Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon4 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon30 Presentasjon av stillingen:
Arbeidsoppgaver
Å bruke forsikring innebærer en rekke kundebehov som kan løses med selvbetjening. Vi er stolte av vår tjeneste for å melde uhell eller skade på nett, lansert i 2017. Nå skal vi ta de digitale kundereisene til neste nivå, og for dette trenger dedikert og kompetent ledelse.
Som strategisk produkteier for digitale kundeflater vil du inngå i vårt forretnings- og konseptutviklingsmiljø og få en sentral rolle i å definere morgendagens digitale kundeopplevelser ved bruk av forsikring i tråd med kundens behov og selskapets strategier. Sammen med utviklingsteamet blir din oppgave å sørge for at vi når målene om overlegen digital kundeservice, selvbetjening og automatisering ved å:
- Utvikle og forvalte gode, enkle og lønnsomme digitale tjenester for bruk av forsikring som støtter ende til ende kundereiser
- Drive frem prøveskudd for nye konsepter og utvikle business case for investeringer.
- Bidra til et inspirert og høyt presterende leveranseteam som føler stolthet over tjenestene de bygger og verdien de skaper
- Samarbeide og koordinere initiativer på tvers av fagmiljøer
- Være oppdatert på hva våre konkurrenter har av digitale kundetjenester samt trender i forsikring (Norden, internasjonalt)
Vi ser etter deg som:
- Har høyere utdanning innen relevante fag
- Har erfaring som produkteier, produktsjef innen digitale konsepter og tjenester i kundefront.
- Kan nok om agil/scrum-metodikk og er komfortabel med å ta en lederrolle i å forme visjon og mål og road map for digitale kundetjenester.
- Er analytisk og strukturert men ikke uten kreative evner, og elsker teknologi som gjør livet enklere.
For å lykkes i stillingen er det viktig at du evner å se kundens perspektiv, er en god teamarbeider og har interesse for forsikringsbransjen og de utfordringer denne står overfor i tiden fremover. Du har god formidlingsevne skaper engasjement rundt deg.
Vi tilbyr
Fremtind kan tilby en utfordrende og fremtidsrettet stilling i et nylig fusjonert stort selskap i utvikling. Det er gode betingelser, med fordelaktige pensjons- og forsikringsordninger. Selskapet holder til i moderne lokaler midt i Oslo sentrum, og stillingen rapporterer til seksjonsleder for Kundereiser og konsepter. Søknader behandles fortløpende.
Kontaktinformasjon
Marie-Helen Hopland, Seksjonsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Hammersborggtata 2
0181 Oslo
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Fremtind Forsikring AS
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon30
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 20.08.2019