Arbeidsleder skal ivareta opplæring og oppfølging av renholdsmedarbeidere i Sandnes Kommune.
Arbeidsoppgaver
Opplæring og veiledning av renholdsmedarbeidere
Kontinuerlig optimalisering og oppfølging av ressursbruk pr. bygg Oppfølging og opplæring i Famac som er kommunens forvaltningssystem og kommunens intern programmer/systemer Jevnlig kontakt og oppfølging mot brukere/interne kunder Ta mindre renholdsjobber ved sykdom Delta i rekruttering av vikarer og planlegger bemanning ved sykdom/ferie Sikre kvalitet iht. kommunes standard
Kvalifikasjoner
Renholdsoperatør fagbrev foretrekkes
Manglende formalkompetanse kan kompenseres med dokumentert god erfaring innen fagområdet
Ønskelig med ledererfaring Må ha min. Nivå 2 Insta 800.Gode kommunikasjonsevner.Gode IKT kunnskaper Ønskelig med erfaring innen systemene GAT og Famac.Kreativ og innovativ mht bedre renholdsrutiner. Førerkort kl.B God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, min. B1 norsk
Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
Personlige egenskaper
Løsningsorientert med gode samarbeidsevner God arbeidskapasitet Være serviceinnstilt
Produktiv og effektiv i det daglige arbeidet
Systematisk og strukturert og har "stå på vilje"Utnytter samspillet mellom teamarbeid og selvstendig oppgaveløsning på en positiv måte
Vi tilbyr
Lønn etter avtale
Gode forsikrings - og pensjonsordninger
Et godt arbeidsmiljø
Kontaktinformasjon
Ewa Alicja Alstveit, Avdelingsleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Lutsiveien 179
4309 Sandnes
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Sandnes kommuneReferansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon93Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 31.08.2022