Vi ønsker å bidra til å gjøre livet til mennesker bedre. Mio er en av Norges største omsorgsaktører og er landsdekkende innen BPA, hjemmehjelp, hjemmesykepleie og eldreomsorg. Mio er 100 prosent norskeid med erfaring fra 2001
Vi søker en koordinator som vil være med å videreutvikle vår bedrift.
Du må være en god ledertype og relasjonsbygger som er opptatt av effektiv drift, gode resultater og fornøyde kunder og assistenter. Du må like en variert arbeidsdag der ingen dager er like.
Stillingen er 100% som koordinator.
Som koordinator vil du ha ansvar for blant annet rekrutering, turnusplanlegging, dialog og møter med kommune og vedtakseiere.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for drift og oppfølging av personlige assistenter
- Ansvarlig for gjennomføring av god drift av våre BPA- ordninger
- Rekruttering av personale til våre BPA- ordninger
- HMS oppfølging og ansvar
- Sikre at våre kontraktmessige forpliktelser til enhver tid ivaretas
- Delta på møter med kommuner eller andre samarbeidspartnere
- Igangsette og ivareta BPA ordninger
- Opplæring og oppfølging av arbeidsledere og assistenter
- Administrativt arbeid etc.
- Betjene rullerende vakttetefonordning
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra salg og service
- Kjennskap eller erfaring med BPA
- Førerkort og disponere egen bil
- Gode datakunnskaper, gjerne kjennskap til CRM Dynamics 365/Officepakken, Tamigo og Compilo
- Evne til å skape gode relasjoner og arbeide selvstendig
- Evne til å videreformidle kunnskap og informasjon
- Serviceinnstilt, effektiv, strukturert
- Må kunne snakke og skrive flytende norsk og ha god muntlig/skriftlig formuleringsevne
Personlige egenskaper:
- Handlekraftig
- Selvstendig
- Effektiv og dyktig person med gode samarbeidsevner
- Strukturert og løsningsorientert med god arbeidskapasitet
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Arbeidssted:
Haraldsgaten 190, 5525 Haugesund
Link til søknadsskjema: