Om stillingen
GAC Norway AS er et selskap i vekst. Med ca. 80 ansatte, forventer vi å a handtere ca. 3 500 skipsanløp i 2019. Grunnet nye kontrakter og økende arbeidsmengde søker vi flere stillinger på vårt hovedkontor i Bergen.
Ledige stillinger
- Skipsagent
- Logistikk koordinator
- Tollkoordinator
- Speditør
For de som har kompetanse og/eller interesse på flere områder kan stillingen tilpasses din kompetanse.
Daglige arbeidsoppgaver
Avhengig av din kompetanse og interesseområder vil din stilling kombinere flere av disse oppgaver og mer:
- Inn/utklarering av skip i langs norskekysten
- Tollklarering
- Jobbregistering og oppfølging
- Spedisjon og frakt
- Kommunikasjon med alle involverte parter under skipsanløp
- Koordinere tjenester til skip (godsleveranser, mannskapsbytte etc.)
- Leverandørkontakt og kundekontakt
- Samarbeid og kontakt med kollegaer i Norge og utenfor
- Diverse administrativt arbeid som klargjøring av fakturagrunnlag og fakturering
Andre detaljer
Som et selskap i vekst med fokus på kvalitet og å møte kundebehovet ønsker vi ansatte med et bredt spekter kompetanse og bakgrunn som ønsker å bidra med nye ideer og forbedringer.
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring eller utdanning innenfor shipping, logistikk, maritime eller andre relevant
- Må beherske engelsk - skriftlig og muntlig
- Må forstå og kunne gjør seg forstått på norsk eller andre skandinavisk språk
- Datakyndig - god kjennskap til Word, Excel og Outlook er minimumskrav
- Høyere IT kompetanse vil være en fordel
Ønskede personlige egenskaper
- Du tar initiativ og ansvar
- Du er strukturert og organisert
- Du har gode samarbeidsegenskaper
- Du har an effektiv kommunikasjonsstil
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser
- Utviklingsmuligheter
- Et flerkulturelt arbeidsmiljø
- Motiverte og fornøyde kollegaer
- Internt ISO sertifisert universitet
Søknader blir vurdert fortløpende. Det er derfor anbefalt å søke så snart som mulig ved å klikke på 'Søk her' knappen.
Adresse: SKOLTEGRUNNSKAIEN 1,5003 Bergen