. I tillegg til vårt hovedkontor og kundesenter har vi 4 distribusjons biler.
Vi avholder opplæring i vårt varesortiment og løsninger.
Vårt mål er at våre produkter skal være førstevalget på grunn av; pris, kvalitet, løsninger og komfort.
Alle i bedriften er en del av kundelaget, i alle roller og på alle nivåer.
Kundene settes i sentrum og Tema ønsker at kunden skal lykkes i sin virksomhet. Selskapets ansatte er profesjonelle og hyggelige, forenkler hverdagen og prøver alltid å finne de beste løsningene.
Stillingen skal jobbe med eksisterende og nye kunder innenfor etablerte produktløsninger.
Stillingen som kundebehandler har stor påvirkningsmulighet og er svært sentral i forhold til selskapets videre vekst og styrking av markedsposisjon.
Tema Landbruk AS er en av Norges ledende leverandører av forbruksvarer, kjemikalier, mineraler, fôrtilskudd, personlig verneutstyr og arbeidsklær til landbruket.
Les mer om
TEMA LANDBRUK
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.