Vil du være med å løfte TINE til neste nivå med kundeopplevelser i verdensklasse?
TINEs CRM avdeling er en nyopprettet avdeling i TINE og avdelingen skal være i førersetet med å forme våre fremtidige CRM kapasiteter. Vi søker nå en erfaren, taktisk og initiativrik leder for CRM.
TINE har som ambisjon å levere digitale kundeopplevelser i verdensklasse, og et viktig ledd i satsningen for å nå dette målet er implementeringen av et nytt CRM system på tvers av organisasjonen. Som den nye lederen for CRM vil du ha ansvaret for å utvikle relasjonene vi har med våre kunder både innen bedrifts og privatmarkedet gjennom utvikling og forvaltning av vår nye CRM plattform, Microsoft Dynamics.
Vi søker etter en sterk og tydelig leder, som kan vise til god erfaring med å bygge opp CRM i organisasjoner med stor kompleksitet og desto større mulighetsrom. Du er en god relasjonsbygger, som forstår verdien av å samarbeide tett med ledelse og kolleger i organisasjonen. Du behersker salg i digitale og bemannede kanaler og forstår hvordan data og analyse kan skape innsikt, kundedialog og forretning. I tillegg forstår du viktigheten av å innhente behov og jobbe innsiktsbasert, for å dermed skreddersy plattformen slik at vi kan skape lønnsomhet og vekst gjennom sterke kunderelasjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Eie de kommersielle og forretningsmessige planene og tilhørende tiltak for implementering og drift av vår nye CRM-plattform
- Utvikle og sikre gjennomføring av CRM prosjektplaner som ivaretar TINEs vekstplaner
- Ha operativt ansvar for TINEs CRM program
- Forvaltning og drift av fellesfunksjoner innen CRMs forretningsprosesser
Kvalifikasjoner:
- 5+ års arbeidserfaring innen CRM
- Erfaring fra et større kommersielt selskap/konsern eller konsulentvirksomhet med dokumenterte resultater knyttet til ledelse og implementering av CRM
- Gjerne erfaring med Microsoft Dynamics CRM-løsning
- Ledererfaring
- Ha meget god forretnings- og markedsforståelse
- Erfaring fra digitale forretningsmodeller og sterk digital kompetanse
- God kjennskap til gjeldende lover og standarder som eksempelvis GDPR
- Behersker Norsk og Engelsk flytende, skriftlig og muntlig
- Relevant Master eller Bachelorgrad
Personlige egenskaper:
- Du er resultatorientert, strukturert og trives med komplekse utfordringer.
- Du har erfaring med CRM fra en bransje med brede og langsiktige kundeforhold, som bank, forsikring, telekom, FMCG eller gjennom relatert konsulentvirksomhet.
- Du har erfaring med analytisk CRM og kan ta datadrevne beslutninger
- Du kan utvikle CRM programmer og kontinuerlig forbedring gjennom effektmåling
- Du har god forståelse for strategisk kundeorientering og kundeprogrammer
Vi tilbyr:
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt og erfarent fagmiljø med fokus på kompetanseutvikling og erfaringsutveksling
- Et trivelig arbeidsmiljø med dyktige kollegaer som brenner for sitt fag
TINE vil vi at våre ansatte skal utvikles og skape noe større enn seg selv - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri-, og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling.
Adresse: Lakkegata 23,0187 Oslo