Modhi Collect søker rådgivere til flere avdelinger, både Kontaktsenteret og Innfordringsavdelingen
Vil du være med i et fremtidsrettet selskap med et viktig samfunnsoppdrag? Hos oss vil du få mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag og samarbeide med engasjerte kollegaer. Bli med på en unik reise i et selskap i vekst!
Ansvarsområder
Som rådgiver hos Modhi vil du jobbe operativt med hele inkassoprosessen. Hovedansvar for rollen er håndtering av henvendelser og å finne gode løsninger for alle parter i prosessen. Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være å:
- Besvare innkomne henvendelser fra skyldnere og offentlige instanser, både per telefon og skriftlig
- Utgående telefoni mot skyldnere
- Medvirke til gode løsninger ved inndrivelse av utestående fordringer
- Følge opp og forvalte saksporteføljer
- Vurdere og følge opp rettslige skritt
- Se muligheter for utvikling av arbeidsprosesser
- Jobbe i en teamstruktur som deler ansvaret for teamporteføljer
Kvalifikasjoner
Du bør trives med å ha løpende kontakt med ulike typer mennesker, og derfor også kommunisere godt både muntlig og skriftlig på norsk Du er god til å sette deg inn i andre menneskers økonomiske situasjon og evner å se gode løsninger på utfordringer. Vi ser etter deg som jobber effektivt, trives med høyt tempo i hverdagen og har høy grad av gjennomføringsevne. For å trives hos oss er du teamorientert og liker å samarbeide med andre. Det er en fordel om du har erfaring fra inkassobransjen, men ikke et krav.
Vil du vite mer?
Ta gjerne kontakt med vår rådgiver hos The Assessment Company, Ida Beinnes Hoff på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon, Kristine Bakke Christensen i Modhi Collect AS på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon, Elisabeth Gander i Modhi Collect AS på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon. Søknadsfrist er 1. desember 2019.
Adresse: Sjølystplass 3,0213 Oslo