24onoff lager programvaren som sørger for en stolt og ansvarlig byggindustri. Vi har laget en løsning som hjelper håndverkere mer effektivt og trygt med å bygge hus, hytter, sykehus og kontorer over hele Norge.
Nå søker vi en empatisk og serviceinnstilt Customer Success Manager (CSM) som vil fungere som en pålitelig rådgiver og gi en eksepsjonell kundeservice til våre kunder i Norge og Skandinavia.
OM ROLLEN
Som Customer Success Manager vil du bygge vår relasjon til kunden etter salget for å forbedre den totale brukeropplevelsen og tilby relevante råd og veiledning. Dette har som mål å sikre at kundene får en fantastisk opplevelse med produktet over tid, slik at de blir lojale kunder - og ambassadører for vårt produkt.
Dette er den perfekte rollen for deg som finner glede i å hjelpe andre med å lykkes; du har teft for å identifisere kundebehov, du snakker kundenes språk og du evner å være en samarbeidspartner for dem.
DINE DAGLIGE OPPGAVER VIL BESTÅ AV:
Yte veiledning for kundene, hovedsakelig via skjermdeling, men noen ganger også i fysiske møter.
Gjennomføre onboarding, webinarer og være en generell støttespiller for kundene
Være en 24onoff ekspert; du er god på feilsøking og evner å finne kreative løsninger som sikrer at kunden er fornøyd.
Identifisere trender i tilbakemeldingene fra kundene, og jobbe med produktavdelingen slik at det kan utvikles løsninger i tråd med kundenes behov.
Arbeide på tvers av våre ulike fagområder (salg, marketing, produkt) for sette inn tiltak hos kunder vi er i ferd med å miste.
Du vil bli en del av et energisk og uformelt team sammensatt av oss i 24onoff og fagpersoner hos vår største eier, Norselab. Som vår sjette medarbeider blir du en viktig medspiller for vår salgsavdeling. Vi arbeider etter høye standarder, og verdsetter høyt vår evne til å fokusere på løsninger og ha det morsomt på jobb.
24onoff har nylig gjennomført en emisjon som rigger oss for rask, videre vekst. Spennende aktiviteter som rebranding, produktlanseringer og internasjonal satsning står på tapetet.
DETTE SER VI ETTER
Personlige egenskaper:
Du har lidenskap for kundefokus og problemløsing.
Du er empatisk både i private og profesjonelle settinger.
Du kan vise til resultater for vellykket utvikling og styring av kundeforhold.
Du vet at detaljer teller og sørger for at alle kunder får god og tett oppfølging.
Kvalifikasjoner:
Du har erfaring med (eller interesse for) å tolke kundedata og trender.
Du motiveres av å lære nye ting og vokser raskt inn i nye roller.
Du har solide kommunikasjonsferdigheter.
Du både snakker og skriver utmerket på norsk og engelsk.
Høyere utdanning er positivt, men ikke et krav. Vi legger mest vekt på relevant erfaring og motivasjon.
VI TILBYR
Grundig opplæring
Tydelige rutinebeskrivelser og nyttige støtteverktøy
Gode utviklingsmuligheter for deg som leverer resultater over tid
Kantineordning med god og variert mat
Et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø
Lyse og moderne lokaler på Skøyen i Oslo som vi deler med Norselab og deres startups
PC/Mac, telefon og pensjonsordning
SØKNADSFRIST:
Søknadsfristen er 1. august, men vi vurderer søkere fortløpende og forbeholder oss retten til å gjøre ansettelsen omgående dersom vi finner riktig person.
Adresse:
Sør-Trøndelag