Vi trenger flere dyktige saksbehandlere til gjennomføring av bakgrunnssjekk kandidater.
Semac er i sterk vekst og ønsker å være den foretrukne partner på grunn av vår kompetanse, lange erfaring, høye servicegrad og gode resultater.
Sentrale oppgaver:
• Bakgrunnssjekk av kandidater som er i en jobbsøkerprosess.
Kvalifikasjoner:
• Erfaring med saksbehandling eller annet relevant arbeid.
• Gjerne erfaring med rekruttering, men ikke et krav.
• Du må ha gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner i norsk og engelsk.
• God erfaring i bruk av IT og telefon som arbeidsverktøy.
Personlige egenskaper:
• Du må være nøyaktig, systematisk, fleksibel og ansvarsfull.
• Ha godt humør, være engasjert og nysgjerrig.
• Yte god service overfor både kunder og kolleger.
• Kunne jobbe selvstendig og i team.
Vi kan tilby:
• Et ledende fagmiljø innenfor bakgrunnssjekk og sikkerhetsledelse.
• Tilpasset opplæring.
• Et spennende, dynamisk og godt arbeidsmiljø.
• Konkurransedyktige betingelser.
Arbeidstid er mandag - fredag kl. 08 - 16.
Av hensyn til personvernet, ber vi om at søknader sendes via finn.no.
Det vil bli gjennomført bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater.
Adresse: Alf Bjerckesvei 1,0582 Oslo