Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon8 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon93 Presentasjon av stillingen:
Verdal er en sentralt beliggende kommune på Innherred i Trøndelag. Omkranset av det historiske Stiklestad, en av landets største industriparker og et pulserende kulturliv framstår Verdal som en attraktiv kommune å bo - og arbeide i.
NAV Verdal betjener kommunens rundt 15000 innbyggere. Kontoret har 35 ansatte fordelt på 2 avdelinger. Kontoret ivaretar både statlige og kommunale oppgaver innen arbeids - og velferdsforvaltningen.
Vi har ledig 1 hel, fast stilling som avdelingsleder ved NAV Verdal. Stillingen omfatter NAV sine tjenester i Verdal kommune.
Stillingen som avdelingsleder er knyttet kontorets arbeids - og informasjonsavdeling.
Arbeidsoppgaver
- Daglig drift av avdelingen
- Fag-,personal-,økonomi- og resultatansvar
- Utvikling av avdelingens tjenester til beste for brukerne og medansvar for kontorets organisasjonsutvikling og øvrige drift
- Representasjon av kontoret i ulike fora
- Være pådriver for å videreutvikle et godt og samlende arbeidsmiljø
Kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig relevant høgskole- eller universitetsutdanning
- Gode lederegenskaper og erfaring ift. ledelse
- Evne til å formidle engasjement og kompetanse
- Evne til å prioritere, delegere og oppnå resultater gjennom andre
- Kan vise til god resultatoppnåelse og gjennomføringsevne
- Gode IKT-kunnskaper og interesse for ulike produksjonsverktøy og digitale løsninger
- Gode kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner, fleksibel og løsningsorientert
- Kunnskap om NAV sine oppgaver - og statlig og kommunal tjenesteyting og styring
Personlige egenskaper
- Har en tydelig, åpen og inkluderende lederstil
- Har evne til å lede medarbeidere i endring og omstilling i en kompleks organisasjon
- Evner å fokusere på muligheter og løsninger framfor begrensninger
- Har evne og vilje tl å fatte beslutninger
- Har brukerfokus og gode serviceholdninger
- Takler et stort arbeidspress og trives i en hektisk hverdag
- Kan bygge tillit og relasjoner og bidrar positivt til arbeidsmiljøet
- Har et menneskesyn og holdninger som støtter opp under NAV - og Verdal kommune sine visjoner og verdier
Det blir lagt betydelig vekt på personlige egenskaper og oppnådde resultater
Den som tilsettes vil måtte påregne endringer i arbeids- og ansvarsområder som avdelingsleder
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Kompetente medarbeidere og et utviklende fag - og arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Kommunal tilsetting
- God pensjonsordning gjennom KLP
Kontaktpersoner om stillingen:
Ola Sagbakken (Logg inn for å se kontaktinformasjon) (leder NAV Verdal)
Liz Tømmerbakk (Logg inn for å se kontaktinformasjon) (avd.leder NAV Verdal)
Søknadsfrist: 4.mars 2020
Kontaktinformasjon
Ola Sagbakken, Leder NAV Verdal
Arbeidssted
Johannes Bruns gate 2
7650 Verdal
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Verdal kommune
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon93
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.06.2020
Søknadsfrist: 04.03.2020