<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsutlysning for Rektor Indre Hafslo oppvekstsenter Indre Hafslo Oppvekstsenteravd Skule

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Det vert ledig fast stilling som rektor/styrar ved Indre Hafslo oppvekstsenter med tiltreding så snart som mogleg.
Rektor/styrar er leiar for både skulen og barnehagen med f.t. 85% administrasjon og 15% undervisning. Næraste samarbeidspartnar er assisterande styrar/rektor med 20% administrasjon.

Indre Hafslo oppvekstsenter er ein tredelt skule med 33 elevar inneverande skuleår og f.t. 36 barnehageplassar
i barnehagen. Det er ca. 15 tilsette i oppvekstsenteret. Indre Hafslo oppvekstsenter er veldrive, aktivt med i pedagogisk utviklingsarbeid og kan vise til gode resultat, nøgde barn og medarbeidarar.

Kvalifikasjonskrav

Vi søkjer etter ein leiar som:

  • står fram som ein tydeleg, systematisk og engasjert leiar
  • delegerer oppgåver og brukar medarbeidarane sin gode kompetanse
  • gjennomfører utviklingsarbeid i nært samspel med medarbeidarane, elevar og føresette
  • samarbeider med alle aktørar innanfor skulen/barnehagen og nærmiljøet
  • samhandlar godt med andre rektorar/styrarar og den administrative leiinga i kommunen
  • leiar oppvekstsenteret i samsvar med lovar, avtaleverk og læreplanar

Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på:

  • relevant pedagogisk utdanning og praksis. Det er ønskjeleg med vidareutdanning i skuleleiing/administrasjon eller med røynsle som skuleleiar
  • gode leiareigenskapar med evne til målretta og løysingsorientert arbeid
  • eit reflektert pedagogisk grunnsyn
  • samarbeidsevne

Kommunen kan tilby

  • utfordrande og interessante arbeidsoppgåver
  • løn etter avtale
  • elles vanlege kommunale tilsetjingsvilkår med pensjons- og forsikringsordningar

Den tilsett må leggja fram politiattest jf. opplæringslova
§ 10-9. Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju.

Søknad

Bruk søknadsskjema som ligg til stillingsannonsen på vår heimeside: www.luster.kommune.no - ledige stillingar.
For spørsmål om stillinga kan du ta kontakte med kontaktpersonen. Dersom du har behov for hjelp til å søkje kan du ta kontakt med Servicetorget på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Det er ikkje naudsynt å sende kopi av vitnemål, attestar, kursbevis m.m. Desse skal takast med ved eventuelt intervju eller sendast ved førespurnad.

Alle søkjarar vil få kvittering på at søknaden er motteken dersom de har fylt ut rett e-postadresse i søknaden. I skjemaet er det mogleg å kryssa av for at søknaden ikkje skal verta offentleggjort. Dersom du ynskjer at søknaden ikkje skal verte offentleggjort må du grunngje dette. Me gjer merksam på at opplysningar om søkjarane likevel kan verta offentleggjorde, jf. offentleglova § 25. Du vil då verte varsla om dette på førehand slik at du har høve til å trekkje søknaden din.



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi søker sykepleiere og vernepleiere, samt teamleder til våre avdelinger innen psykisk omsorg i Alta Du har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; vernepleier eller sykepleier Tilleggsutdanning er ønskelig. Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening                                                 Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Kost og losji inngår. Dette er en arbeidstidsordning som gir god mulighet for å pendle til arbeidet. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte en av våre ledere for mer informasjon: Avdelingsleder: Inger Lise Borch Telefon: 995 74 637
17.03.2019 Alta
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og /eller pleie er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Aleksander Tretnes, telefon 48221803
11.07.2019 Målselv, Lenvik, Storfjord
Stendi søker miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger i Alta - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning dvs. videreutdanning i spesialpedagogikk/sosialpedagogikk/famile,- nettverksterapi/kognitiv miljøterapi. Eller sykepleier med videreutdanning i psykiatri/familie, - nettverksterapi/kognitiv miljøterapi Ruskompetanse og traumekompetanse en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Personlig egnethet vil bli vektlagt Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Anette Pettersen, e-post: anette.pettersen@stendi.no
17.09.2019 Alta
Vi ønsker å styrke vårt regnskapsteam og søker nå en Teamleder regnskap til Norges ledende private helseforetak, Aleris Helse AS. Stillingene innebærer ansvar for regnskapsføring og økonomisk oppfølging av Aleris Helse AS, og vil inngå i et større regnskapsmiljø på ti personer. I rollen vil du ha et bredt spekter av arbeidsoppgaver, hvor du vil ha ansvar for både system og operasjonell regnskapsføring. Stillingene rapporterer til Regnskapssjef. Arbeidsoppgaver Ansvar for månedsavslutning og avstemminger av balanse MVA-rapportering Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Behandle henvendelser fra intern og ekstern pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Autorisert regnskapsfører med minimum 5 års erfaring med regnskapsarbeid Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt God kjennskap til avstemminger og dokumentasjoner God systemkompetanse, spesielt Visma Global, Visma dokumentsenter og AdraMatch. Fordel om du også har kjennskap til VitariConnect og Skalpell Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig. Samtidig trives du i et høyt arbeidstempo, er fleksibel og løsningsorientert. Vi er åpne for at du er nysgjerrig og alltid søker læring og utvikling. Du må gjerne ha gode samarbeidsevner og være service innstilt, samt ha evner å bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen og selskapet. Vi tilbyr Vi kan tilby en sentral stilling i et ledende konsern i en bransje i kontinuerlig vekst. Du vil få en variert rolle, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vårt arbeidsmiljø er uformelt og inkluderende, og du vil jobbe sammen med dyktige og engasjerte kollegaer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og holder til sentralt på Oslo City. Kontaktperson Julie A. Trønnes, Leder Research hos Succedo AS Tlf. 92 26 65 05/22 55 47 00 eller mail: julie.tronnes@succedo.no
24.01.2020 Oslo
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 28.161 ledige stillinger

Luster kommune ligg inst i Sognefjorden, har omlag 5.200 innbyggjarar og er ein av dei største kommunane i Sør-Noreg. Me har tre nasjonalparkar, verdsarven Urnes stavkyrkje, vakker natur og svært gode vilkår for friluftsliv. Næringslivet er variert - frå tradisjonelt landbruk til moderne industriverksemder og stadig meir varierte servicebedrifter. Luster har godt utbygde desentraliserte tilbod og mange levande bygder. Kommunesenteret Gaupne ligg 25 minutt frå region- og utdanningssenteret Sogndal. Kommunen er organisert etter ein tilpassa 2-nivå-modell og har gode tenester, styrings- og kvalitetssystem.

Les mer om Indre Hafslo Oppvekstsenteravd Skule

Stillingsbeskrivelse

Det vert ledig fast stilling som rektor/styrar ved Indre Hafslo oppvekstsenter med tiltreding så snart som mogleg.
Rektor/styrar er leiar for både skulen og barnehagen med f.t. 85% administrasjon og 15% undervisning. Næraste samarbeidspartnar er assisterande styrar/rektor med 20% administrasjon.

Indre Hafslo oppvekstsenter er ein tredelt skule med 33 elevar inneverande skuleår og f.t. 36 barnehageplassar
i barnehagen. Det er ca. 15 tilsette i oppvekstsenteret. Indre Hafslo oppvekstsenter er veldrive, aktivt med i pedagogisk utviklingsarbeid og kan vise til gode resultat, nøgde barn og medarbeidarar.

Kvalifikasjonskrav

Vi søkjer etter ein leiar som:

  • står fram som ein tydeleg, systematisk og engasjert leiar
  • delegerer oppgåver og brukar medarbeidarane sin gode kompetanse
  • gjennomfører utviklingsarbeid i nært samspel med medarbeidarane, elevar og føresette
  • samarbeider med alle aktørar innanfor skulen/barnehagen og nærmiljøet
  • samhandlar godt med andre rektorar/styrarar og den administrative leiinga i kommunen
  • leiar oppvekstsenteret i samsvar med lovar, avtaleverk og læreplanar

Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på:

  • relevant pedagogisk utdanning og praksis. Det er ønskjeleg med vidareutdanning i skuleleiing/administrasjon eller med røynsle som skuleleiar
  • gode leiareigenskapar med evne til målretta og løysingsorientert arbeid
  • eit reflektert pedagogisk grunnsyn
  • samarbeidsevne

Kommunen kan tilby

  • utfordrande og interessante arbeidsoppgåver
  • løn etter avtale
  • elles vanlege kommunale tilsetjingsvilkår med pensjons- og forsikringsordningar

Den tilsett må leggja fram politiattest jf. opplæringslova
§ 10-9. Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju.

Søknad

Bruk søknadsskjema som ligg til stillingsannonsen på vår heimeside: www.luster.kommune.no - ledige stillingar.
For spørsmål om stillinga kan du ta kontakte med kontaktpersonen. Dersom du har behov for hjelp til å søkje kan du ta kontakt med Servicetorget på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Det er ikkje naudsynt å sende kopi av vitnemål, attestar, kursbevis m.m. Desse skal takast med ved eventuelt intervju eller sendast ved førespurnad.

Alle søkjarar vil få kvittering på at søknaden er motteken dersom de har fylt ut rett e-postadresse i søknaden. I skjemaet er det mogleg å kryssa av for at søknaden ikkje skal verta offentleggjort. Dersom du ynskjer at søknaden ikkje skal verte offentleggjort må du grunngje dette. Me gjer merksam på at opplysningar om søkjarane likevel kan verta offentleggjorde, jf. offentleglova § 25. Du vil då verte varsla om dette på førehand slik at du har høve til å trekkje søknaden din.



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Indre Hafslo Oppvekstsenteravd Skule