Til vårt hovedkontor i Arendal søker vi etter en person som ønsker å jobbe i et selskap i vekst. Vi ser for oss at du har en bachelor- eller mastergrad innen relevante fag, brenner for smarte løsninger og liker å bli utfordret. Stillingen som innkjøper innebærer logistikkoppgaver innenfor egen portefølje, samt å arbeide aktivt for å videreutvikle kjedens systemer og sortiment. Den rette kandidaten er engasjert, analytisk og har god kremmerånd, noe som er viktige faktorer for å lykkes i stillingen.
Arbeidsoppgaver
• Daglig logistikk- og innkjøpsarbeid med tilhørende leverandørkontakt
• Utvikle og automatisere prosesser for innkjøp og logistikk
• Forberede og gjennomføre leverandørmøter og forhandlinger
• Søke nye leverandører og alternative kilder for produktporteføljen
• Systematisk arbeid med grunndata, priser og målinger
Kvalifikasjoner
• Bachelor- eller mastergrad eller tilsvarende erfaring. Nyutdannede anbefales å søke
• Fortrolig med å jobbe med digitale verktøy og har god systemforståelse
• Interesse for og erfaring med matematikk, statistikk og logiske utfordringer
• Interesse for båt og båtliv er en fordel
Egenskaper
• Strukturert og nøyaktig med sterke analytiske evner
• Stor interesse for faget og et ønske om egenutvikling
• Kan arbeide selvstendig, er initiativrik og har gode samarbeidsevner
• God gjennomføringsevne
• Serviceinnstilt, utadvendt og løsningsorientert
Språk
• Norsk og engelsk
Vi tilbyr
• Fast stilling i et etablert selskap i vekst
• Vi lover deg tidlig ansvar, en fleksibel arbeidshverdag og kolleger som både inspirerer og hjelper deg
• Spennende faglige utfordringer og gode utviklingsmuligheter
• Et sosialt, uformelt og godt arbeidsmiljø
Adresse: Åsbieveien 11,4808 Arendal