Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon17 Presentasjon av stillingen:
NAV Tiltak Oslo er en fellesenhet i NAV Oslo med ansvaret for utvikling, anskaffelse og drift av ulike arbeidsrettede tiltak i NAV Oslo. Enheten har herunder ansvar for saksbehandling og vedtak knyttet til tiltaksøkonomi for rammestyrte virkemidler, behandling av søknader om tiltakspenger og tilleggsstønader samt resepsjonstjenesten for alle NAV-enheter i C. J. Hambros plass 2. NAV Tiltak Oslo har ca. 55 medarbeidere og er organisert i tre avdelinger. Kontorets totale oppgaveløsning er basert på tett samhandling mellom avdelingene.
Vi har ledig en fast rådgiverstilling
Arbeidsoppgaver
Rådgiveren vil inngå i kontorets avdeling Fellestjenester og stillingen er knyttet til saksbehandling angående tilskudd og refusjoner for tiltaksarrangører/arbeidsgivere, samt resepsjonstjenesten i NAVs resepsjon på C.J. Hambros plass.
Arbeidet skjer i tett samhandling med kontorets ledelse og fagpersoner, og med NAV-kontorene.
Saksbehandling knyttet til tilskudd, refusjoner og betaling for kjøpte tjenester knyttet til arbeidsmarkedstiltak.
Beslutter- og attestantoppgaver knyttet til tiltaksøkonomi ved kontoret.
Ansvar og oppgaver knyttet til en satsning på rammeavtaler for Enkeltplass AMO og de der tilhørende økonomiske saksbehandleroppgaver og informasjonsoppgaver.
Dialog med arbeidsgivere, tiltaksarrangører, fagpersoner ved NAV-kontorene i Oslo, ledere og kollegaer ved NAV Tiltak Oslo.
Oppgaver knyttet til opplæringsaktiviteter og utarbeiding av informasjon, rutineskriv m.m.
Være en bidragsyter og del av et team og aktivt fagmiljø.
Bidra til faglig utvikling og forbedring i samarbeid med leder og avdeling og ellers bidra til god forretningspraksis og til at enheten oppfattes som en forutsigbar og profesjonell aktør.
For resepsjonstjenesten i NAVs resepsjon på C. J. Hambros plass vil oppgavene være:
Sikre god service.
Håndtere rutiner for adgangskort og besøkstjenesten for NAV-enheter lokalisert her.
Avis-, post- og pakkefordeling til NAV-enheter lokalisert her.
Være en del av vaktplanen.
Det kan bli aktuelt med andre oppgaver ved kontoret.
Kvalifikasjoner
Relevant arbeidserfaring, kompetanse og ikke minst personlig egnethet vil være avgjørende for å fylle stillingen på en god måte.
Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, minimum 3 år (tilsvarende bachelornivå).
God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
Relevant arbeidserfaring fra saksbehandling. Erfaring fra NAV-kontor og god kjennskap til tiltaks- og virkemiddelapparatet er en fordel. Det er også ønskelig med erfaring fra arbeid innen økonomi.
God på å samarbeide og kommunisere med samarbeidspartnere/aktører eksternt og internt.
Meget gode IKT- ferdigheter og glad i å jobbe med tall, rutine- og produksjonsoppgaver.
Personlige egenskaper
Serviceinnstilling
Brukerperspektiv.
Evne til å arbeide effektivt og strukturert, med god kvalitet.
Løsningsorientert og fleksibel
Vi tilbyr
Fleksibel arbeidstid
Lønn som rådgiver stillingskode 1434, lønnstrinn 55-62 (kr. 488 600 -- kr. 552 800)
For personer med spesielt relevant kompetanse kan høyere lønn vurderes
Pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
Kontaktinformasjon
Leif Stokkeland, Enhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Anne Aavatsmark, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
C. J. Hambros plass 2
0164 Oslo
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon17
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.10.2020