Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vil du være med å utvikle fremtidens kundedialog?
Stillingen som Fagansvarlig for kundedialog er organisatorisk plassert i team Kjernesystemer i avdeling Kryssfunksjonell utvikling i Fremtind Digital. Team kjernesystemer består ellers av systemeiere for fagsystemer. Avdeling Kryssfunksjonell utvikling omfatter også digitale designere, funksjonelle arkitekter og forretningsarkitekter.
Arbeidsoppgaver
Bidra til at kundedialog forvaltes effektivt, forbedres kontinuerlig og utvikles basert på kundebehov, forretningsbehov og selskapets strategi
Ta imot endringsønsker for kundedokumenter og digital kundekommunikasjon og vurdere dem før de prioriteres av forretning
Være kravstiller og bistå forretningsområdene med kravstilling for kundedialog
Være bindeledd mellom teksteiere i forretningsområdene og dokumentproduksjon.
Samarbeide med teksteiere i forretningsområdene, dokumentproduksjon, systemeiere for fagsystemer, funksjonelle arkitekter og systemansvarlige
Bidra til utvikling og forvaltning av kanalstrategi
Bidra til digitalisering av kundekommunikasjon
Ansvarlig for Sharepointstruktur for kundedialog
Bistå med forvaltning og opplæring i kundedialogprosessen
Prosjekt- og prosessarbeid innenfor kundedialog
Kvalifikasjoner
Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet, fortrinnsvis innen kommunikasjon/markedsføring
Kunnskap og erfaring med kommunikasjon og kundedialog med særlig vekt på digitale flater
Kunnskap og erfaring med kravarbeid og kravprosesser
Kunnskap og interesse for visuell design, kundeopplevelse og bruk av digitale verktøy
Forståelse for kunde- og forretningsbehov på tvers av verdikjeder
God fremstillingsevne - muntlig, skriftlig og visuelt
Et øye for detaljer i en hektisk hverdag
Erfaring fra lignende stilling tillegges stor vekt
Personlige Egenskaper
Gode samarbeidsevner, en typisk lagspiller
Selvstendig og initiativrik med gjennomføringsevne
Kreativ og nytenkende
Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
Løsningsorientert og strukturert
Vi tilbyr
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i et område i utvikling
Kreativt og inspirerende arbeidsmiljø
Selvstendig stilling med mulighet til å se resultater
SpareBank 1 og DNB har gått sammen om å bygge et forsikringsselskap som skal kjennetegnes av digital innovasjon og fornyelse. Fremtind er allerede landets tredje største forsikringsselskap, og landets største med distribusjon gjennom bank.
Vi er i overkant av 900 medarbeidere som hver dag jobber med å lage produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Sammen med bankene, kundene og partnerne tar vi nå nye steg og forbereder oss på en ny og spennende hverdag.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.