Mylift & Borud Stillas AS, avdeling Oslo/Skedsmo
Mylift & Borud Stillas AS (MB Stillas) er et selskap i Mylift konsernet som driver utleie av maskiner og utstyr til bedrift- og privatmarkedet. Konsernet har hovedkontor på Hamar med ca. 110 ansatte, sunn økonomi og en årsomsetning i underkant av 310 mill. kroner i 2019.
MB Stillas ASer en totalleverandør av alle typer stillasløsninger, vi tilbyr utleie, frakt og montering av stillas i ett og samme firma. Dette gjør oss til en svært pålitelig og konkurransedyktig stillasentreprenør. For å lykkes med videre vekst og fremgang er vi avhengige av å ha dyktige og motiverte medarbeidere.
Oppdragsmengden er økende og vi ønsker nå å styrke vår ledelse i vår prosjektavdeling, på vår avdeling på Skedsmo.
Vi søker deg som har god kjennskap til stillasbransjen, er omgjengelig, har godt humør og trives med hektiske hverdager. Du har i tillegg god økonomisk forståelse og er samtidig både løsnings - og resultatorientert. Du jobber strukturert, effektivt og nøyaktig. Du er fleksibel, får jobben gjort og er villig til å gjøre en ekstra innsats.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegging og delaktig i drift av prosjekter
- Tett samarbeid med prosjektledere og stillasmontører
- Delaktig i oppfølging av fremdriftsplan
- Utføre bestillinger og rekvirere nødvendig utstyr
- Mannskapsplanlegging
- Tett samarbeid med prosjektledere, formenn og daglig leder
- Delta i HMS og kvalitetstiltak på prosjekter
- Delta på fremdriftsmøter
- Sikre en god, sikker og økonomisk drift av prosjektet
Ønsket bakgrunn/kvalifikasjoner:
- Ingeniør/fagskoleingeniør innen bygg og anlegg
- Erfaring fra stillasbransjen vektlegges.
- Utdanning fra byggebransjen, eller erfaring fra tilsvarende arbeid
- Kjennskap til kvalitetssikring og HMS på arbeidsplassen
- Gode IT kunnskaper og erfaring med bruk av programvare innen bransjen.
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Førerkort kl. B er et krav
- Erfaring med stillas
Vi oppfordrer kvinner til å søke
For stillingen ser vi helst at du...
- er en god lagspiller
- strukturert og selvgående
- har godt humør, noe som er viktig hos oss
- kommuniserer tydelig og får teamet til å spille på lag
- evner å se og prioritere ulike oppgaver etter behov
Som personliker du å levere god service. Du er pålitelig og energisk. Du trives med å jobbe i en organisasjon med høyt tempo og med korte tidsfrister, og er interessert i å bidra i organisasjonens og avdelingens utvikling. Vi er et selskap med ansatte fra nordiske land, og forutsetter at dine kunnskaper i engelsk og norsk er utmerket, både muntlig og skriftlig.
Hvorfor velge oss som din nye arbeidsgiver?
Du vil få en spennende og utfordrende jobb der du kan bidra til økt vekst i en solid og offensiv bedrift. Vi er stadig i utvikling med tanke på bl.a digitalisering og automatisering. God opplæring og konkurransedyktige betingelser er en selvfølge. Gode utviklingsmuligheter. Ordnede arbeidsforhold i en innovativ og nytenkende bedrift. Vi mener selv at vi har et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø, det er viktig med godt humør hos oss.
Vårt langsiktige mål, er å bliNorges beste og største rendyrkede Stillasentreprenør. Vi er allerede godt i gang
Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen?
Vi ser frem til å høre fra deg. Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale med vår rådgiver i Adecco Select, Hilde Bolstad, mob: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send en e-mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Adresse: 2301 Hamar