Er du engasjert, strukturert og har godt humør?
Prima Assistanse i Bergen søker etter en BPA-koordinator! Og for å ta det med en gang; BPA står for brukerstyrt personlig assistanse. Vårt viktigste mål er å gi den som har en funksjonsnedsettelse frihet til å leve. Og det er her du kommer inn i bildet. Vi trenger deg som kan gi våre arbeidsledere og assistenter den beste oppfølging og opplæring. Vi ønsker å tilpasse BPA-ordningen til den enkeltes ønsker og behov -- slik at de har frihet til å leve slik de selv vil. Skjønner? Da kan du lese videre, og les gjerne mer om BPA her: www.primaassistanse.no
En BPA-koordinator har administrative oppgaver relatert til BPA-ordninger i vår region. Dette inkluderer et sentralt ansvar for oppfølging av våre arbeidsledere etter behov. Du bistår i rekrutteringsprosesser, og er i dialog med våre samarbeidspartnere i regionen. Du tilrettelegger og bidrar med kurs og samlinger, og er selvsagt med på å markedsføre Prima Assistanse i regionen.
Kjenner du deg igjen?
Vi er flere på kontoret som jobber med det samme, så du blir ikke alene. Men det er viktig at du kan jobbe både selvstendig og er god på samarbeid. Du har respekt for andre mennesker, er ansvarsfull og fleksibel. Veldig bra om du også er pedagogisk og flink til å veilede andre, og at du skjønner deg på relasjonsbygging. Du lærer fort -- vi har datasystemer du må beherske. Og du er serviceinnstilt - til tusen. Ja, vi mener det, vi skal yte knallgod service. Derfor vokser vi -- og derfor trenger vi deg. Arbeidsdagen din kan være veldig variert og det er derfor viktig at du kan mestre hektiske dager med mange baller i luften med en målbevisst og løsningsorientert holdning.
Du har også plettfri vandel, behersker norsk muntlig og skriftlig og har førerkort og bil.
Vi tilbyr:
- 100 % stilling som BPA-koordinator
- Gode muligheter for personlig utvikling og sette preg på egen arbeidshverdag
- En spennende jobb i en bransje og et firma i sterk vekst med spennende utfordringer
- Et godt arbeidsmiljø med fokus på trivsel
- Hyggelige kontorfasiliteter
- Lønn etter avtale
Ved behov om nærmere opplysninger kan avdelingsleder Sandra Gillon kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknad og CV sendes tilLogg inn for å se kontaktinformasjon
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon