Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
Vi ser etter en dyktig og fleksibel medarbeider med noen års erfaring fra HR/Lønn/Regnskap!
Smart Retur Norge
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Til vår hyggelige kunde Smart Retur på Langhus, ser vi etter en ny medarbeider til økonomiavdelingen.
Du vil ta del i spennende arbeidsoppgaver som HR, lønnsoppfølging, support for konsernsjefen og oppgaver knyttet til regnskapsavdelingen.
En variert arbeidshverdag med store utviklingsmuligheter!
Arbeidsoppgaver:
Ansvar innenfor HR/Lønn med oppfølging mot våre lønnspartnere
Ansvar for inngående digital fakturaflyt
Ansvar for banktransaksjoner med filflyt
Ansvar for enkelte manuelle utbetalinger og regnskapsføringer
Supportere vår konsernsjef knyttet til reiseoppfølging, møter og lignende
Kunne bistå med kundeordre og fakturering
Kvalifikasjoner:
Bachelor og/eller Master innen økonomi og administrasjon eller HR
Noen års erfaring med HR/lønn og regnskap
Gode Excel kunnskaper
Generelt gode IT kunnskaper
Spesielle ansvarsområder:
Vedlikeholde og koordinere Simployer personalsystem med Personalhåndbok og Lederhåndbok
Koordinere og utvikle vårt digitale avtalesystem House of Control
Inngående fakturaflyt via Medius og MS Dynamics AX
Vi ser etter deg som er omgjengelig og har en positiv framtreden. Ser muligheter for effektivisering og er løsningsorientert. Er du i tillegg fleksibel og strukturert med gode samarbeidsevner så send inn din søknad allerede i dag!
Fast stilling med oppstart så fort som mulig og helst innen 1.1.2022.
Fine kontorlokaler og gode kolleger.
Gode betingelser.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.