Som rådgiver for kundeoppfølging blir du en del av vår MICE-avdeling som retter seg mot bedriftsmarkedet og jobber med kurs, konferanser og andre arrangementer. Her ligger fokuset på rådgivning og skreddersydde løsninger for businessgrupper, med mål om å optimalisere kundens arrangement. Kunder henvender seg hit for å planlegge fremtidige eventer og få ekspertise tilpasset deres behov.
Her vi du bli en del av et dynamisk og effektivt arbeidsmiljø, der vi verdsetter en åpen og ærlig kommunikasjons stil. Vi tror på å dele resultater og innsikt, slik at vi kan lære av hverandre og stadig bli bedre.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe i moderne digitale systemer og bli en del av et miljø der kollegaer raskt tilegner seg nye teknologiske verktøy. Vi deler gjerne kunnskap og erfaringer for å gjøre arbeidsdagen enklere og mer effektiv. Mange av oppgavene våre er repetitive, noe som gir rom for å bli skikkelig god, jobbe effektivt og finne smartere løsninger. Vår viktigste oppgaver er å sikre at leveransen mellom oss og hotellet stemmer, helt ned på detaljnivå. Vi ser alltid etter metoder å være proaktive på slik at vi unngår feil eller mangler.
Vi har perioder som er mer travle enn andre, og i de rolige periodene vil du få mulighet til å bistå å lære om vår booking & kundeservice avdeling som håndterer henvendelser fra både individuelle reisende, større turgrupper og våre medlemmer. Gjester og medlemmer tar kontakt her for å få hjelp med bestillinger, endringer og generell informasjon.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Følge opp kunder gjennom hele prosessen – fra kontraktinngåelse til gjennomføring av arrangementet
- Sikre at all kundeinformasjon og detaljer er korrekt og oppdatert til riktig tid
- Kvalitetssikre og dobbeltsjekke arbeidet før det ferdigstilles
- Være tilgjengelig for kunden over tid og sørge for en god opplevelse frem til ankomst på hotellet
Har du kompetansen og egenskapene vi ser etter? Vi ser etter noen som:
- Har erfaring innen kurs, konferanse, drift og/eller event – dette er en stor fordel
- Er engasjert i å levere kvalitetssikret arbeid uten feil og forstår konsekvensene av feil i booking
- Er løsningsorientert og proaktiv
- Er god på å bygge relasjoner og lytte til kundenes behov
- Jobber systematisk, holder orden og følger retningslinjer og rutiner
- Har god forståelse for tidsfrister og evner å overholde dem
- Har gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Har generelt gode dataferdigheter og trives med PC og telefon som arbeidsverktøy
Vi tilbyr:
- Arbeidstid fra 08.00 -16.00 i en bransje som aldri sover
- Lønnsnivå ut ifra erfaring og kvalifikasjoner. Kundesenteret er en del av Thon Hotels og lønnes med utgangspunkt i tariff for hotell og restaurantnæringen
- God pensjonsopptjening og forsikringsordning
- Omfattende opplæringsplan og fadderordning
- Gode utviklingsmuligheter på tvers av avdelingene på kundesenteret
- Mulighet til å delta på samlinger og bygge nettverk med andre avdelinger
- God kantineordning og jobbfrukt hver dag
- Treningsrom med garderober, sykkelparkering
- Sentral beliggenhet ved Oslo S, med åpen kontorløsning for effektiv samhandling med kollegaer
- Mye sosialt for den som ønsker det gjennom vårt bedriftsidrettslag. Her arrangeres alt fra yoga og trening, til månedlig lønningspils med gode priser, sommerfest og mye mer
- Lederutviklingskurs for ledere
- Gode ansattrabatter på våre hoteller, for deg og dine venner og familie
- En stor avdeling med godt arbeidsmiljø som preges dyktige og fremoverlente kollegaer som alle ønsker å dele kunnskap for å sammen nå KPI'er og feire disse
Å jobbe i Olav Thon Gruppen:
Olav Thon Gruppen byr på et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Som en del av Olav Thon Stiftelsen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er en stor organisasjon som er ledende innen både hotell og eiendom, og kan derfor tilby gode karrieremuligheter. I Olav Thon Gruppen har vi fokus på intern rekruttering, og det finnes masse muligheter for deg som ønsker en videre karriere. Videre utvikling av våre medarbeidere er også viktig for oss.
Olav Thon Gruppen er markedsledende innen kjøpesenter, eiendom og hotell. Vi eier og forvalter mer enn 80 kjøpesentre i Norge og Sverige samt over 90 hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Belgia og Nederland. Olav Thon Gruppen omsatte for ca. 13,9 milliarder kroner i 2024 og har ca. 3.000 årsverk. Vår eiendomsportefølje består av ca. 500 næringseiendommer. Vi er eid av Olav Thon Stiftelsen som gir deler av overskuddet til forskning, utdanning og allmennyttige formål. Les mer på olavthon.no.
Olav Thon Gruppen er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Logg inn for å se kontaktinformasjon